• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [abo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Wat dacht je er van Berry?" Glimlachte ik. "Zin in een duet?"
    Ik stopte een bruine lok achter mijn oor en nam haar onderzoekend in me op.
    "Jij mag het liedje kiezen en ik volg gewoon je voorbeeld," Ik nam plaats aan haar zijde en bleef haar aankijken. "Wat heb je te verliezen?"



    Quinn

    Toen ik de stem van Mercedes hoorde, wandelde ik nieuwsgierig naar het Glee lokaal, waar ik zowat iedereen aantrof.
    "Het lijkt of ik net op tijd ben voor iets," Lachte ik en nam plaats op de bovenste rij met stoeltjes.
    "Ik vroeg net of Rachel en ik een duet gingen doen," Grijnsde Mercedes, waardoor ik automatisch moest glimlachen.
    Mercedes had een goede stem, net als Rachel maar ze waren toch zo verschillend.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:43 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Mijn Topic)


    One Who Travels A Higher Path.

    Misery:


    "Jou had ik al ontmoet." Zei ik blij en dee mijn koptelefoon af en zette mijn muziek af. Ik knipte in mijn vingers, was gewoon een slechte gewoonte. "Blaine, dat was je naam toch?" Vroeg ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [abo, en ik heb trouwens ook mijn laatste post aangepast.]

    Kurt

    'Wauw, Rach.' lach ik. 'Ik wist niet dat je speelde.' zeg ik terwijl ik haar even met bewondering aan kijk.

    Finn
    'Dat was echt prachtig.' zeg ik terwijl ik even opsta en Rachel een kusje op haar mond geef.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [mijn topics]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Rachel
    .Ik glimlach en krijg een kusje van Finn op mijn mond.
    Ik trek hem watm eernaar me toe en por met mijn tong tegen zijn lippen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    "Jou had ik al ontmoet." Zei ze blij. Ik knikte als bevestiging. Ze zetten haar koptelefoon af en keek mij aan. "Blaine, dat was je naam toch?" Vroeg ze. 'Ja, dat is mijn naam en jou naam was toch Misery?' zeg ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik ga even de douche in]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn
    Ik sla mijn armen om haar heen en open mijn mond. Daarna laat ik mijn tong ook bij haar naar binnen glijden.

    Kurt
    'Hè bah, moeten jullie dat nou áltijd doen?' vraag ik terwijl ik mijn hand in mijn zij zet en met mijn ogen rol. 'Ik vond het volgens mij leuker toen jullie ruzie hadden.' grinnik ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hij duwt ook zijn tong binnen en mijn tong zoekt de zijne.
    Ik grinnik even om Kut. Ik sloeg mijn armen om hem heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misery:


    Ik zuchtte. "Helaas wel. Maar zeg maar gewoon Mis." Knikte ik. Even keek ik in mijn afspeellijst naar een nummer wat ik eventueel kon zingen. Helaas stonden er alleen maar nummers op die Sus in de club zong. "Dus hoelang zit jij al bij de glee-club?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    Ik negeer Kurt en beeindigd de zoen even en kijk in haar ogen. 'Ik hou van je.' mompel ik waarna ik de zoen weer vervolg. Ik laat mijn hand door haar haren gaan en verplaats mijn andere hand naar haar middel.

    Kurt
    'Oké, I'm out.' zucht ik waarna ik me omdraai. Ik haat het als ze zo doen, waarom moeten ze zo klef doen terwijl ik er bij sta. Alsof ik erop zit te wachten om mijn stiefbroer met zijn vriendin te zien lebberen. Ik loop naar Misery en Blaine die in gesprek zitten. 'Mag ik alsjeblieft jullie vergezellen. Ik word moe van dat Finchel geklef.' zucht ik waarna ik ga zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ze zuchtte. "Helaas wel. Maar zeg maar gewoon Mis." Knikte ze. Ik glimlach en knikte. "Dus hoelang zit jij al bij de glee-club?" zeg ze dan. 'Ongeveer een jaar nu, zoek je een nummer voor de auditie?' zeg ik wijzend naar haar ipod. Ik zie opeens in mijn ooghoeken, dat Kurt naar ons toeloopt en hij gaat naast ons zitten. 'Heey, Kurt' zeg ik glimlachend naar hem.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:53 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [wooops sorry mercedes zie nu pas je reactie ik zal er nu op reageren]
    Rachel
    Ik beiindigde de zoen "vanavond" fluisterde ik in zijn oor.
    "Is goed, zullen we Cannonball doen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan