• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [oke hierna starten we]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ghehehehe finn dacht echt nooooo i want sex with her]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mercedes wacht tot Rachel begint hoor :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [weet ik en zoals eerder gezegd ik reageer nog een keer op Finn en dan start ik in dezelfde post met het nummer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Opgelucht lach ik 'Ik dacht al.' grinnik ik en ik voel dat ik een klein beetje rood word. 'Gaan jullie nog beginnen of wat?' vraag ik snel aan Mercedes en Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik geef hem snel een kusje en knipoog. Ik rol al wat behendiger mijn rolstoel naast Mercedes. "ik voel me klein"grinikte ik en pakte de gitaar erbij en starte met Cannonball


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ze dacht even na. "Dat zou nog is heel goed kunnen." Zeg ze nadenkend en knikkend. "Mijn eerste gedachte was iets van ''The Fray" of 'The Wombats. Vooral 'Walking disasters.' zeg ze. Ik knikte, dat zou ook leuk zijn. 'Maar een bekender liedje is misschien wel wat makkelijker ja.' zeg ze dan. 'Ja, want dan kan iedereen leuk mee zingen en dan heb je al punten van dat je iedereen mee kan laten zingen en dan is het niet meer zo moeilijk' zeg ik glimlachend tegen haar.

    (Ik ben er weer! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    Wanneer Rachel begon te zingen, luisterde ik afwachtend tot ze pauzeerde om vervolgens gelijkmatig in te vallen.
    Onze stemmen paste beter bij elkaar dan ik had gedacht, zeker tot op een gegeven moment we samen zongen.
    Mijn ogen gingen even alle stoeltjes af en bleven hangen bij een lachend Quinn, waardoor ik tijdens het duet automatisch terug glimlachte.


    [

    ....Kijk een echt duet tussen de twee...en ze passen echt wel bij elkaar qua stem :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik glimlachte terug. Het ging best wel goed ondanks dat ik zat en niet stond.
    "dat was leuk" ik hield mijn hand opmhoog voor de high-fich

    [moet zo gaa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    Zachtjes zing ik mee met Rachel en Mercedes. Maar niet te hard, want ik ben niet half zo goed als hun.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ik ga ff tandne poetsen enz]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Wanneer ze klaar waren met zingen, boog Mercedes licht met haar hoofd naar ons en gaf Rachel een highfive.
    "Niet slecht," Gaf ik toe en sloeg mijn ene been over het andere. "En iedereen hier zal waarschijnlijk weer veel beter worden nu er een nieuw schooljaar is begonnen, zo kunnen we weer oefenen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt
    Ik sta op en loop naar Mercedes en Rachel toe. 'Wauw, geweldig schatjes.' glimlach ik terwijl ik enthousiast in mijn handen klap. Ik hou altijd van duets, zeker als het mijn twee beste vriendinnen zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Misery:

    Vrolijk luisterde ik naar de twee meisjes die stonden te zingen. Ik wist dat er eentje Rachel heette, ik wist ook welke. Ik vond het liedje ook niet geweldig, maar ze konden wel heel goed zingen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rachel
    Ik grinnikte even door de reacties en rolde me zelf steets makkelijker naar Finn. "ik denk niet dat jij zin hemb om vanaf te blijven bij mij"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan