• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn
    'Het was geweldig.' zeg ik tegen de meiden waarna Rachel naar me toe 'rolt' 'Ik denk niet dat jij zin hebt om vanavond te blijven bij mij.' zegt ze waarna ik haar niet-begrijpend aan kijk. 'Waarom denk je dat?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dat zie ik want jij hebt meer zin in vanacht" en ik wiebel mijn wenkbruawen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    Er ontstaat een glimlach op mijn gezicht als ze dat zegt. 'Misschien.' glimlach ik speels.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Wie wilt er zich met Quinn bezig houden? Ze is wat vriendloos :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik grinnik"ik wist het ik wist het" deed ik overdreven bij en schoot in de lach.
    " maarja als we thuis komen ben ik aan het eten en dan in de avond ga ik heel vroeg slapen want ik ben o zo moe dus heellaas " deed ik overdreven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Geeft niet Misery is ook heel vriendloos.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jesy wil wel, die voelt zich ook een beetje alleen]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Maakt niet uit wie er met haar praat :) Ze zit op de bovenste rij stoeltjes in het Glee lokaal :) ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn
    'Oh.' mompel ik terwijl ik mijn ogen neersla. 'Oké, dan breng ik je wel naar bed.' grijns ik. 'Want je mag voorlopig toch niet lopen.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    Na hun kleine optreden, draai ik me om. iedereen is vrolijk en ik word een beetje buitengelaten. Ik zie Quinn zitten en ga naast haar zitten. 'Heb jij al een nummer?' vraag ik maar. Het is raar om haar hier te zien, maar ik weet zeker dat ze hetzelfde over mij denkt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (I'm on my way^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quinn

    "Ik denk dat ik voor 'I dreamed a dream' ga van Les Miserables." Glimlachte ik naar Jesy. "Ik weet dat het een zwaar nummer is, maar het heeft veel betekenis voor mij."
    Ik vouwde mijn handen op mijn benen en keek haar glimlachend aan.
    Het was best raar om Jesy hier zo te zien, maar ik kon het goed met haar vinden, dus zag ik het probleem niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'gaaf, iedereen gaat hier voor van die echt bekende nummers en ik doe er één uit een streetdance film. Misschien moet ik een ander nummer kiezen. Wat deed jij voor je auditie?' Misschien kan haar ervaring een beetje helpen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Ik lachte bij de herinnering aan mijn eerste auditie met Santana en Brittany.
    "Brittany, Santana en ik zongen samen," Legde ik haar rustig uit. "Wij zongen 'Say a little prayer, een echt typisch liedje voor meisjes zoals ons, maar je moet iets zingen waar je je goed bij voelt, waar je ware gevoelens ook in liggen, dat helpt veel."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik loop uiteindelijk maar weer terug en als ik Misery zie glimlach ik even. 'Hey,' zeg ik. 'Nu heb ik nog steeds The hanging tree niet gehoord.' grinnik ik terwijl ik even knipper met mijn ogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.