• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    May Violet Grey
    ik rij mijn trolley achter me aan als er14 mannen bij de Gate staan. Vast mijn mede vakantie gangers. Ik loop naar de knappe jongen die mijn naambordje vasthield en hij begeleidde me naar mijn auto".hij pakte mijn trolley en overige bagage en ik ging achterin zitten. Toen hij begon te rijden. Vlogen de huizen en landschappen al snel voorbij. De zon scheen fel wat ook vrij logisch was in zo een heerlijk land. We stopte voor de villa en mijn mond viel al open. Hij stopte en pakte mijn tassen en liep voor mij naar binnen. Ik grijns even kort en loop heupwiegend achter de jongen aan. Hij stopt bij een kamer en legt mijn spullen erin. Ze spraken hier Spaans dat had ik opgezocht. 'Gracias.' Zeg ik met een glimlach. Hij knikt en loopt daarna weg. Ik ruim mijn koffer uit en loop daarna naar de woonkamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    [mijn topics]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Joshua Christopher Maxwell
    Nadat ik door de duane ben geweest haal ik mijn koffer op bij de bagage. Ik rijd het op wieltjes achter me aan. Al snel staat er een mannetje die mijn naam op een bordje vasthoud. Ik loop erheen en stel me voor. De man gaat me voor naar zijn auto. "Heb je er een beetje zin in?" Vraagt hij onderweg. "Onwijs" antwoord ik terwijl ik door het raampje kijk. Hij stopt bij de villa en laad de koffer uit. "Dit is nog beter dan ik dacht!" Ik maak een vreugde dansje. "Wild like los angeles hot-ter then miami! Maak je borst maar nat!" Ik pak mijn koffer en loop naar de deur. Binnen is het nog mooier dan van buiten. Ik heb mijn kamer snel gevonden te hebben pak ik mijn spullen een beetje uit, settel een beetje en ga dan naar beneden

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:08 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lana Juana Lancaster
    Ik zette een stad op het eiland. Ik haalde mijn koffers uit de bood en zetten ze neer op de grond. Ik liep de kader af en liep gelijk de witte stranden op. Mijn voeten samen met mijn teenslipper's zakte weg in het zand. Mijn koffers kreeg ik nauwelijks vooruit. Leuk zand. Na een getrek aan de koffers en meer zand kwam ik aan bij de deur van de villa. Daarna ging ik super snel naar de kamer die ik had. Ik legde zuchtend de koffers neer en deed mijn slippers uit -die vol met zand zaten-. Ik hurkte op de grond en opende de koffer. En natuurlijk was er meer zand...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Evelyn Farah Winter
    Terwijl ik wacht op mijn koffer bij de bagageband neurie ik mee met het liedje Whistle van Flo rida Gelukkig hoef ik niet lang op mijn koffer te wachten. Als ik mijn koffer heb gepakt zet ik mijn zonnebril op en loop ik richting de uitgang van het vliegveld. Daar staat al een erg knappe jongeman te wachten die een bordje met mijn naam omhoog houdt. Ik stap alvast in de auto terwijl hij de spullen in de achterbak legt. Als hij is ingestapt start hij gelijk de auto en niet veel later zijn we al bij de villa. Ik bedank de jongen beleeft en als hij aanbied om de koffers naar mijn kamer te brengen zeg ik dat dat niet nodig is. Ik loop naar de villa, de deur is open dus ik kan doorlopen naar binnen. Gelijk loop ik naar boven waar ik mijn koffer in mijn kamer neer zet waarna ik weer naar beneden loop. Uitpakken kan later nog wel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Robin Daniel Hastings
    Ik sleep met mijn ene hand mijn wankelende trolley achter me aan terwijl ik met met andere hand mijn gitaar stevig vasthoud. Ook al ben ik nog niet in de buitenlucht toch voel ik de klamme lucht al binnendringen. Mijn ogen flitsen tussen de krioelende mensenmassa die zich allemaal een andere kant op bewegen. Ik houd halt bij een een jongen die mijn naambordje vast heeft.
    Eenmaal in de auto vliegen de landschappen een me voorbij tot we de oprit oprijden van de prachtige villa waar ik de komende weken mag verblijven. Ik bedank de jongen vriendelijk waarna ik met al mijn bagage het prachtige gebouw binnenstap.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Mijn topics, zal zo stukje schrijven]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Alexander Scagotti

    Mijn mijn koffer in mijn hand en een tas over mijn schouder geslagen loop ik naar de gate waar al een man klaar staat met mijn naam op een bordje dat hij voor zich houd, ik liet me door hem begelijden naar 'mijn' auto en gooi ik de tassen in de kofferbak, ongeveer de hele reis leune mijn hooft op mijn opgetrokken knie leunend en kijkend naar de verschillende gebouwen en andere langschappen die langs raceden. Eenmaal aangekomen bij de vila keek ik bewonderend, het was erg groot en bijna ongelovelijk dat we daar mochten verblijven, waneer ik mijn tas en koffer uit de kofferbak heb gehaalt loop ik de villa binen, die er van binnen even verbazingwekkend uit zag als de buitenkant.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jim Alex Mcarty

    Ik stap uit de auto en doe met een klap de deur dicht. Ik kon me zo irriteren aan mijn vader. Ik stapte het pat op en liep naar binnen. Mijn weekend tassen hingen over mijn schouder en ik liep naar boven. Daar eigende ik me een kamer toe door mijn twee tassen op het bed te gooien. Daarna liep ik naar beneden en zocht de keuken. Na een tijdje had ik die gevonden en trok de koelkast open. Ik haalde er een fles cola uit en uit het keukenkastje een glas. Ik schonk de cola in en zette de fles weer netjes terug. Met het glas in mijn handen ging ik maar eens kijken wat er buiten allemaal te zien was.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zacky

    Ik keek toe hoe mijn koffer in een auto werd gepropt. Een deur werd voor me open gegooid en ik keek naar het strakke interieur van de dure Audi voor mijn neus. Prachtig ding, vond ik en ik liet de chauffeur niet op me wachten. Gauw ging ik zitten en zag door het raam hoe we een paar seconden later met een onbegrijpelijke snelheid wegrijden. Ik genoot nu al.
    Tijdens de rit zet ik mijn zonnebril op en kijk door het raam naar het voorbij flitsende landschap. De bomen aan weerszijden van de weg schieten voorbij en de lucht boven me blijft strak blauw, hoe lang we ook rijden.
    Naar mijn idee was de rit al snel voorbij. De auto draaide een parkeerplaats op en de het portier werd weer voor me open gedaan. Wat een service. Daar zou ik wel aan kunnen wennen.
    Met mijn koffer in de hand werd ik alleen gelaten en stond op het grote bordes van een prachtige villa aan zee. Ik haal even diep adem, want dit was het moment waarop ik nieuwe mensen zou gaan ontmoeten. Een moment waar ik nogal vaak moeite mee had.
    Ik trok mijn koffer achter me aan de trap op en ging de gangen door in een poging te achterhalen waar ik kon slapen.
    Binnen enkele minuten stapte ik een riante kamer binnen. Er stond een groot hemelbed in met een fijne sprei en zachte kussens. Een spiegel sierde de wand en alles was in licht zomerse tinten.
    Ik zette mijn koffer neer en liet me op het bed vallen. Reizen was niet een van mijn favoriete bezigheden en ik bleef daarom ook maar even lekker liggen om even uit te rusten en te genieten van de prachtige spulletjes om me heen.
    Ik was echter te nieuwsgierig naar de rest van dit gebouw om lang te blijven luieren en ik verruilde mijn reiskleding voor iets minder zeterigs en ging onderzoekend op pad.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Noah Nicolas Blackbund
    Wat verloren sta ik in de grote aankomsthal van het vliegveld, bepakt met twee koffers. Na lang zoeken vind ik iemand die een bordje met mijn naam draagt en ik volg de man naar een auto. Mijn spullen gooi ik in de kofferbak en ik neem plaats op de passagierszetel. De chauffeur rijdt erg snel, maar stuurt de auto feilloos door het drukke verkeer. Huizen en landschappen flitsen voorbij en voor ik het weet zijn we er al. Wanneer ik uitstap, valt mijn mond open van verbazing. In het echt is de villa nog stukken groter en luxueuzer dan verwacht! Ik loop naar binnen en stap even later een riante kamer binnen. Er staat een tweepersoonsbed met een zachte sprei en dikke kussens en alles heeft prachtige kleuren. Mijn koffer gooi ik op het bed en ik besluit meteen weer naar beneden te gaan, om de rest van het huis te onderzoeken.


    The truth may be orange!

    [who wanna meet May?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [who wanna meet May?]


    {Zacky? (A)}


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes