• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Evelyn Farah Winter
    'Evelyn is een hele mooie naam,' zegt een lange jongen met donker haar.
    'Dank je,' zeg ik glimlachend.
    'We kunnen inderdaad wel eens rond gaan kijken, het lijkt me hier echt prachtig. Oh en daarbij ik heb best honger.'
    'We kunnen ook even zwemmen. Het is toch pas 4 uur dus na het avond eten kunnen we gaan stappen en verkennen,' een van de meisjes. 'Hallo Evelyn. Ik ben May.' zegt ze daarna vriendelijk tegen mij.
    Ik bijt even op mijn lip. 'Mag ik misschien eerst jullie namen weten?' vraag ik. 'Het is nogal onhandig om steeds he jij daar of jij in dat blauwe shirt of zoiets te zeggen,' voeg ik er aan toe. 'Maar zwemmen lijkt me een leuk idee,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Robin Daniel Hastings
    'Robin.' stel ik mezelf voor. 'En dat zijn Jim, May, Lana en Zacky.' Ik volg met mijn ogen het rijtje en zie iedereen een of ander gebaar maken dat op een hoi moet lijken onwillekeurig glimlach ik. 'Oke we gaan dus zwemmen dan ga ik even omkleden en als jullie het niet erg vinden neem ik ook mijn gitaar mee naar buiten.' langzaam begin ik de trap op te lopen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Zacky

    'Ik ben Zack,' zei ik. 'Of Zacky,' voegde ik er enigszins weifelend aan toe.
    Ik richtte mijn aandacht even op Mary. Zwemmen leek me wel wat. Het was hier best warm - warmer dan ik me had ingedacht, maar misschien kwam dat door de plotselinge ontmoeting met zo veel mensen, waar ik eigenlijk niet echt op was voorbereid.
    'Zwemmen is cool,' vermeldde ik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    {God alle jezus O.o wat heb ik gemist waar kan ik inspringen?}


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Jedereen is net aangekomen en gaat zwemmen. Je kan naar het zwembad gaan achterin de tuin ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Joshua Cristopher Maxwell
    In mijn kamer doe ik mijn zwembroek aan en kijk even in de spiegel. Ik zie er goed uit in dit zwembad. Wit staat me sowieso goed vanwege me getinte huid. Me spieren zijn goed zichtbaar net zoals mijn tattoage. Ik twijfel nog even maar loop dan toch naar beneden. Ik vind de hele groep jongens en meiden bij het zwembad. "Hallo"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zacky


    Ik zeg hallo tegen een jongen in een witte zwembroek, die bij ons op de rand van het bad komt zitten. Net als ik heeft hij een tatoeage, maar dat kan me eigenlijk niet veel schelen.
    Ik dacht dat ik zijn naam al ergens had gehoord, maar was hem natuurlijk weer vergeten.
    Langzaam laat ik me in het water zakken, zodat het oppervlak begint te rimpelen en mijn huid tintelt op de plek waar water en lucht samenkomen. Ondanks de buitentemperatuur was het water redelijk koud en ik moest er even aan wennen.
    'Komen jullie ook?' vroeg ik aan de anderen, die nog in de weer waren met hun handdoeken en tuinstoelen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Ze waren nog aan het omkleden. We komen nu naar het zwembad xD]
    May violet Grey
    Ik knik en loop soepeltjes omhoo met mijn billen die eenbeetje schudden. Ik open mijn kamer en ren meteen naar mijn kast. Waar was mijn leuke witte bikini? Ik moest hem vinden. Ik doorzocht ieder kastje. Ik had hem ne nog gezien. Ik zucht en vind hem gelukkig. Ik kleed me al uit en doe de Bikini aan. Ik bekijk mezelf in de spiegel en zie een slank gebruind meisje met grote borsten en billen. Lang leven mijn moeders genen. Ik had deze ronddingen van haar gehad. Jeej. ik loop in een drafje weer naar beneden door de woonkamer naar zwembad 1. Er staat al een jongen. Ik grijns even ongezien en leg mijn badhanddoek op een bedje. 'Heey.' Zeg ik met een speelse glimlach terwijl ik op mijn lip bijt en hem bekijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Evelyn Farah Winter
    'Robin.' zegt de lange jongen. 'En dat zijn Jim, May, Lana en Zacky.' Ik iedereen maakt een klein gebaartje bij zijn naam. 'Oke we gaan dus zwemmen dan ga ik even omkleden en als jullie het niet erg vinden neem ik ook mijn gitaar mee naar buiten.' Robin begint de trap op te lopen.
    Ik had mijn bikini net al aangetrokken dus ik kan in een keer doorlopen naar het zwembad.
    'Hallo,' hoor ik iemand zeggen.
    Ik kijk op en zie een knappe getinte jongen staan.
    'Hee,' begroet ik hem glimlach. 'Ik ben Evelyn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Heey" hoor ik achter me. Ik draai me om en zie een meisje voor me. Ze ziet er wel goed uit. Ik zie dat ze me bekijk en laat mijn ogen ook over haar lichaam gaan. "hey" antwoord ik. Ze ziet er heel goed uit. Mooie rondingen. Ze bijt op haar lip en ik knipoog even. "Joshua, maar je mag Josh of Chris zeggen" zeg ik met een glimlach.
    "Heey ik ben Evelyn" zegt een ander heel erg knap meisje. "Joshua, maar zeg maar Josh of Chris" zeg ik met een glimlach. Dat gaat nog leuk worden hier.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:58 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Josh dus. Leuke naam. Hij had een goed lichaam. 'Ik ben May.' Zeg ik grijnzend. Ik ving zijn knipoog en knipoog net zo speels terug. Ik was niet echt zo thuis. Daar was ik breekbaarder, maar hier hield ik ook wel van ruig. Ik kon eigelijk wel beide. Ik lip even over mijn lippen. Ik had geluk dat mijn vriendje een week geleden hè met mij uitgemaakt had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {And Zacky is completely ignored :'p}


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avenged7Fold schreef:
    {And Zacky is completely ignored :'p}


    [Ik stuur Evelyn wel naar hem a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry had erover heen gelezen. Ik zal er zo op reageren ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Evelyn Farah Winter
    'Joshua, maar zeg maar Josh of Chris,' zegt de jongen.
    Ik lach even en haal een door mijn kastanjebruine krullen. 'Is Chris je tweede naam dan?' vraag ik. 'Of is het een afkorting van iets?'
    Ik bijt even op mijn lip als ik merk dat mijn bikinitopje een beetje losjes zit en kijk Joshua een beetje aarzelend en tegelijk ook vragend aan. 'Eh, kan je mijn bikinitopje misschien iets strakker vast maken? Zelf kan ik er niet zo goed bij'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered