• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Iemand Jim?? :)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Stuur maar naar May Robin Lana en Zack ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    RainbowShine schreef:
    (...)
    [Engels, Frans én Duits op 1 dag(cat)]
    [Had ik vorig jaar. :S ik haalde een 8 voor Engels een 7 voor Frans en een 9 voor Duits :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason Alexander Scagotti

    Als ik mijn koffers in een kamer heb gezet loop ik het huis door, waarschijnlijk zou ik ook nog makkelijk kunnen verdwalen als ik niet oplette welke kant ik opging, als ik in de woonkamer aankom zie ik een meisje staan. Ik voelde me nooit echt op mijn gemak bij onbekende mensen, maar waarschijnlijk was praten hier niet te vermeiden dus besloot ik het meisje in elk geval te begroeten en zei met een kleine glimlach op mijn gezicht beleeft 'Hoi'


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    Ik draaide me om toen ik iemand 'Hoi' hoorde zeggen en zag een knappe jongen die verlegen glimlachtte. 'Hey.' zei ik terug en ik stak mijn hand uit. 'Chayenne.' zei ik blozend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [waar zijn ze ;)?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ze staan in de hal ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason Alexander Scagotti

    'Jason' Stelde ik mezelf voor waarna ik haar hand aannam, soms iriteerde ik mezelf, waarom moest ik het nou eng vinden om nieuwe mensen te ontmoeten? de meeste waren zo erg nog niet.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 20:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    Hij nam wat aarzelend mijn hand aan en stelde zich voor als Jason. 'Wist jij dat het zo groot was?' vroeg ik aan hem. Ik had echt heel anders verwacht dan dit, veel kleiner en minder mooi.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jim Alex Mcarty

    Ik had het buiten verkent en liep weer naar binnen. Ik dronk de laatste cola op en zette het glas weer op tafel. Ik hoorde wat geluid uit de hal komen en ik liep er op af. 'Hey' zei ik en ik liep verder de hal in.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zacky

    Het meisje dat ineens achter ons opduikt, lijkt me nogal een druktemaker. Iets waar ik niet van hou. Ik wilde haar niet meteen afvallen, maar ik was meer iemand van de wat kalmere gesprekken, met niet te veel geschreeuw, gegiechel en gedoe om me heen.
    Toch tover ik een glimlach op mijn gezicht en steek ik groetend mijn hand naar haar hoop en ik hoor haar zichzelf voorstellen als Lana.
    Ik moest wel toegeven dat ze er leuk uitzag, maar ik verwachtte dat meer meiden hun best zouden doen voor ze hier kwamen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jason Alexander Scagotti

    'Niet echt, ik had het kleiner verwacht, en zoizo niet zo uitgebrijd en mooi' Zei ik met een korte gilmlach, zie je wel? het valt toch best mee? hoorde ik een stemmetje in mijn achterhooft zeggen, ik moest toegeven dat ze me best aardig leek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Robin Daniel Hastings
    Met mijn voet tik ik een aantal noten op de vloer die galmend door de gehele gang gaan. Nadat iedereen zich had voorgesteld was het gesprek eigenlijk stil gevallen en die stiltes kon ik niet opvullen want zoveel had ik nou ook weer niet te vertellen. 'Misschien kunnen we bij die twee gaan staan.' en ik wijs richting de twee mensen die zich in de woonkamer verzameld hebben.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Chayenne

    Ik knikte. 'Ik had precies hetzelfde! Heb je die slaapkamers gezien?' glimlachtte ik. Jason kwam een beetje verlegen over, alsof hij het moeilijk vond om met mensen te praten, toch leek hij me echt een leuke jongen. Hij zag er ook nog leuk uit, nog een pluspunt. Ik grijnsde even door de domme gedachtes die door mijn hoofd gingen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    May Violet Grey
    Er kwam nog een jongen bij. 'Hey.' Zei hij. Ik glimlachte vriendelijk. De jongens waren echt leuk. 'Heey. Ik ben May en dit zijn Zack Lana en Robin.' Stel ik ook meteen de rest voor. Robin stelt voor om bij 2 in de woonkamer te gaan staan. Ik haal mijn schouders op. 'Ik vind het best, maar hebben jullie het hele huis al gezien? Het heeft 2 zwembaden en een mooie uitgaansplaats is maar 2 minuten lopen.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break