• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason Alexander Scagotti

    'Niet veel ervan, ik heb even rondgekeken' Andwoord ik simpel terwijl ik met mijn hand kort de muts die op mijn hooft zit van achter een beetje naar beneden trek.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Waar kan ik inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik knik. 'Ik ga even mijn koffers op een kamer gooien, kan je even helpen, het is allemaal best wel zwaar.' zeg ik blozend. Spierkracht was nooit mijn beste ding geweest. Ik hield wel van sporten, maar ik was nou eenmaal klein, en niet zo sterk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Kom maar vezelig bij het groepje van Robin Zack Lana en Jim ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Kom maar vezelig bij het groepje van Robin Zack Lana en Jim ;)]


    [Waar staan die a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ze staan nu in de hal ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Evelyn Farah Winter
    Ik had besloten toch maar een deel van mijn koffer alvast uit te pakken. Na een tijdje heb ik er wel weer genoeg van en loop ik de trap af naar beneden. Als ik in de hal aankom zie ik daar een groepje mensen staan. Twee meisjes en drie jongens. Ik haal even een hand door mijn lange bruine lokken en loop dan op het groepje af. 'Hee,' zeg ik vriendelijk. 'Ik ben Evelyn maar de meeste mensen noemen me gewoon Eve'. Ik besluit mijn hand niet uit te steken, dat is zo ouderwets.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Ik ben hem al weer kwijt, haha. Bij wie staat Zacky nu allemaal? (A) )


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jason

    'Tuurlijk' Zei ik waarna ik haar koffers vastpakte, 'Weet je al welke kamer?' Vraag ik haar dan gilmlachend, ik probeerde me te herinneren hoeveel jongeren er zouden komen maar dreef toen de gedachte weg, waarschijnlijk veel te veel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    Ik schudde mijn hoofd toen ik mijn tas pakte en mijn hakken in mijn handen nam. 'Geen idee, eventjes een mooie zoeken.' giechelde ik. Ik zag een prachtige kamer aan het einde van de gang aan de rechterkant en ik sleurde Jason naar binnen. 'Gooi maar daar neer.' glimlachtte ik naar hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Robin Daniel Hastings
    Ik steek mijn hand op naar hem meisje dat zich bij ons voegt. 'Evelyn is een hele mooie naam.' begin ik om het ijs te breken. Ze glimlacht vriendelijk naar me waardoor ik automatisch terug glimlach. Ik kijk onze groep is rond die bestaat uit drie meisjes en inclusief mezelf drie jongens, en god wat had ik zin in deze zomer! 'We kunnen inderdaad wel eens rond gaan kijken, het lijkt me hier echt prachtig.' 'Oh en daarbij ik heb best honger.'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Avenged7Fold schreef:
    {Ik ben hem al weer kwijt, haha. Bij wie staat Zacky nu allemaal? (A) )


    [HurtedHeart zei net: Jim, May, Robin en Lana. En Evelyn heeft zich net voorgesteld ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    'Oke' Andwoorde ik waarna ik de koffers voor het bed neer zette en zelf op het bed neerzakte, 'Waar kom je vandaan?' Vraag ik haar toen enigsins nieuwschierig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    Ik plofte naast hem neer op het bed en liet me achterover vallen. 'Sydney, in Australië. En jij?' vroeg ik aan hem. Ik keek naar boven, zelfs het plafond hier was mooi.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ma Violet Grey
    Ik had Plots zin om te zwemmen. 'We kunnen ook even zwemmen. Het is toch pas 4 uur dus na het avond eten kunnen we gaan stappen en verkennen.' Stel ik voor. 'Hallo Evelyn. Ik ben May.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk. Vragend naar de groep.


    I'm finally back, Finally after a Year break