• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Austin

    Daar ging de Austin-lach weer. Mijn tanden lachten zich bloot en ik gaf haar een knuffel. "Ik ben al de helft droog" lachte ik zachtjes.

    Jacky [lol, ik schreef hier eerst Jaimy xD]

    Hij pakte een bordje uit zijn tas, en toen zag ik dat het een whiteboard was. 'Vraag alsjeblieft niet waarom, maar heb altijd een mini whiteboard bij me.' hij schreef een 8 op en hield het in de lucht. 'En we hebben een winnaar.' lachte hij. Hij liep naar me toe, het leek alsof hij me een knuffel wilde geven. 'Nee, laat maar ik blijf liever droog.' Hij grijnsde en keek in het rond. 'Je hoeft je niet bedreigt te voelen hoor...' en hij knipperde een paar keer met zijn ogen en keek me lief aan. 'Ik kan er niks aan doen dat ik een chameur ben.' Ik lachte en keek hem aan terwijl ik stapje voor stapje naar hem toe liep. Tot ik vlak voor hem stond, en zei:
    'Je bent inderdaad een chameur.' en toen uit het niets sloeg ik mijn armen om zij heen:
    'KNUFFFEELLLLLLL!' en ik lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Toen Austin weer was gaan liggen draaide ik me op mijn buik en keek door mijn zonnebril naar hem. Voorzichtig kroop ik iets dichter naar hem toe en leunde zacht met mijn kin op zijn borst. Mijn arm legde ik over zijn lichaam heen en met de ander maakte ik kleine tekeningetjes op zijn arm.
    'Austin.. Meen je dit echt allemaal?' vroeg ik zachtjes. Ik was zo bang dat dit gewoon allemaal een grap was, en dat hij ineens weg zou gaan. Ik was verliefd op hem..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Japser:

    Oh, shit. "Yay, knuffelllllllllllllllll!!!" Riep ik vrolijk en keek naar de golven. "Weet je ik denk dat ik even ga surfen." Zeg ik blij en trek mijn shirt over mijn hoofd. "Die golven zijn er goed genoeg voor." ik haalde mijn neus even op en keek waar ik even een surfboard vandaan kon halen.

    (Ga ff wat drinken BRB)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik beet op mijn onderlip om het lachen in te houden want die tekeningetjes op mijn borst kietelden echt. Maar ik wou niet dat ze stopte, dus zou ik niet mogen lachen. "Austin, meen je dit echt allemaal ?" vroeg ze zachtjes. Ik was verbaasd door haar vraag. Zag ik eruit als iemand die deze dingen niet serieus nam ? Oké, misschien voor sommige mensen wel, maar Felicia was en bleef speciaal voor me. Ik legde een arm over de andere zodat ik bij haar gezicht uitkwam en liet mijn hand tegen haar haren rusten. "Feli, je weet dat je speciaal voor me bent" fluisterde ik, "Als we terug zijn in de tent ga ik je iets tonen, het zal duidelijk worden hoe erg ik het meen". Ik streek even met mijn vingers langs haar wang en bekeek haar grondig. Niet keurend, gewoon, bewonderend meer.

    (Lars wil wel gaan shoppen als ik terug kom hoor.......)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik zag dat hij een surfboard ging zoeken. En ik besloot om even lekker op de handdoek te gaan liggen, liggen zonnen. Ik was nog steeds een beetje vermoeid van de busreis, maar gelukkig had ik me allang ingesmeerd zodat ik geen rode kreeft werd. Het was echt heerlijk in de zon, dat was het enige voordeel hieraan. Ik deed mijn ogen dicht, en dacht na over hoe het hier zou zijn. Ik vroeg me af of het ongemakkelijk was om met Jasper in een tent te slapen, maar ik wist dat het niet ongemakkelijk zou zijn, ik voelde me op mijn gemak bij hem, dus dan heus ook wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Zijn vingers streken langzaam over mijn wang en ik voelde zijn ogen branden op mijn gezicht. Ik wilde niet dat dit moment zou eindigen en voorzichtig kwam ik iets overeind zodat ik vlak boven hem heen. Ik likte speels over mijn lippen en drukte daarna mijn lippen op die van hem. Dit keer zachter en voorzichtiger dan de vorige keren. Moest ik dit wel doen? Honderden vragen schoten door mijn hoofd toen ik zachtjes mijn tong over zijn onderlip liet glijden, gewoon om te laten merken dat ik wilde dat het meer was dan alleen een kus.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Hahahhaha, dit is echt komisch. Felicia, die eerst Jasper en Jacky al klef vond omdat ze bij elkaar lagen, en nu Felicia en Austin aan het lebberen x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat een gezelligheid :3]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik volgde elke beweging die ze maakte. Haar tong die over haar lippen gleed liet me een stukje verlangen naar haar lippen. Toen ik haar lippen dan uiteindelijk op de mijne voelde, waren mijn ogen gesloten. Haar tong streek zachtjes over mijn onderlip. Voorzichtig opende ik mijn mond een stukje en liet mijn tong naar binnen glijden.

    (En daat is Lars dan verliefd op -Facepalm-)

    Jasper:

    Na een tijdje gesurd e hebben kwam ik het water weer uit. "Geniaal gewoon die golven." Zei ik vrolijk en ging naast Jacky liggen. "O, en no una chica linda, me encantaría gustaria tener algo con el tuyo." Riep ik naar een random meisje en grinnikte even. "Dus ik ga nog verbranden." Zei ik nu wel weer serieus en pakte de zonnebrand.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    De zon brandde zacht op mijn rug toen ik daar zo met Austin lag. Eindelijk waren de kusjes ingewisseld voor een zoen. Een zoen van de meest speciale jongen die ik kende. Warmte verspreidde zich door mijn lichaam bij elke beweging die hij maakte. Mijn hand gleed zachtjes door zijn haren.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Moet ik bang zijn voor een stiekeme moord-actie van Lars?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Ja, heel bang, heel heel bang. Nee hooguit negeert hij je, maar dat houd hij niet langer dan een dag vol en hij wil SHOPPEN met MEGAN)


    We've lived in the shadows for far too long.