• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Austin

    Ik kwam een beetje adem te kort, dus verbrak ik langzaam de kus. Ik ademde even in en uit. Mijn vingers gleden door haar zachte, zwarte haren. "Niet te veel door de war halen, mijn perfecte kapsel" grijnsde ik plagend.

    [Haha]

    [Oke, ik heb het Spaans door googlevertaler gegooid ;D en het BLIJFT VAAG XD, google zegt; o, en niet mooi meisje, de jouwe wil ik graag hebben. Or whatever xD]

    Jacky
    Ik deed mijn ogen open, Jasper kwam weer naast me liggen. 'Geniaal gewoon die golven,' zei hij vrolijk. En daarna zei hij weer wat in het Spaans. Toen ik zei dat ik Spaans kon maakte ik een grapje. Ik wist niet wat hij zei, en ik wist ook dat hij het deed om mij te plagen.
    'Oke, ik smeer je rug wel even in,' zeg ik zogenaamd behulpzaam. Ik pak de fles zonnebrand en schrijf op zijn rug:
    'Lach me uit, mi nombre es Jasperos'
    'Zo,' zei ik lief,' je rug is klaar. En als je nog één keer iets in het Spaans geef, geef ik je de kussendood, in plaats van de kieteldood, bedolven onder kusjes.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Na onze ijsjes trok ik hem recht. "Komop, ik kan totaal geen Spaans, en ik gok dat jij ook niet zo'n talent daar in bent, maar wij gaan en zullen iets kopen !" zei ik beslist, "Zeg me na", begon ik plechtig, "Ik zweer, dat ik vandaag iets zal kopen, al is het een schopje en een emmertje". Ik trok even een raar gezicht en haalde toen mijn schouders op, "Schopjes en emmertjes zijn best leuk" lachte ik.

    Felicia

    'Ik zou niet durven.' zei ik zacht voordat ik weer terug ging liggen op mijn oorspronkelijke plek. 'Maar, wat moet je me dan laten zien in de tent?' vraag ik hem nieuwsgierig. Voorzichtig verschuif ik mijn bikinibandje een beetje en zie een dun wit lijntje. Gelukkig werd ik snel bruin en verbrandde ik bijna nooit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Die vertaling is echt vaag. Ik heb mijn spaans boeken erbij gepakt. XD )

    Jasper:

    Ik schudde mijn hoofd. "Maar het is leuk om Spaans te praten en jij zei dat je ook Spaans kon." ik haalde mijn handen zo goed mogelijk langs mijn rug en smeerde het uit. "Ik vind het gewoon leuk om random te zijn." Verklaarde ik mezelf. "Mi novia, Jacky, es la chica más lindo, más caros y más bella del mundo. Y estoy totalmente loco por ella." Schreeude ik vrolijk en keek haar grijnzend aan

    Lars:

    "Ik kan een beetje Spaans." Bekende ik en lachte. "Maar mijn Spaans is niet perfect" Zei ik erachter aan en lachte. Ik had er nu al zin in. "Hij is leuk." Zei ik met volle mond.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    "Wie ?" vroeg ik nieuwsgierig. Ik keek rond maar zag alleen een dikke man, "Wat ? Hem, Dude, je hebt een rare smaak" grapte ik. Ik trok hem wat verder mee naar een zonnebrillenwinkel, "Oh, dit is altijd leuk om te doen en jij gaat me helpen een leuke foto te maken voor mijn ouders, heb ik ze beloofd !".

    Austin

    "Mijn vuile was" zei ik serieus. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd, "Nee, het bewijs dat je mijn gedachten hebt overgenomen". Ik verschoof een stukje van mijn zwemshort en lachte trots. Ik was al bruiner geworden !

    [AAHHHH, DAT IS ZOOOOO LIEF :3 Jasper is echt zooooo schattig :3]

    Jacky
    'Nou, laat ik het zo zeggen.' begin ik tegen Jasper,' ik kan wel Frans, Duits, Nederlands en Engels. En een piepkleinbeetje Spaans. En dat was toch echt Spaans.' en ik geef hem een kusje op de mond. 'En, het lijkt op het Frans, en ik heb een googletranslateknop in mijn hoofd dus weet precies wat je zei. Mi novi, Jasper, es le liefste en leukste jongen die ik ken. En ik ben ook gek op hem.' en ik gaf hem een kus vol op de mond. Maar ik zei dat ik de kussendood zou geven. En gaf er een op zijn wang, andere wang, onder zijn oog, in zijn nek, zijn neus, zijn hand, en overal... Behalve op té intieme plekken. 'Al genoeg van de kussendood?' vraag ik grijnzend, en eindig weer met een kus op zijn mond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Oeeh charmant, lekker je vuile onderbroeken en sokken bestuderen.' grijnsde ik. 'Als dat jou manier is om iemand te tonen dat je het meent, moet ik misschien ook maar eventjes mijn stringetjes en sokken tevoorschijn toveren.' lachtte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    Ik trok haar terug en wees naar de jongen. "Kijk hem bedoel ik." en pakte mijn camara. "Nou kom op zet een zonnebril op." Lachte ik en zette de camara aan. "Dit wordt zo leuk." Zei ik


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik begon te lachen en liet me achterover vallen op de handdoek. "Dat eerste is op zich zo erg nog niet" grijnsde ik, "Maar het is al goed, ik zal het echte bewijs tonen en nee het is niet mijn vuile was".

    Felicia

    'Waarom wel mijn stringetjes en niet mijn sokken?' zeg ik zogenaamd verdrietig en ik zet een pruillipje op wat er vast heel dom uit ziet. 'Mijn sokken zijn heel mooi hoor..'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Megan

    Ik keek naar de jongen, "Oehw, he is" gilde ik vrolijk ! My gay best friend. Heb ik altijd al willen hebben. Ik zette een zonnebril op en keek vrolijk lachend in de camera. Ik stak ook even mijn tong uit en ging toen opzoek naar een andere leuke zonnebril. Ik hield natuurlijk de jongens in de gaten.

    Jasper:

    "Oh, dat wist mevrouw wel." zeg ik nep-serieus en kijk haar even aan.
    "Deseo que podría decirte que encontré su asombrosa, cada noche para que pudiera cantar, siempre podría arreglar mantener y nunca permitir que los hoedfe. Creo que realmente les guste y serían como que quisiera nada más que cualquier punto de su culto de cuerpo"
    Lachte ik naar haar en trok haar op schoot. "true story" Fluisterde ik terwijl ik wat mensen achter me Awh-geluidjes hoorde maken,


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Mijn lach rolde weer over mijn lippen, "Babe, ik geloof best dat je kousen even mooi zijn als je strings" lachte ik vrolijk, "Maar laten we de kledingstukken achterwege laten". Ik keek naar de lucht waar geen enkele wolk te zien was, "Ik ga je een beat aanleren met drummen, wordt leuk !".