• Geloven jullie in lange afstand relaties?(cat)

    Colfer schreef:
    I would say no, but then we have the perfect example here.
    May I have a standing ovation for Lizz and Amy? :')


    Moest ik ook meteen aan denken.
    Maar voor mezelf, nee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    CURLYMONSTER schreef:
    Nee, gewoon niet. (cat)
    Het is te onmogelijk om dat stand te houden.


    Daar wil ik dus even op in gaan om mijn eigen antwoord te verduidelijken. Niet is onmogelijk. Je meot er veel energie in stoppen, elkaar regelmatig spreken, bellen, sms-en, cammen, wat dan ook. Distance makes the heart fonder.

    Voor sommige mensen is het misschien inderdaad niet mogelijk, maar om meteen te zeggen dat dit voor iedereen is, is dus niet waar. Ik zelf heb al drie en een half jaar een LDR. (Long-Distance-Relationship).
    Het ligt dus aan de personen en of ze er hard genoeg aan werken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PurpleCandy schreef:
    Ja!, als ze niet te lang worden.
    Vriendlief woont een halfuur verder en heb al bijna anderhalf jaar


    Mag ik eerlijk zijn? Dat vind ik nu niet echt een LAT-relatie..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ja, ik woon op ongeveer 200 kilometer van mijn vriendin af en het gaat prima.

    ^ Dat dus. Het kan best als je het een kans geeft en er beide ook echt voor gaat. *O*

    Colfer schreef:
    (...)

    And an applause for these two?

    Was dat sarcastisch of?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 20:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Was dat sarcastisch of?


    No sarcasm :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voor mezelf niet, voor anderen misschien wel. Je moet er wel een sterk karakter voor hebben. Hangt er ook vanaf wat je onder lange afstand verstaat, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 20:59 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Colfer schreef:
    (...)

    No sarcasm :')

    Dan zeg ik dankjewel. :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, als je er allebei voor 1oo procent achter staat en echt dolverliefd bent allebei , kan dat wel lukken (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik zou het denk ik niet kunnen, maar ik denk wel dat het mogelijk is. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja hoor =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja.


    Bad decisions make good stories.

    Ja natuurlijk, waarom niet? Het is moeilijker, maar tegelijkertijd is de liefde zo veel sterker als jullie dat overleven. Heb er eentje.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:52 ]


    comfort in c h a o s

    Ik geloof er wel in. Een vriend en vriendin van me wonen in de twee uiteinden van het land, (Zuid-)Limburg en Groningen, en het gaat na een jaar nog steeds goed.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    True love will resist everything :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ja. Een vriend van mijn vader had een vriendin in Spanje. Inmiddels wonen ze wel samen, maar de eerste twee jaar hebben ze ook volgehouden. En mijn oom had een vriendin in Thailand, die wonen inmiddels ook samen. Maar dat ging ook gewoon goed.

    Dus het kan wel, maar je moet er wel een bepaald persoon voor zijn denk ik.


    Tell me about it, stud.