• Geloven jullie in lange afstand relaties?(cat)

    Neelie schreef:
    Hah. Topic doorlezen.
    Ja, ik denk ook dat het kan blijven duren, mits beide partners genoeg moeite in de relatie stoppen.
    Toch is een lief dichterbij handiger -niet dat ik spreek uit ervaring-


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb er al een hele tijd zelf een, dus zeker ja (:


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Geen idee. Het kan of het kan niet. Een meisje uit mijn klas had ook een jongen uit Engeland en zij ging gewoon vrolijk verder met flirten. later heeft ze hem ook keihard gedumpt voor een jongen die nooit verliefd op haar zou worden. Zelf denk ik dat het wel kan, maar het ligt ook aan de personen zelf.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ja daar geloof ik zeker in. Het ligt wel aan de personen zelf. Als een van de twee onzeker is word het al moeilijker. Ik woon zo'n 20 km van mn vriendin af(uurtje fietsen) en het gaat prima. We hebben dan nog wel niet zo lang, maar de afstand belemmerd mij niet om naar haar toe te gaan.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    als het mogelijk is om met trein of bus of fiets tijd met elkaar door te brengen is er een goede slaagkans
    maar als er meer dan 1000 km tussen zit kan je het vergeten(i am the proof)


    Sticking needles in people is fun. Matt <3