• Geloven jullie in lange afstand relaties?(cat)

    Ik geloof er wel in. Maar alleen bij de juiste mensen, de juiste liefde en als je er allebei je best voor doet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PurpleCandy schreef:
    Ja!, als ze niet te lang worden.
    Vriendlief woont een halfuur verder en heb al bijna anderhalf jaar

    Ik woon een half uur van school.(cat) Niet echt LAT.

    OT: Ik denk wel dat het kan werken als ze er veel aan doen. Zelf zou ik het waarschijnlijk niet kunnen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tigger schreef:
    Neh. Ik geloof niet in relaties waar je meer dan ongeveer een armlengte van elkaar af woont (cat)


    This means no cake.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    jup lukt aardig
    ik woon in friesland en vriendje lief woont in limburg.
    bijna al 9 maandjes samen


    The leech lover is just dying to help uw out !

    Ja, tuurlijk, als je er allebei moeite voor doet en als je smoorverliefd op elkaar bent..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nee totaal niet.


    Some angels have no wings.

    Hobbiton schreef:
    Ik geloof er wel in. Maar alleen bij de juiste mensen, de juiste liefde en als je er allebei je best voor doet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja. Ik heb er zelf 1 op het moment. :Y)


    -

    Ligt eraan wat voor persoon je bent. Ik ken mensen die het kunnen, maar ik ken ook iemand die daar veel meer moeite mee heeft en daarom besloten heeft geen relatie aan te gaan.

    Ja. Het is misschien lastiger dan een gewone relatie en het kost meer moeite, maar als je er echt voor gaat is het in mijn ogen zeker niet onmogelijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nee
    Mijn zus heeft die al een aantal keer gehad en het uiteindelijk ging het allemaal uit door de lange afstand
    (dan bedoel ik dus China-Nederland, Amerika-Nederland)
    Lange afstand dus
    Maar het liep ook al bijna mis toen haar vriend in Londen zat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb er een...

    60 kilometer is zooooo lang.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Ik woon een half uur van school.(cat) Niet echt LAT.

    OT: Ik denk wel dat het kan werken als ze er veel aan doen. Zelf zou ik het waarschijnlijk niet kunnen:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik denk dat het best mogelijk is, ik bedoel, waarom zou een lange afstand relatie niet mogelijk zijn? Ik zelf geloof er best in, hoewel ik het zelf ook weleens gehad heb en dat ging niet heel goed.


    The universal language of art.

    Het kan, want een vriend van mij heeft een vriendin in Peru wonen. In Augustus komt ze dan ook voor de eerste keer naar België. Ik wil haar wel eens ontmoeten. Zelf denk ik niet dat ik het zou aankunnen, maar misschien komt dat omdat ik nu zo goed als samen woon met mijn vriend (we delen samen een kot). Wie weet als hij van VK of ergens anders kwam dat het me ook was gelukt, maar ik betwijfel het, want ik heb redelijk snel een schouder nodig om op te huilen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?