• Geloven jullie in lange afstand relaties?(cat)

    Ten schreef:
    (...)

    That's okay, I don't mind. Ik heb geen visum nodig om er heen te gaan. Vanwege mijn slechte thuissituatie zal ik dus vanuit daar regelen dat ik er legaal mag verblijven. Amy weet precies naar welke instaties we daar voor moeten, dus dat komt allemaal wel goed. ^^


    Uhm je mag naar een land als je daar komt voor bv studie of een liefde daar ofso dat zijn toch speciale dingen? Althans mijn pa zijn vriendin uit de filipijnen kreeg een verblijfsvergunning en ze mocht dus blijven omdat mijn pa haar binnen had gehaald. Je kan niet zomaar een land binnen trouwens ^^ Oke ik ben heel onduidelijk ;$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Genius schreef:
    (...)
    Ooh okee, nou ik hoop voor je dat het je gaat lukken :3 Wel de mensen op Q op de hoogte blijven houden he. Heb je haar al eens in het echt gezien trouwens? (cat)


    *bereid zich voor op zeeën van kritiek*
    Nee.

    -Ik ga nu heel verdedigend klikken, sorry daar voor alvast :'D-
    Ik heb haar drie en een half jaar geleden ontmoet, in die tijd hebben we bijna iedere dag wel gesproken, heb ik veel te veel geld uit gegeven aan dagelijkse sms-jes en telefoontjes en doen we aan videgesprekken. Ik ken haar beter dan wie dan ook en hetzelfde geld voor haar.

    Natuurlijk ga ik de mensen van Q op de hoogte houden, ik open er waarschijnlijk een topic voor zodra ik daar ben om iedereen het te vertellen. ^^ Bedankt voor de gelukswensen, it's nice. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    *bereid zich voor op zeeën van kritiek*
    Nee.
    Wow, dat wist ik nu eens niet. Maar ik begrijp je wel bij de keuze die je maakt met betrekking met je ouders. Know the feeling. Al is het wss ietsje minder erg gesteld, want ik ga soms wel nog naar mijn mama. Mijn papa tjah das iets anders.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ten schreef:
    (...)

    *bereid zich voor op zeeën van kritiek*
    Nee.

    -Ik ga nu heel verdedigend klikken, sorry daar voor alvast :'D-
    Ik heb haar drie en een half jaar geleden ontmoet, in die tijd hebben we bijna iedere dag wel gesproken, heb ik veel te veel geld uit gegeven aan dagelijkse sms-jes en telefoontjes en doen we aan videgesprekken. Ik ken haar beter dan wie dan ook en hetzelfde geld voor haar.

    Natuurlijk ga ik de mensen van Q op de hoogte houden, ik open er waarschijnlijk een topic voor zodra ik daar ben om iedereen het te vertellen. ^^ Bedankt voor de gelukswensen, it's nice. :3

    Nouja ik ga geen kritiek geven hoor, ik vind zulke verhalen alleen maar schattig. :Y) Als het voor jullie goed voelt, waarom dan niet.

    Iemand die ik ken heeft een vriendin uit Amerika en die is net een weekje in NL en blijft een jaar vanwege studeren hier. Hun hebben elkaar nog nooit gezien en ze gaat ook bij hem en zijn ouders wonen. Als het mis gaat is het pech, maar dan heb je het tenminste geprobeerd. (krul)


    -

    Ja. Ik wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ten schreef:
    (...)

    *bereid zich voor op zeeën van kritiek*
    Nee.

    -Ik ga nu heel verdedigend klikken, sorry daar voor alvast :'D-
    Ik heb haar drie en een half jaar geleden ontmoet, in die tijd hebben we bijna iedere dag wel gesproken, heb ik veel te veel geld uit gegeven aan dagelijkse sms-jes en telefoontjes en doen we aan videgesprekken. Ik ken haar beter dan wie dan ook en hetzelfde geld voor haar.

    Natuurlijk ga ik de mensen van Q op de hoogte houden, ik open er waarschijnlijk een topic voor zodra ik daar ben om iedereen het te vertellen. ^^ Bedankt voor de gelukswensen, it's nice. :3

    Wow, dat wist ik eigenlijk niet, had 't ook niet zien aankomen. (':
    Neemt niet weg dat ik het ontzettend knap van je vindt dat je dit volhoudt, ikzelf zou het niet kunnen. (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:50 ]

    Errin schreef:
    (...)Wow, dat wist ik nu eens niet. Maar ik begrijp je wel bij de keuze die je maakt met betrekking met je ouders. Know the feeling. Al is het wss ietsje minder erg gesteld, want ik ga soms wel nog naar mijn mama. Mijn papa tjah das iets anders.


    Ik heb een stiefvader en mijn moeder, en de relatie met beiden is, op zijn zachtst gezegt, niet erg goed. dit is niet de eerste poging die ik doe om mezelf een ander leven tegeven, maar ditmaal keer ik hier niet meer terug.
    Dus ik begrijp je wel, hoewel jij gelukkig nog je moeder hebt dan. ^^

    Genius schreef:
    (...)
    Nouja ik ga geen kritiek geven hoor, ik vind zulke verhalen alleen maar schattig. :Y) Als het voor jullie goed voelt, waarom dan niet.

    Iemand die ik ken heeft een vriendin uit Amerika en die is net een weekje in NL en blijft een jaar vanwege studeren hier. Hun hebben elkaar nog nooit gezien en ze gaat ook bij hem en zijn ouders wonen. Als het mis gaat is het pech, maar dan heb je het tenminste geprobeerd. (krul)


    Inderdaad, en als het misgaat, heeft ze me al belooft om me eerst te helpen om zelf een leven daar op te zetten. en als zelfs dat misgaat heb ik nog andere mensen om me te helpen, dus dat komt wel goed.
    en na drie en een half jaar voelt dat inderdaad zeer goed. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    Inderdaad, en als het misgaat, heeft ze me al belooft om me eerst te helpen om zelf een leven daar op te zetten. en als zelfs dat misgaat heb ik nog andere mensen om me te helpen, dus dat komt wel goed.
    en na drie en een half jaar voelt dat inderdaad zeer goed. :'D

    Het zegt toch al wat dat jullie 3,5 jaar samen zijn ondanks de afstand en alles. (: En ze klinkt echt als een lief meisje. Dus het komt vast wel goed ;D


    -

    @Ten: Het klinkt alsof het hard geweest is, maar het is wel prachtig dat je nu op dit punt staat!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    @Genius & Cresseyde: Dankjewel. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @Ten: keep us updated!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ten schreef:
    Ik heb een stiefvader en mijn moeder, en de relatie met beiden is, op zijn zachtst gezegt, niet erg goed. dit is niet de eerste poging die ik doe om mezelf een ander leven tegeven, maar ditmaal keer ik hier niet meer terug.
    Dus ik begrijp je wel, hoewel jij gelukkig nog je moeder hebt dan. ^^
    Jup, ik heb ook een moeder met een stiefvader. Het klikt wel nog tussen ons, maar het mag alleen niet over geld gaan. Ik ga soms nog naar huis en ik zie mijn moeder wel nog graag enzo, maar het is niet meer zoals vroeger, dus mijn kot in Gent is wel een beetje mij vluchtoord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had met iemand uit België (nerd) maar nee werkt niet. Voor mij tenminste, ik geloof ook wel dat er mensen zijn die het wel kunnen :3

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:55 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ja ik geloof erin.
    Mijn vriend woont in Zoetermeer en ik in Enschede, dus dat is letterlijk aan de andere kant van het land.
    Ik vind de afstand wel lastig, maar voor mijn vriend heb ik alles over (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het kan op zich wel, denk ik. Maar dat ligt ook weer aan de personen die de lange afstandsrelatie hebben. Het lijkt mij zelf heel erg lastig om zoiets te hebben.


    26 - 02 - '16