• Geloven jullie in lange afstand relaties?(cat)

    AngelsFate schreef:
    ik heb er een...

    60 kilometer is zooooo lang.....


    Then again, I would kill to live that close to my girl...
    400 fucking kilometer....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, als je echt verliefd bent kan alles!

    AngelsFate schreef:
    ik heb er een...

    60 kilometer is zooooo lang.....

    Dat is echt bijna niets! 332 km.


    comfort in c h a o s

    Het kan, maar het lijkt me zo vreselijk irritant! Ik zou ervoor willen zorgen dat het niet zo wordt, maar je kan liefde niet sturen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ten schreef:
    (...)

    Then again, I would kill to live that close to my girl...
    400 fucking kilometer....

    Je gaat toch bij haar wonen? :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Je gaat toch bij haar wonen? :Y)


    In 20 dagen. :Y) Still 60 kilometers would be a nicer travel... compared to the bus-train-boat-car-thing I'll have to do now, but it's worth it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als ik dit zo lees ben ik heel blij met mijn vriend, slecht 15 km verderop.
    Een uurtje fietsen en ik ben er, gelukkig (:


    I am an idiot, I move.

    Ten schreef:
    (...)

    In 20 dagen. :Y) Still 60 kilometers would be a nicer travel... compared to the bus-train-boat-car-thing I'll have to do now, but it's worth it.

    Dat is al bijna, alvast veel geluk daar ;D Mag dat ook zomaar van jou ouders? En die van haar. :'D


    -

    Hah. Topic doorlezen.
    Ja, ik denk ook dat het kan blijven duren, mits beide partners genoeg moeite in de relatie stoppen.
    Toch is een lief dichterbij handiger -niet dat ik spreek uit ervaring-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ten schreef:
    (...)

    In 20 dagen. :Y) Still 60 kilometers would be a nicer travel... compared to the bus-train-boat-car-thing I'll have to do now, but it's worth it.


    Ga je er ook echt wonen, voor een hele hele hele lange tijd? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Genius schreef:
    (...)
    Dat is al bijna, alvast veel geluk daar ;D Mag dat ook zomaar van jou ouders? En die van haar. :'D


    Uhm, het mag van die van haar. Maar ik ben 18 dus mijn ouders mogen me sowieso niet tegen houden. Hier krijg ik waarschijnlijk behoorlijk wat kritiek op, maar ik heb niet echt een goede band met mijn ouders en ik heb ook zeer lang nagedacht over deze beslissing.
    Oh en bedankt. ^^

    Hobbiton schreef:
    (...)

    Ga je er ook echt wonen, voor een hele hele hele lange tijd? (:


    Ik ga er echt wonen, I'm not coming back. ^^

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:35 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol wat mezelf betreft, heb ik het vertrouwen in uberhaupt een relatie verloren :'].
    That's it, ik word aseksueel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ten schreef:
    (...)

    Ik ga er echt wonen, I'm not coming back. ^^

    Ik dacht ook niet dat je het zomaar even bedacht had hoor haha. Maar je moet toch een speciaal visum hebben of iets om daar te kunnen blijven wonen? ;o Mihi sorry, ik ben nogal nieuwsgierig.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik dacht ook niet dat je het zomaar even bedacht had hoor haha. Maar je moet toch een speciaal visum hebben of iets om daar te kunnen blijven wonen? ;o Mihi sorry, ik ben nogal nieuwsgierig.


    That's okay, I don't mind. Ik heb geen visum nodig om er heen te gaan. Vanwege mijn slechte thuissituatie zal ik dus vanuit daar regelen dat ik er legaal mag verblijven. Amy weet precies naar welke instaties we daar voor moeten, dus dat komt allemaal wel goed. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    That's okay, I don't mind. Ik heb geen visum nodig om er heen te gaan. Vanwege mijn slechte thuissituatie zal ik dus vanuit daar regelen dat ik er legaal mag verblijven. Amy weet precies naar welke instaties we daar voor moeten, dus dat komt allemaal wel goed. ^^

    Ooh okee, nou ik hoop voor je dat het je gaat lukken :3 Wel de mensen op Q op de hoogte blijven houden he. Heb je haar al eens in het echt gezien trouwens? (cat)


    -