• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Dan blijf ik." zeg ik erg zacht zodat het haar niet stoort. Ik trek mijn benen op en blijf naar haar kijken.


    Your make-up is terrible

    [Wil je zo verder met June en Luca?]


    Your make-up is terrible

    [Is goed, we laten Cassie wel lekker slapen ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Yuap, slaap lekker Cassie.]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik verveel me al snel weer, na een klein kwartier besluit ik iets anders te gaan. Ik ben er wel weer als ze wakker word. Voorzichtig sta ik op en op mijn allerzachtst loop ik de kamer uit, naar beneden toe.


    Your make-up is terrible

    || Violet Chanel Hadley McLaren ||
    Nadat ik dat stomme roze ding met veel moeite naar boven heb getild, kijk ik naar mijn kamer. Na een vlugge blik haal ik mijn schouders op. Het kan altijd erger. Ik maak mijn bed op, zet wat spulletjes neer en hang mijn kleren op. Eigenlijk heb ik een hekel aan dit soort dingen, maar mijn ouders wilden me persé het huis uit omdat ik 'lastig' was, wat ik nog steeds niet helemaal kan begrijpen. Mopperend kam ik mijn haren en werk mijn make-up bij. Ik weet nog steeds niet of die 2 van net me überhaupt mogen, dus ik twijfel over naar beneden gaan. Ik besef dat ik hun namen niet eens weet, en zij niet de mijne. Maar er zijn toch vast wel andere mensen in dit huis?
    Ik heb geen zin om de hele dag lonely op mijn kamer door te brengen, dus waag ik mezelf toch weer naar beneden.


    I can't define who I am.

    June
    Net als ik weer naar boven wil lopen, komt Luca naar beneden gelopen. Zonder het meisje. 'Waar is je mensenmeisje?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Hey June." glimlach ik.
    "Waar is je mensenmeisje?" vraagt ze.
    Ik grinnik even. "Ze slaapt, volgens mij word ze een beetje ziek. Heb je iets te doen?" Net op dat moment komt er nog een meisje naar benenden, ook menselijk zo te ruiken. Ik glimlach begroetend naar haar.


    Your make-up is terrible

    June
    Luca grinnikt even. 'Ze slaapt, volgens mij word ze een beetje ziek. Heb je iets te doen?'
    Dan komt dat meisje van net naar beneden gelopen.
    Ik glimlach vluchtig naar haar en kijk weer naar Luca. 'Daar heb jij toch hopelijks niks mee te maken,' grinnik ik. 'En nee, ik heb niks te doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Daar heb jij toch hopelijk niks mee te maken." grinnikt ze. "En nee, ik heb niks te doen."
    Ik haal mijn schouders op. "Geen idee, ik hoop het toch niet." zeg ik met een schaapachtige grijns. "Nou, dan gaan we ervoor zorgen dat je iets te doen heb, want ik verveel me."


    Your make-up is terrible

    June
    'Geen idee, ik hoop het toch niet.' grijnst hij schaapachtig.
    'Jou kennende wel,' zeg ik lachend.
    'Nou, dan gaan we ervoor zorgen dat je iets te doen heb, want ik verveel me,' zegt hij dan.
    Ik instemmend. 'Ik vind het best, wat wil je gaan doen?' vraag ik. 'Misschien kan je me de omgeving een beetje laten zien, want ik moet toch nog wat te drinken halen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze knikt gelijk instemmend. "Ik vind het best, wat wil je gaan doen?" vraagt ze. "Misschien kan je me de omgeving een beetje laten zien, want ik moet toch nog wat te drinken halen."
    "Sounds like a great idea." zeg ik. "Ik pak even mijn spullen hoor." Met twee treden tegelijk loop ik de trap naar mijn kamer op. Even vraag ik me af hoe ik er zo'n troep van kan maken in zo'n korte tijd, het begint alweer... Ik haal mijn schouders op en pak wat ik nodig heb. Dan loop ik weer naar beneden, met mijn zonnebril op en mijn leren jack aan.
    "Klaar?"


    Your make-up is terrible

    || Violet ||
    Als ik naar beneden loop krijg ik toch nog twee glimlachjes te pakken. Zoet glimlach ik terug naar het meisje van net en een jongen die ik nog niet eerder gezien heb. Ze zijn plannen aan het maken, dus ik besluit ze niet verder te storen, maar nu krijg ik ook een idee. Ik sprint naar boven om mijn jas te pakken en ga naar buiten om een beetje rond te dolen door de stad. In een klein eetcafé bestel ik iets te eten en praat met een paar obers, waarna ik weer terugkeer naar huis.


    I can't define who I am.

    June
    'Sounds like a great idea. Ik pak even mijn spullen hoor,' hij verdwijnt naar boven en is iets later alweer beneden.
    Ik had mijn jas nog aan en aangezien ik altijd daar een zonnebril in heb zitten hoef ik niet meer naar mijn kamer.
    'Klaar?' vraagt Luca.
    Ik knik en doe de voordeur open en stap naar buiten. Als Luca ook buiten staat doe ik de deur weer dicht en beginnen we te lopen.
    'Hoe zit het met jou en dan meisje?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Denk dat ik Vintain ook maar ga laten arriveren]

    || Vintain O'Connor
    'Doei mam, doei pap.' Ik moet mijn moeders armen bijna van me afslaan, zo stevig heeft ze me vast. Aan haar ogen zie ik dat ze nog net niet moet huilen en ze drukt nog een laatste kus op mijn wang. 'No worries, ik kom heus nog wel eens langs hoor.' Zachtjes kus ik haar terug en zwaai naar mijn vader.
    Ik rol met mijn ogen als ze niet wegrijden, maar blijkbaar wachten tot ik naar binnen ga. Rollend met mijn ogen zet ik mijn koffer naast me neer en druk op de deurbel.


    I can't define who I am.