• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    || Violet ||
    'Hey! Denk maar niet dat ik dit pik!' roep ik als de jongen me bekogelt met popcorn. Ik pak een hele hand vol en gooi wat richting zijn haar. 'Watch out, of ik doe een andere zender.' Grijnzend gaat mijn hand naar de afstandsbediening.


    I can't define who I am.

    Luca Jones

    Ze lacht even. "Je kent me toch, ik ben altijd nieuwsgierig." grinnikt ze.
    Ik grijns. "Dat is waar. Ze is mijn vriendin sinds... vandaag ongeveer." grinnik ik. "De rest is niet interessant genoeg." Ik loop een pad op dat ons door de schaduwen beweegt.


    Your make-up is terrible

    Vince

    "O no, now i'm scared." Zeg ik lachend en gooi gewoon nog wat popcorn naar haar.
    "Doe dan, zet hem dan op een andere zender." Grijns ik en gooi nog een stukje popcorn en gooi hem, precies tegen haar voorhoofd.
    "Ha ha." Zeg ik lachend en stop weer een hand popcorn in mijn mond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || Violet ||
    Ik knipper even met mijn ogen als het stukje popcorn mijn hoofd raakt. Teleurgesteld laat ik mijn arm zakken. 'Ik dacht dat ik iets had gevonden om je af te schrikken...' zeg ik met een pruillipje.


    I can't define who I am.

    Vince

    Ik lach om het pruillipje.
    "Ha! Je nieuwe bijnaam is nu Pruiltje in plaats van Prinses."
    Lach ik en zet mijn handen in haar zij en begin haar te kietelen.
    "Hyper hyper!" Lach ik en kietel harder.
    Ondertussen zit de popcorn overal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || Violet ||
    'Dat vind ik geen leuke na-,' begin ik, maar kan mijn zin niet afmaken doordat hij me ineens begint te kietelen. Dag 1 en hij vindt gelijk mijn zwakke plek. Ik klap dubbel van het lachen. 'Genade genade genade!' roep ik met tranen in mijn ogen, terwijl alle plakkerige popcorn vastzit in mijn haar. Niet dat het wat uitmaakt op dit moment.


    I can't define who I am.

    Vince

    "Genade genade genade!" Roept Violet, ik zie tranen in haar ogen.
    Ik lach en stop even. Wanneer ze iets bijgekomen is zet ik mijn handen op haar buik en kietel haar daar.
    "Sorry, ik ben nogal doof." Grijns ik en werp me bovenop haar en kietel haar verder. Ik stop en lach. Dan pluk ik allemaal popcorn uit haar haar en gooi het weg.
    "Je plakt." Grinnik ik en haal, zonder enige vorm van schaamte, een stuk popcorn tussen haar borsten vandaan.
    Wat? Ik schaam me niet of zo hoor, ik doe het gewoon. Dat andere jongens soms mietjes zijn kan ik niets aan doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || Violet ||
    Vermoeid van het lachen lig ik te hijgen terwijl de jongen popcorn uit mijn haar haalt. Als hij dan ineens een stukje uit mijn decolleté haalt, proest ik het ineens uit. 'Dat zijn mijn edele delen, daar hoor je als man vanaf te blijven.' Ik ga rechtop zitten. 'Door jou voel ik me wel een beetje sletterig. Een jongen wiens naam ik niet eens weet zat zojuist tussen mijn borsten te graaien.' Gemaakt-afkeurend kijk ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:16 ]


    I can't define who I am.

    Vince

    "O, ik dacht; er zit een stukje popcorn dus ik ben zo iemand die het weghaalt. Ik let daar niet eens op." Zeg ik droogjes.
    Ik kijk Violet schouderophalend aan. "Ja toch?" Zeg ik dan.
    "O en mijn naam is Vince. Zo nu weet je mijn naam wel." Grijns ik.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [nou.. Nu moet ik et ook veranderen haha ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:27 ]


    I can't define who I am.

    Violet
    'Vince,' herhaal ik. 'Schattig.' Dan zet ik een kakstem op. 'Mijn naam is Violet Chanel Hadley McLaren, tot uw dienst.' Ik steek een stukje popcorn in mijn mond.


    I can't define who I am.

    Vince

    "Je naam wist ik al." Zeg ik droog.
    "Maar okee, hij is echt lang." Zeg ik dan. "Ik heb er maar twee." Zeg ik met een pruil.
    "Maar goed. Hoe oud ben je?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Violet
    'Grappig Vince,' snuif ik, 'maar ik heb mijn naam nog nooit aan je verteld. Behalve een paar seconden geleden dan.' Ik stop met praten en bedenk even wat hij heeft gezegd. 'Wat is la-,' dan pas besef ik het en ik begin te lachen. 'Grapje. Ik dacht dat er andere dingen lang waren,' zeg ik terwijl ik heel charmant met mijn wenkbrauwen wiebel. 'Ik ben 17, how about you?'


    I can't define who I am.

    [Ik ga slapen, alvast weltrusten c;]


    I can't define who I am.

    Vince

    "Ook." Geef ik antwoord op wat ze zei over lang en wenkbauwwiebel terug.
    "O, ik ben ook zeventien." Zeg ik dan.
    "Nog verdere familie? Broers, zussen?" Vraag ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.