• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    [truste]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Violet
    'Hmm, ja,' snuif ik opnieuw, 'een voorbeeldige oudere broer die mijn ouders trots maakt en studeert op Harvard. Ik ben zegmaar het zwarte schaap van de familie,' grom ik.


    I can't define who I am.

    Vince

    "Echt? Dat is erg." Zeg ik dan. "Het zwarte schaap zijn, bedoel ik."
    Ik vouw mijn handen in elkaar en tik wat met mijn voet op de grond.
    "Ik ben de enige jongen tussen twee meisjes, ook niet echt een pretje, en het is nog wel een tweeling. Ik hoor alleen maar dingen over make-up en jongens." Zeg ik dan en lach even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    | Violet Chanel Hadley McLaren ||
    Ik lach. 'Nou ja, je bent nu tenminste hier. Ook met een meisje welteverstaan, maar we praten hier niet over make-up. Of jongens,' grijns ik. 'En ik kan het best goed vinden met mijn broer, maar ik kan er gewoon niet tegen als ze hem met mij gaan vergelijken. Door mijn zogenaamd verkeerde gedrag ben ik ook al van school getrapt enzo, en ik heb geen baan. En mijn broer wordt later zeker een rijke chirurg of iets.' Mijn blik dwaalt even af naar het scherm, waar net een jongen wordt opgegeten. Ik besef dat ik amper iets heb meegekregen van de film.


    I can't define who I am.

    June
    Luca grijnst even. 'Dat is waar. Ze is mijn vriendin sinds... vandaag ongeveer.' grinnikt hij. 'De rest is niet interessant genoeg.'
    Ik volg hem naar een pad dat in de schaduw ligt. 'Hmmm, ik vind jullie wel bij elkaar passen denk ik,' zeg ik. 'Maar hoe gaan jullie het eigenlijk doen?' vraag ik dan nieuwsgierig. 'Ik bedoel, ze wordt tenslotte wel ouder...'

    [Anders kunnen June en Luca naar het park en daar Jeremy tegen komen? Dan heeft Syll ook weer iets te doen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Hmmm, ik vind jullie wel bij elkaar passen denk ik. Maar hoe gaan jullie het eigenlijk doen?" vraagt ze nieuwsgierig. "Ik bedoel, ze wordt tenslotte wel ouder..."
    Ik haal kort mijn schouders op en loop richting het park. "Geen idee. Ik denk niet dat zij zolang bij elkaar wil blijven, zelfs zegt ze hooguit 3 of 5 jaar."


    Your make-up is terrible

    June
    Luca haalt zijn schouders op. 'Geen idee. Ik denk niet dat zij zolang bij elkaar wil blijven, zelfs zegt ze hooguit 3 of 5 jaar'.
    Ik kijk hem vragend aan. 'Waarom denk je dat ze niet zo lang bij jou wilt blijven dan?' vraag ik. 'Dat van dat 3 of 5 jaar kan ik wel snappen, want het lijkt me als meisje niet fijn om heel veel ouder te zijn als een jongen. Tenminste als je jou vampierjaren niet meerekent'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze kijkt me vragend aan. "Waarom denk je dat ze niet zo lang bij jou wilt blijven dan?" vraagt ze. "Dat van dat 3 of 5 jaar kan ik wel snappen, want het lijkt me als meisje niet fijn om heel veel ouder te zijn als een jongen. Tenminste als je jou vampierjaren niet meerekent."
    Ik grinnik even. "Ze noemt me zelfs opa." Daarna zucht ik. "Ja, omdat ze ouder word wilt ze dat niet, maar ik heb geen idee of er nog andere redenen achterzitten. Zoals ik al zei, het is ingewikkeld."


    Your make-up is terrible

    June
    'Ze noemt me zelfs opa,' grinnikt hij waarna een zucht zijn mond verlaat. 'Ja, omdat ze ouder word wilt ze dat niet, maar ik heb geen idee of er nog andere redenen achterzitten. Zoals ik al zei, het is ingewikkeld'.
    'Ach, het komt vast wel goed,' zeg ik schouderophalend. 'Heb je eh, overwogen om een vampier van haar te maken?' vraag ik voorzichtig. 'Dan hebben jullie meer tijd'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ach, het komt vast wel goed." zegt ze schouderophalend. "Heb je eh, overwogen om een vapier van haar te maken? Dan hebben jullie meer tijd."
    Ik kijk naar mijn voeten die zich voortbewegen over de grond. "Ja, even. Maar dat is een absurde gedachte, onmogelijk. Zoiets doe ik geen tweede keer." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    June
    'Ja, even. Maar dat is een absurde gedachte, onmogelijk. Zoiets doe ik geen tweede keer,' zegt hij terwijl hij naar zijn voeten krijgt.
    'Maar wat als zij het zelf wil, doe je het dan ook niet?' vraag ik. 'En toen je Chèlle beet, dat was anders. Je irriteerde je aan haar en wilde haar eigenlijk vermoorden, het was niet je bedoel dat ze een vampier zou worden, toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Maar wat als zij het zelf wil, doe je het dan ook niet?" vraagt ze. Ik schud mijn hoofd.
    "En toen je Chèlle beet, dat was anders. Je irriteerde je aan haar en wilde haar eigenlijk vermoorden, het was niet je bedoel dat ze een vampier zou worden, toch?"
    "Nee, maar ik voel me er nog altijd schuldig om. Het had niet mogen gebeuren en nu mag het nog altijd niet gebeuren." zeg ik en ik kijk June aan. "Zou jij het doen dan?"


    Your make-up is terrible

    June
    'Nee, maar ik voel me er nog altijd schuldig om. Het had niet mogen gebeuren en nu mag het nog altijd niet gebeuren'. Hij wendt zijn blik van zijn voeten en kijkt me aan. 'Zou jij het doen dan?'
    Ik denk na en knik uiteindelijk. 'Als ik een jongen echt heel leuk zou vinden, en hij mij ook en als hij een vampier zou willen worden voor mij dan ja, dan wel. Als hij het niet zou willen zou ik hem ook niet dwingen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Uiteindelijk knikt ze, waardoor ik lichtelijk verbaasd ben. "Als ik een jongen echt heel leuk zou vinden, en hij mij ook en als hij een vampier zou willen worden voor mij dan ja, dan wel. Als hij het niet zou willen zou ik hem ook niet dwingen." zegt ze.
    Ik zucht. "Héb je überhaupt wel eens iemand veranderd June? Iemand die daarna heel dicht bij je te komen staan en die je daarmee enorm veel hebt afgenomen?" Ik kijk haar doordringend aan.


    Your make-up is terrible

    June
    Luca zucht. 'Héb je überhaupt wel eens iemand veranderd June? Iemand die daarna heel dicht bij je te komen staan en die je daarmee enorm veel hebt afgenomen?' Hij kijkt me nogal doordringend aan dus ik kijk snel de andere kant op.
    'Dat heb ik niet gedaan nee,' geef ik toe. 'En zoals ik al zei: ik zou het alleen doen als we elkaar echt leuk zouden vinden, dus hij zou al dichtbij me staan en ook alleen als hij het zelf zou willen. Anders niet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered