• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Jillana

    'Jij kan het anders ook doen hoor' mompel ik tegen Vintain.
    Ik Snij de kop en staart van de vis, en rooster de rest boven het vuur.


    El Diablo.

    [Ach, het leven van de beroeps is niet zo opwindend. ^^]

    || Vintain ||
    'Mweh, you're right. Ander keertje misschien.' Ik pak mijn mes en zoek een boom. Als je dit leest ben ik dood, kerf ik erin. De kans is groot dat de spelmakers het weghalen of dat er volgend jaar een nieuwe arena komt, maar ik moest het er gewoon even inkerven. Ik ben er namelijk niet van overtuigd dat ik hier niet levend uitkom. Damon waarschijnlijk, of anders misschien Jillana of Cat met haar dodelijke pijltjes. Van het merendeel van de tributen wist ik niet eens hoe goed ze waren.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:29 ]


    I can't define who I am.

    || Vintain ||
    Als ik terugloop naar het vuur hoor ik Jillana tegen me mompelen. 'Nee schoonheid, nee,' zeg ik sussend. 'Zo werkt het hier niet.'


    I can't define who I am.

    Freya Rose Jones

    Tegelijkertijd kijken Carmen en ik op. Voetstappen, niet ver van ons vandaan. Natuurlijk hebben de hoovercraft en het parachuutje aandacht getrokken...
    Maar dan zie ik dat het een ree is, die onschuldig om zich heen kijkt. Carmen schiet het neer met één pijl en grijnst naar me.
    'We moeten een vuur maken. Dan kunnen we hem roosteren, maar er kunnen dan mede tributen op ons afkomen. Wat vind jij?'
    'Er klopt iets niet. Ik heb nog nooit zo'n geweldige voedselbron zien lopen in een arena, jij wel?' ik staar peinzend voor me uit en kniel dan neer bij het hert. Pas dan merk ik op dat het geen rood bloed is dat uit zijn wonde stroomt, maar iets oranje-achtigs. Ik laat het puntje van mijn dolk in de vloeistof zakken en meteen begint dat te sissen. Brandend bloed.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jillana

    'Ja joh' grinnik ik.
    'Maar de mannen zijn er natuurlijk om de klappen op te vangen, niet?' grijns ik. Ik hak nog een kop van een vis eraf, en rooster die boven het vuur.


    El Diablo.

    Vintain
    'Het begint je te dagen, Jillana. Nou, Damon dan grotendeels hé. Hij is hier de grote gespierde beroeps.' Ik sla op zijn schouder. Eigenlijk voel ik me nog niet echt op mijn gemak bij mijn bondgenootschap, maar dit laat ik niet merken. Aan de ene kant weet ik dat ik veilig ben, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat Damon of iemand anders in 1 keer mijn nek zal omdraaien als ik niet gefocust blijf. Dus neem ik de bewegingen van mijn bondgenoten nauwkeurig in me op.


    I can't define who I am.

    Jillana

    'Ofcourse' lach ik.
    Vraag me eigenlijk af hoelang dit stand gaat houden.
    Er zal vast een dag komen dat we elkaar gaan veraden..


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Ik luister ingespannen naar mijn bondgenoten. Dit zijn allemaal kansmakers. Vooral nu Vintain heeft gezien wat je allemaal met planten kan. Gelukkig ben ik degene met de grote voorraad en de giftige pijltjes. Ik ben alleen bang dat ik toch iets over het hoofd ga zien. Ik moet gewoon blijven opletten, zeg ik mijzelf.
    'Eigenlijk zou de mens maar één man als zaaddonor nodig hebben, om voort te kunnen bestaan,' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Vintain
    Ik barst in lachen uit door Cat's plotselinge opmerking. 'Als Damon en ik nou even ieder meisje in de arena zwanger maken, en er komt een winnares, zal er altijd een stukje van ons voortbestaan. Als we het toch over zaad hebben.'


    I can't define who I am.

    Damon

    Ik kijk hem droogjes aan, ´serieus´ mompel ik.
    ´Ik heb geen tijd voor dat, en ik vermoord ze toch wat heeft het voor nut´ zucht ik. Ik grijnst toch, en kijk naar het meer.


    El Diablo.

    Vintain
    Ik negeer Damon's opmerking over het vermoorden van meisjes. 'Over vermoorden gesproken, ik hoop niet dat het 1 van jullie is die een einde aan mijn leven maakt.' Ik glimlach even naar het gras. 'En ikzelf zou dat ook niet bij jullie willen doen. Het vermoorden van iemand die ik heb leren kennen en..' Ik aarzel even, 'en iemand die ik ook mag zal ik nooit willen.'


    I can't define who I am.

    Carmen Violet Grey
    'Er klopt iets niet. Ik heb nog nooit zo'n geweldige voedselbron zien lopen in een arena, jij wel?' ik schud gelijk mijn hoofd en kijk naar het hert. Oranje bloed en de dolk van Freya begint te sissen. Ik kijk vluchtig op mijn handen en zie de oranje vloeistof. 'Fuck.' Zeg ik zacht. Het gaat nu pas door mijn huid heen en ik maak snel een poel met water op de rest niet te vergiftigen. Ik grom even om een gil niet te laten gaan en begin mijn handen te wassen. Het hielp niet. Ik grom weer zacht en loop naar de jodium en laat een aantal druppels over mijn linker hand gaan. Ik laat een gilletje ontsnappen wat gelukkig overgenomen word door de mockingjays en de jabberjays. Ik kijk snel om me heen. Voor ik waanbeelden zou krijgen. Ik herken een plant. Mijn moeder die arts was had die soms. Tegen brandwonden. Ik ren erheen en kneed het sap eruit en wrijf het over mijn wond. Dit was veel beter. Ik loop voorzichtig terug naar Freya. 'Bedankt. Ik had het niet gezien.' Zeg ik zacht. Mijn linkerhand was eenbeetje verbrand maar niet opengebarsten. Ik druk mijn hand tegen de koude fles aan en voel het al wat beter. 'We kunnen het alsnog bakken en vluchten als ze komen. Ze kunnen denken dat het eetbaar is. Met kruiden kunnen we de geur er van weghalen zodat ze niets merken.' Zeg ik serieus. Dat kon nog is werken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik haal mijn schouders op, 'je zal wel moeten, of je moet hier in de arena moeten wonen' grinnik ik. Ik kijk of mijn shirt al is opgedroogd, niet dus. Ik zucht, dit gaat lang duren.


    El Diablo.

    Vintain
    'Ik denk het niet Damon. Ik heb zo'n vermoeden dat van ons vieren mijn hovercraft als eerste komt,' zeg ik serieus.


    I can't define who I am.

    Damon

    Ik haal mijn schouders op.
    'Misschien' zeg ik, en leun tegen een rots.

    [Kga slapen! xx]


    El Diablo.