• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    De temperatuur doet mij denken aan de zomermaanden thuis, het zand aan de paden buiten het centrum. Ik ren door zonder de hoorn ook maar een blik waardig te gunnen. Toch had ik maar beter kunnen kijken, want plots gaat er een steek van pijn door mijn arm. Er steekt een groot mes uit. Nijdig draai ik mij om. Op zo'n twintig meter afstand staat een tribuut met messen in zijn hand. Hij lijkt op mij af te willen rennen, maar als ik mijn blaaspijp pak, lijkt hij zich te bedenken en gooit nog een mes in mijn wapen. Dit keer ben ik er op voorbereid en duik op tijd weg. Ik ren op hem af en als ik dichtbij genoeg ben schiet ik. Hij probeert weg te duiken, maar zijn arm wordt toch geraakt. In eerste instantie is hij blij, maar dan merkt hij dat er iets mis is. Hij laat zich vallen op de grond en begint te stuiptrekken van de pijn. Ik loop voorzichtig op hem af en wacht op het kanon. Het gif kan ieder moment zijn hart doen bezwijken.


    Happy Birthday my Potter!

    || Vintain Leroy O'Connor ||
    Mijn vingers pakken het mes vast en ik kijk naar het blinkende lemmet. 'Thanks.'
    'Hier zijn de trucjes. Als je wil martelen snijd je langzaam alles af. Aders, snijden in het hoofd, bla bla bla. Wil je snel, steek het gelijk in de luchtpijp' zegt Damon alsof het niks is.
    'Luchtpijp dus,' verklaar ik, 'hoe eerder klaar hoe beter. 'Hebben jij en de andere beroeps niet één of ander kamp bij de Hoorn? Als we nou gewoon een paar anderen meenemen kunnen we sneller andere tributen afmaken,' zeg ik strategisch.


    I can't define who I am.

    Damon

    'Geloof me, ik werk nit samen met de beroeps, het zijn idioten, serieus' zucht ik. 'Maar er lag nog wat bij de hoorn' zeg ik schouderophalend en loop ernaartoe. Eenmaal op het zand is het bloedheet, wat ik dus haat. 'Daar liggen messen enzo' mompel ik, en wijs naar een stapeltje wat over is.


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Als het kanon afgaat, weet ik dat ik veilig zijn spullen kan doorzoeken. Hij heeft aardig wat messen, dus daar gris ik er vier van mee. Ook heeft hij wat ontsmettingsmiddelen, die ik als ik ergens beschut zit kan gebruiken om mijn wonden schoon te maken. Ik heb veel pijn, maar ik laat het mes in mijn arm zitten. Eruit trekken kan het alleen maar erger maken en ik kan het hier zo open en bloot niet behandelen.
    Als ik de spullen heb die ik wil meenemen, sluit ik de ogen van de jongen. Volgens mij kwam hij uit district 10. Ik schud mijn hoofd en sta dan op om zo snel mogelijk de zandvlakte te verlaten. Achter mij hoor ik hoe het lichaam wordt opgepikt.


    Happy Birthday my Potter!

    (Whaha, Damon zou Catlyn nu eigenlijk wel moeten zien :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Haha :') Eigenlijk wel]


    El Diablo.

    (Willen ze Catlyn misschien als bondgenoot? Ze is goed met haar blaaspijp en kan lekker koken ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Willen ze Catlyn misschien als bondgenoot? Ze is goed met haar blaaspijp en kan lekker koken ^^)


    [Je mag ook bij mij en Carmen ^^ ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Rider schreef:
    (Willen ze Catlyn misschien als bondgenoot? Ze is goed met haar blaaspijp en kan lekker koken ^^)


    [Sure ^^ ]


    El Diablo.

    (Ow, Cat heeft keuze... ik kijk even naar jullie tributen in het topic ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    (Hmmm moeilijke keuze, maar Damon en Vintain zijn toch al vlak bij haar)


    Happy Birthday my Potter!

    [Dan stuur ik Damon er wel op af XD ]


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Als ik ver achter mij iets hoor, ben ik dit keer wel zo slim om mij om te draaien. Ik zie een tribuut bij de hoorn. Hij lijkt op zoek te zijn naar goede spullen. Ik stop een gewoon pijltje in mijn blaaspijp en loop voorzichtig op hem af. Een bondgenoot zou fijn zijn, maar als hij mij aanvalt ben ik in ieder geval voorbereid.
    'Hey, ik ben Cat van district 9, wie ben jij?'


    Happy Birthday my Potter!

    [nvm.]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:52 ]


    El Diablo.

    Damon

    Ik draai me snel om met een mes in mijn hand.
    'Damon, district 2' zeg ik, en hou haar in de gaten.
    Wie weet wat ze allemaal kan doen nu.


    El Diablo.