• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel

    Ineens loopt mercedes naast me. "wil je erover praten?" vraagt ze en ze kijkt me aan. Ik barst weer in huilen uit. Ik wist niet eens wat te zeggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik sla even de dekens af, en zie dat ik nog wel mijn broek aanheb.
    Geen shirt maarja' grinnik ik. Ik vis mijn telefoon uit mijn zak, en bel Mercedes. Geen idee wie ik anders zou bellen maarja.


    El Diablo.

    Mercedes

    Ik wilde net enkele troostende woorden tegen Rachel zeggen, toen mijn mobieltje plots af ging.
    "Met Cedes?" Vroeg ik benieuwd wie me had gebeld.


    Quinn

    Automatisch gleed mijn blik over Sebastians buik, waar mijn ogen bleven hangen op de plaats waar een groot verband was.
    Ik vroeg me af of hij veel zeer had, maar durfde er niets over te vragen.
    In tegenstelling keek ik toe hoe hij belde met iemand.


    [Ik ga even eten, ik ben zo terug.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Mercedes werd gebeld toen ze wat wou zeggen.
    Zonder iets te zeggen rolde ik me weg naar het podium.
    Ik begin weer Wonderfull te spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Ben ik weer' zeg ik.
    Ik hoest kort, en wacht op een antwoord.


    El Diablo.

    Finn
    Ik zucht als Rachel ophangt en loop weer terug Sebastians kamer in. Ik zie dat Quinn nog steeds mijn jack aan heeft. Ik loop naar haar toe en leun naast haar tegen het vensterbank en kijk bezorgd naar Sebastian. Net als ik iets aan hem wil vragen belt hij iemand op en luister ik stil naar het gesprek.

    Kurt
    Er vormt een warme glimlach op mijn gezicht als hij zijn hoofd tegen de mijne laat rusten. Het voelt zo fijn, en zelfs de stilte is aangenaam. Ik zou hier wel voor eeuwig willen blijven zitten samen met Blaine. En ik weet het nu zeker, ik heb gevoelens voor Blaine. Hij is meer dan een goede vriend voor me. Ik hou van hem. Een tevreden zucht ontsnapt uit mijn mond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Het is nog steeds stil tussen ons, maar dat maakt niet uit. Het is en blijft een aangename stilte. Ik hou nog steeds zijn hand vast, waardoor ik een goed gevoel heb. Ik hoor hem zachtjes zuchten. Ik glimlach onbewust. 'Misschien moeten we iets gaan doen' vraag ik aan Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    "Sebstian," Zei ik opgelucht en duizenden woorden schoten door me heen, maar veel kon ik niet over mijn lippen krijgen. "Hoe...hoe gaat het met je?"
    Ik leunde tegen de muur zodat ik zeker wist dat ik stevig stond en lachte bij het horen van zijn stem.



    Quinn

    "Had je Rachel aan de lijn?" Vroeg ik zacht wanneer Finn naast me stond.
    Onbewust speelde ik met een blonde krul, maar liet die al snel rusten toen ik mijn handen in elkaar wreef om ze op te warmen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    na het nummer pingelde ik door en daarna staarde ik voor me uit.
    Uitiendelijk waren mijn tranen opgehouden dus ik reed mezelf naar de wc's om mijn gezicht te fatsoeneren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Gaat wel, afgezien van het litteken op mijn borst' mompel ik droogjes.
    'En hoe gaat het daar?' vraag ik gelijk


    El Diablo.

    Mercedes

    "Iedereen is hier van slag," Zei ik naar waarheid. "Iedereen is bezorgd om je en bijna niemand kan het drooghouden."
    Ik wreef even over mijn neus en probeerde mijn stem kalm te laten klinken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik was even stil, en verbaasd.
    'Serieus?' vraag ik, en hoest weer een keer.


    El Diablo.

    Finn
    'Ja, ze was nogal overstuur,' zeg ik terwijl ik Quinn aankijk. 'Maar dat zijn we op dit moment allemaal wel.' zeg ik terwijl ik merk dat ze het nog steeds koud heeft omdat ze in haar handen wrijft. 'Zal ik iets warms voor je halen? Koffie of thee of zo?' vraag ik terwijl ik haar bezorgd aankijk.

    Kurt
    'Misschien kunnen we terug gaan naar de rest,' zeg ik terwijl ik weer opsta maar Blaines hand vasthoudt. 'Wie weet hebben ze wel nieuws.' glimlach ik voorzichtig naar hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met mijn rolstoel reed ik wat door de gangen maar ik kon de stilte niet aan.
    Daarom besloot ik maar weer de regen in te gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Nee ik lieg," Zei ik droogjes maar lachte erna toch eventjes. "Waarom verbaasd je dat Sebastian?"
    Ik nam plaats op de trap en sloeg mijn benen over elkaar.


    Quinn

    "Dat is lief van je Finn," Glimlachte ik. "Maar dat hoef je niet te doen, ik red me wel."
    Ik legde mijn handen in de plooi van mijn knie, waar het warmer was en glimlachte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.