• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway

    ik ritste mijn rugtas dicht en gooide deze over mijn schouder. ik wende me even naar mijn moeder en plante een kus op haar wang. De tranen stonden in haar ogen en snel liep ze weer naar binnen om daarna de deur met een klap dicht te gooien. Pijnlijk draaide ik me om naar mijn vader die een grote zak wiet in mijn handen duwde. ik zou het geweigerd hebben als ik niet verslaafd was geweest. Mijn moeder had me immers niet voor niets weggestuurd. Ik propte het in het zijvakje van mijn koffer en en glimlachde even naar de man voor me. 'Zorg goed voor mam.' mompelde ik waarna ik via de tattoo studio naar buiten liep. Mijn beste vriend Phat J leunde tegen zijn auto aan en nam rustige trekjes van zijn J. 'schiet op man.' hij gaf een klap op de achterbak die meteen opensprong, zodat ik mijn spullen erin kon leggen. Zonder wat te zeggen pakte ik de J van hem over en nam een grote heis. 'kom.' Ik gooide de achterbak met een klap dicht en liep om de auto heen om in te stappen.
    Ik keek niet eens meer in de achteruitkijk spiegel om voor een laatste keer in lange tijd mijn thuis te zien en zette mijn zonnenbril op terwijl ik de cdspeler aanzette en meteen Dupstep door de auto zetten terwijl Phat J met volle snelheid de straat uitreed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon 'Bam' Dylan Von Monroe

    met enkel mijn skateboard in mijn handen en mijn rugtas om mijn schouder liep ik achter mijn moeder aan die alletwee mijn koffers naar beneden droeg. Als ze wilde dat ik vertrok moest ze er immers wel iets voor over hebben. 'Bam, help je moeder eens. het zijn jou spullen.' Mijn vader stond beneden aan de trap en nam snel een van de koffers over. zachtjes grinnikte ik hoofdschuddent terwijl ik de laatste paar treden naar beneden sprong en zonder wat te zeggen langs mijn ouders heenliep de deur uit. ik hoorde wat gezucht maar al snel stonden mijn ouders naast me met beide een koffer die al snel in de auto geladen werd.
    Mijn beste vriend Floyd zagik van een afstand al aankomen geskate en al snel stond hij naast me. 'Precies optijd.' greinsde ik terwijl ik hem een box gaf. 'Klaar om te gaan?' Hij gooide zijn skateboard op de achterbank van mijn rode Hummer en keek me vragend aan. 'jep.' Het idee was dat ik mezelf naar de bussen reed en ik Floyd de verantwoordlijkheid gaf mijn Hummer weer heel thuis te krijgen. maar nu ik me herinnerde hoe Floyd zijn eigen auto eruit zag na al zijn ongelukken was ik niet meer zo zekker van mij zaak.
    'Doe voorzichtig jongen.' Mijn moeder was er vel optegen geweest om me weg te sturen omdat ze er zekker van was dat ik stomme dingen ging doen, maar mijn vader had de overhand. 'Je kent me toch.' Grijnzend keek ik haar van onder mijn zonnenbril aan en gaf haar uiteindelijk een knuffel.
    mijn vader gaf ik enkel een knikje en stapte daarna meteen mijn auto in. Floyd volgde mijn voorbeeld en zat al snel naast me. zonder mijn riem om te doen draaide ik het slot om, gaf ik vol gas de oprit af. ik drukte een paar keer op de toeter als afscheit en snelde toen de straat uit.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:52 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasper Vincent Merdge:


    Met gemengde gevoelens pakte ik mijn tas in. Ergens ou ik niet weg. Ze hadden me nodig, hier thuis. Ik rist mijn tas dicht en gooi die over mijn schouder. "En daar g ik." Mompel ik zachtjes en kniel neer. "Blaze!" Mijn hond komt vrolijk aanrennen en springt zowat boven op me. Ik lach en geef hem een aai. Hem ging ik nog het meest missen. Ik liep de trap af en pakte mijn kop thee van tafel. "Goedemorgen." Begroette mijn moeder me vrolijk. "Morgen, mam." Zei ik terug en pakte mijn gitaar en mijn schoenen. "Ik ga jullie wel missen." Zei ik en na een lang afscheid liep ik de deur uit. Mijn eerste reactie was rond kijken of Andie ergens was, hij zou me brengen. En gelukkig daar was hij al.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Robin
    Met mijn handen volgestouwd met spullen liep ik de witte wenteltrap af. "Mam ik ben zometeen weg!" riep ik richting de keuken waar mijn moeder waarschijnlijk een survival lunchpakket aan het verzorgen was voor het geval de bus zou crashen. Mijn overbezorgde moeder ging ik natuurlijk ontzettend missen maar aan de andere kant was ik ook blij dat ik eindelijk eens mijn eigen keuzes zou kunnen gaan maken. Ik liet mijn sporttas in de kofferbak van mijn vadersauto vallen waarna ik mijn trolley er naast propte. Als laatste haalde ik mijn gitaar uit de hal die ik op de achterbank dropte. Ik zwaaide mijn moeder uit na dat ik mijn voedselvoorraad in ontvangst had genomen en nam plaats op de achterbank waarna mijn vader met een onmogelijke snelheid begon te rijden.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [kunnen we alvast door dat iedereen aankomt bij de bus of niet? want eigenlijk wil ik wel echt starten. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik eigenlijk ook, zullen we dan gewoon doen dan?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ik wil ook wel echt beginnen eigenlijk]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [denk het, ze gaf zelf aan 'vergeet niet, 9 uur bij de bussen. dus ik denk dat het wel kan. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Deadmou5 dreunde nogsteeds door de speakers terwijl Phat J de auto richting de pakeerplaats reed. 3 grote bussen stonden al gepakeerd en Phat J zetten zijn auto er pal voor. Waarom ver lopen als het het ook met 2 stappen kon. Hij liet de motor lopen zodat de muziek aanbleef en ik gooide de autodeur open. er was nog werkelijk niemand op het helle terein te bekennen. Ik gaf een klap op de achterbak zodat ik mijn spullen eruit kon halen. 'J, paas me die J.' Ik gooide mijn koffer en rugtas op de grond en nam de J van hem over en nam snel een hijs voordat ik hem teruggaf. 'Geef Baby J een knuffel van me als je thuis ben.' Grijnzde ik en Phat J knikte. Baby J was Phat J zijn zoontje en degene die ik waarschijnlijk het meest ing missen. Het kind was als een eigen zoontje voor me.
    ZOnder echt afscheid te nemen stapte Phat J de auto weer in en al snel was hij uit het zicht verdwenen.
    Nu stond ik hier in me eentje. wachtend op de rest.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [maaiiiinnn topics ;D]

    Jacky May White
    Ik ritste mijn grote tas dicht. Dat was alles wat ik nodig had. Ik tilde hem op en droeg hem op mijn schouder. Mijn vader zei:
    'Zorg goed voor je zelf Jacky, ik weet dat je dat kunt.' en ik voelde me er even door ontroerd, 'Zal ik doen pap, zal ik doen.' en ik nam afscheid van hem. Vlak voordat ik wegging, kwam Jack ook nog aan, mijn beste vriend. Hem ging ik nog het meeste missen, niet als verliefd, maar als beste maatje.
    'Jack! Je bent nog gekomen,' zei ik tegen hem. 'Tuurlijk Jacky, ik laat mijn beste maatje toch niet zomaar gaan.' zei Jack grijnzend. En we gaven elkaar een afscheidsknuffel. Even kreeg ik het moeilijk, maar toen verhardde ik mezelf. Als softie ben ik nergens gekomen. Met doorzetten wel.
    'Let soms op mijn vader alsjeblieft. Dat zal hij nodig hebben.' zei ik tegen Jack. 'Je weet dat je altijd op me kunt rekenen Jacky.' en met die woorden namen we afscheid van elkaar. Het duurde even voordat ik was aangekomen bij de meeting plaats. En daar zag ik dat er nog maar 1 iemand stond. Ik liep naar hem toe en zei:
    'Hoi, jij doet ook mee aan het project?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yasmin

    Het terrein kwam in zicht en papa parkeerde zijn auto. Ik pakte mijn handtas en zette mijn zonnebril op. Papa had ondertussen al mijn koffers uit de achterbak gepakt en sleepte ze voor me naar de bus. Er stond al een andere jongen, ik wist niet precies wat ik van hem moest denken.
    Papa had mijn koffers in de bus gelegd en gaf me snel een knuffel.
    'Doei prinses.' zei hij en hij kuste me op mijn wang. 'Ja, doei doei.' zei ik snel. Door papa moest ik nu hier naartoe, omdat hij vond dat ik te verwend was. Papa liep weg en ik bleef achter.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Fluitend stapte ik uit de auto. "En bedant hé." Zei ik nog voordat ik naar de bussen liep. Die dingen waren groot. Ik haalde dramatisch mijn zonnebril af en keek er met grote ogen naar. Wow. Even pakte ik mijn laatste kofer en liep naar de bussen. "Oke, wie hier is E. Lonage?" Schreeuwde ik over het pleintje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik planten mijn zonnenbril op mijn neus en haalde mijn hand wat door mijn haren heen terwijl ik verveeld een rondje draaide om mijn as. Wachten was niks voor mij. 'Hoi, jij doet ook mee aan het project?' Verschikt keek ik op en zag een meisje met lichtblond haar staan. 'Jup, ikke wel.' Grijnzde ik. 'En met wie heb ik het genoegen?' Ik plaatste mijn handen in mijn zakken van mijn donker skinny en keek haar vragend aan. maar voordat ze antwoord had gegeven werd ik afgeleid door iemand die "Oke, wie hier is E. Lonage?" over het plein riep. 'Is Antz ook goed?' Schreeuwde ik terug.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tiffany
    Na een tijd rijden kwamen we eindelijk aan bij de bussen. De deur wordt opengemaakt waardoor ik uit kan stappen. Ik kijk om me heen en zie een jongen en meisje al staan. De jongen zit vol met piercings en tattoos, arm dus. Daar ga ik dus mooi geen gesprek mee beginnen. Ik stop een oortje in mijn oor en ga op de voorkant van de auto zitten wachten tot iemand waar ik wel mee kan praten. Ondertussen worden mijn vele koffers al ingeladen door de chauffeur. Het neemt een groot deel in in het kofferruim. Niet dat het veel uitmaakt. De armen zullen toch niet veel hebben waardoor ik meer ruimte heb. Ik hou mijn gezicht wat omhoog zodat er zon op kan schijnen. De laatste weken heb ik het te druk gehad om naar de zonnebank te gaan, dan hier maar even bijkleuren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Robin Daniel Hastings
    Ik wachtte tot al mijn spullen uit de auto geladen zijn tot ik eindelijk in actie kom. Mijn vader nam niet de moeite om afscheid te nemen en was net zo snel als we vertrokken waren ook weer weg. Niet dat ik het hem kwalijk nam hij wilde dat ik weer 'normaal' werd daarom had hij me ook opgegeven. Met mijn sporttas over mijn schouder gegooid en mijn koffer en gitaar in mijn handen liep ik richting de bussen die op ons stonden te wachten. Ik ging bij twee jongens staan die klaarblijkelijk net een gesprek begonnen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor