• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Er kwamen nog een jongen en een meisje de bus in. Het meisje leek overduidelijk rijk en uit de hoogte. Jippie, dacht ik bij mezelf, allemaal rijke mensen. Ik dacht er over na om alsnog busje 2 in te vluchten, maar ik wilde mezelf niet nu al dingen op de hals halen. En trouwens, ene Jasper zou ook deze bus in komen. En die leek ook wel aardig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yasmin

    Ik knikte en nam plaats op een stoel naast hem. 'Ik vind het nu al niks, lekker de hele vakantie voor zo'n vieze hond gaan zorgen.' zei ik. 'Waarom ben jij hier eigenlijk naartoe gestuurd?' vroeg ik toen ik zijn gezicht eens goed bestudeerde. Hij had mooie groene ogen en even liet ik mijn blik naar zijn volle lippen glijden. Hij was leuk, dat kon ik niet ontkennen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    In mijn eentje zitten is nou ook niet het leukste wat er is. Ik loop naar voren in de bus en zet de muziek op zijn hardst. De chauffeur zet het gelijk weer zachter waarop ik het weer harder zet, dit gaat een tijd zo door. Uiteindelijk geeft hij het op. Het geluid komt hard door de luidsprekers. Vrolijk begin ik mee te zingen en te dansen. 'We kunnen net zo goed nu al beginnen toch?' zeg ik tegen de mensen die al in de bus zitten. Toch voelde ik me schuldig over de opmerking. Ik sprong van de stoel en pakte een kladblok waar ik sorry op schreef. De deuren begonnen al te sluiten en nog snel glipte ik erdoor. Ik zag de jongen in een bus zitten en ik hield het blaadje tegen het raam. Zelf mimde ik ook nog 'sorry'.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:16 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Als ik in eens offline ben, komt dat doordat me moeder dan naar boven komt. ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anthony 'Antz'
    'ik ga je gewoon Kiloan noemen, dat vind ik een leuke naam. 'als je het maar laat!' ging ik er meteen op in. Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik mijn volledige naam had gezecht. Maat Jacky vertrok al naar bus drie en zelf slenterde ik maar naar mijn eigen bus. Ik hoopte niet dat de busreis lang duurde want ik hield niet van bussen. Tenminsten tegen de bussen zelf had ik niet maar ik had de gewoonte te blowen tijdens het rijden en ik wist zekker dat ik dat nu niet kon. Dus met volle tegenzin stapte ik in en liet ik me op de eerste de beste stoel zakken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Robin Daniel Hastings
    "Huh een hond? blijkbaar heb ik weer niet staan opletten.' Ik keek even uit het raam voordat ik op haar vraag antwoordde. 'Nou volgens mijn ouders ben ik een onhandelbare tiener die alleen maar een drugs denk omdat ik ooit een vriendin van me heb geholpen die daarmee in aanraking was gekomen en nu...' ik stopte abrupt toen ik merkte dat ze me aan het bekijken was. Ik draaide mijn gezicht zodat het nog maar enkele centimeters van het hare was. 'Kun je het zien'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [@adores, ik had mijn reactie aangepast. ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Yasmin

    Damn, gesnapt. Hij had het door, hij draaide zijn gezicht en was nu nog maar enkele centimeters van me verwijdert. 'Ja perfect.' zei ik zachtjes en ik bloosde. Nog zo'n stomme gewoonte van me, blozen, ik haatte het. Altijd als ik verlegen werd of een complimentje kreeg ging ik blozen. Niet dat ik helemaal rood werd, gewoon mijn wangen, en door mijn lichtblauwe ogen viel het nog extra op ook.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xMockingjayy schreef:
    [@adores, ik had mijn reactie aangepast. ^^]


    I'm working on it!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Ik ga slapen, Jacky zit in bus 3, is arm, dus prat vooral niet tegen hahar gheheheh. Adios Amigos.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anthony 'Antz'
    Van achter mijn zonnenbril keek ik naar twee mensen die voor in de bus zaten. Ze hadden het over waarom ze hier waren maar ik luisterde te slecht om de reden te weten. Gewoon omdat het me niet intresseerde waarom andere hier waren. Ik pakte mijn mobiel en maakte een foto van de parkeerplaats waarna ik deze op imstagram zetten. Niet eens veel later kreeg ik zielige Reacties van mijn vrienden dat ze me gingen missen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [In welke bus zit BAM? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Robin Daniel Hastings
    'Je bent schattig als je bloost.' zei ik bijna tegen haar lippen maar ik rechtte mijn rug toen ik een meisje met een sorrybordje bordje voor het raampje zie springen. 'Ben zo terug.' en ik sprintte de bus uit. 'Hup hup de bus in jij voordat je nu al terug moet naar die geweldige ouders van je die je dit hebben aangedaan.' Ik trok haar nog snel in een knuffel en fluisterde 'sorry ik meende het ook niet, je ziet er prachtig uit.' in haar oor voordat ik zelf ook terug mijn bus in sprong en terug naast Yasmin plaats nam.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    ( ja dat moest antz zijn want ik was even in de war want antz zit in bus 2 met Robin enzo. Uhh Bam It heel lonly in bus 1. ;c)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Arme Bam, en jammer, Jacky had graaag al een prank uitgehaald bij Bam ghehehe ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.