• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Bam is te knap om grappen mee uit te halen ja ;x ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tiffany
    Ik glimlachte vrolijk na zijn compliment. Het is altijd leuk als je zoiets te horen krijgt. Ik zwaaide nog even naar Yasmin en Robin waarna ik snel naar mijn bus rende, die zich al een meter had verplaatst. Snel doe ik mijn hakken uit en ren erachteraan. Gelukkig ben ik goed in sport dus ook snel. Ik bons op de deur, de buschauffeur kijkt eerst verbaast maar opent daarna de deur. Het geluid is weer zacht gezet. Natuurlijk zet ik het gelijk weer op zijn allerhardst. Die man moet zeker een hekel aan me hebben, niet dat het me uitmaakt. Ik begin weer op de stoel te dansen, niemand volgt me voorbeeld. Geweldig, ze hebben me in het stomste huis gezet die er is.

    [ik ga slapen, doeidoei. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Yasmin

    'Oke.' zei ik voordat hij de bus uitrende en vanuit het niet Tiffany een knuffel gaf. Daarna nam hij weer terug plaats naast mij.
    'Ik ben niet schattig als ik bloos.' zei ik om weer terug te komen op ons gesprek en ik draaide we wat meer naar hem toe. 'Je hebt echt mooie ogen, weet je dat?' zei ik. Het was eruit voordat ik het wist en ik wou nu al dat ik het niet gezegd had.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik ga ook slapen, adios amigos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Robin Daniel Hastings
    'Fijn dat je ze mooi vind dan kan ik je de hele tijd aankijken en heb jij ook nog mooi uitzicht!" Mijn opmerking kwam er iets arroganter uit dan mijn bedoeling was daarom prikte ik haar daarna plagend in haar zij. 'Dus nu weet je half waarom ik hier ben, nu jij!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Ik ga ook pitten want er is niemand waarmee Bam kan praten en antz is slim genoeg zich niet in het gesprek van Robin en Yasmin te mengen. Daarbij gaat
    Morgen mijn wekker gewoon vroeg. Dus weltrusten ;3 ]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yasmin

    Hij prikte plagend in mijn zij en ik pakte zijn hand vast zodat hij het niet nog een keer zou doen. 'Begin je me nu al te pesten?' zei ik met een pruillipje en ik liet zijn hand weer los. 'Dus, ik ben hier omdat mijn ouders vinden dat ik teveel afhankelijk van hen ben en maar eens zelfstandig moet worden. Dat vonden ze blijkbaar wel een reden om mijn vakantie naar Ibiza met vriendinnen af te zeggen.' zeurde ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Robin Daniel Hastings
    'Ow dus mevrouw mocht op vakantie.' en meteen nadat ze mijn hand had los gelaten begon ik haar over te prikken.
    'Alleen als je naar Ibiza was gegaan had je mij nooit ontmoet,' nu pruilde ik terwijl ik nog steeds een het prikken was.
    Door een aantal spastische bewegingen van haar kant lag ik opeens half bovenop haar. 'En dat wil natuurlijk niemand missen.' fluisterde ik in haar oor. Ik bleef zo een tijdje hangen terwijl ik haar geur inhaleerde. 'Je ruikt lekker.' Zonder dat het mijn bedoeling was was het er al uit en ik verborg mijn gezicht in haar hals om mijn blozende gezicht te verbergen en ik hoopte dat mijn kriebelende krullen haar zouden afleiden.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:48 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Yasmin

    'Inderdaad, dit had ik niet willen missen.' fluisterde ik. Hij verborg zijn gezicht in mijn hals en zijn krullen kriebelden in mijn gezicht. Toen hij zijn gezicht weer uit mijn hals haalde nam ik de tijd om nog eens goed naar zijn ogen te kijken. Ze waren prachtig helder groen en ik kon er niks aan doen maar ik bleef er maar naar staren. Even beet ik op mijn lip, ik leek wel een stalker.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Robin Daniel Hastings
    Met mijn ogen bekeek ik haar prachtige gezichtje van haar fel blauwen ogen tot haar licht gekleurde huid lieten ze alleen maar meer uitkomen. Ik haalde met mijn vinger haar lip onder haar tand vandaan. 'Niet doen is zonde.' Zei ik waarna ik een heel kort en snel kusje op haar onderlip gaf.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Yasmin

    Ik was sprakeloos. Ik kende hem misschien net een uurtje, en hij had zojuist een kusje op mijn onderlip gedrukt. 'Oke..' zei ik zachtjes. Ik was nooit sprakeloos, ik, Yasmin Inore, het meisje dat altijd wel wat te zeggen had, was sprakeloos, door iemand die ik net een uurtje kende.
    'Dus.. Wij gaan een villa delen?' zei ik toen ik uiteindelijk weer bij zinnen was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Robin Daniel Hastings
    Ik moest lachen om haar switch en knikte. 'Ja.' ik trok haar aan haar hand omhoog zodat we allebei weer recht opzaten. Mijn gedachten dwaalde een beetje af je kon duidelijk merken dat ik haar van haar stuk had gebracht maar of dat een goed of een slecht teken was blijf een raadsel. Normaal ging dit altijd veel makkelijker hoefde ik er eigenlijk niks voor te doen. Maar of ik echt iets voor dit meisje voelde misschien ging het daarom wel zo makkelijk? Ik draaide me een stukje van haar af zodat ik aan de andere kant door het raam kon kijken.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Yasmin

    'Is het interessant?' vroeg ik plagend toen hij zich wegdraaide en uit het raam keek. Ik hing een stukje naar voren zodat ik ook een beetje uit het raam kon kijken. 'Deze bus is saai.' zei ik gapend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Robin Daniel Hastings
    'Ontzettend!' Ik klonk weer heerlijk sarcastisch en dat was juist mijn bedoeling. Haar volgende opmerking liet ik schieten. 'Ik hoop dat we er bijna zijn, ik moet plassen.' Ik bekeek nog steeds het raam aan de andere kant en het begon Yasmin duidelijk te irriteren.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 0:28 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Yasmin

    'Rooooobinnn' zei ik zeurend. 'Ik verveel me.' en ik prikte hem in zijn zij. Zo, die kreeg hij nog terug. Ik was niet gewend aan lange ritten, en vooral niet in een bus. Meestal pakte we gewoon het vliegtuig en anders pakte we papa's luxe auto. Nogmaals prikte ik Robin in zijn zij. Ik verveelde me echt dood..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.