• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aragog schreef:
    [Maddy zit in haar kamer, niks te doen x'D]

    [Laat haar naar buiten komen, Brandon is doelloos rondjes aan het skaten voor de villa's]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik maak zo een nieuw topic voor jullie aan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nidiot schreef:
    (...)
    [Laat haar naar buiten komen, Brandon is doelloos rondjes aan het skaten voor de villa's]

    Oké ;d.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Madeline 'Maddy'
    Nadat ik mijn doorweekte jurkje had vervangen voor een andere die ik op een rommelmarkt had gevonden, besloot ik de omgeving te verkennen.
    Terwijl ik liep dansten mijn natte haren langs mijn gezicht. Die wind blies aangenaam in mijn gezicht, en ik bleef even stilstaan om mezelf de kans te geven om de omgeving te analyseren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Hier is topic 2, voor ik het vergeet.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Brandon 'Bam'
    Ik zette me nog eens af met mijn linkervoet en pakte mijn trillende mobiel uit mijn zak. er stond groot in het scherm dat iemand mijn status op facebook leuk vond en zuchtend stopte ik hem terug terwijl ik me nogmaals afzetten. Net optijd keek ik weer op voordat ik bijna tegen een meisje opbotste. snel schakelde ik over en ging op de achterknat staan en mijn board had ik al snel in mijn handen terwijl ik nog heen halfe meter van het meisje stond. 'Hoi.' Glimlachte ik nonchalant naar haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madeline 'Maddy'
    Nietvermoedend keek ik een beetje rond, en mijn oog viel op een jongen die aan het skaten was. Hij werd afgeleid door zijn mobiel, en kwam gevaarlijk dichtbij. Zijn reactie was echter sneller dan de mijne, en hij sprong op de één of andere manier van zijn board af. Ik wist nog steeds niet hoe mensen zoiets voor elkaar kregen, ik wist honderd procent zeker dat ik op mijn bek was gegaan.
    ''Hoi.'' glimlachte hij, en ik grinnikte zachtjes aangezien het best wel.. droog was.
    ''Hee.'' antwoordde ik, en veegde wat haar uit mijn gezicht. Met een lichte aarzeling stak ik mijn hand naar hem uit. Naast een rijk persoon voelde ik me altijd.. Minder.
    ''Madeline. Ze noemen me Maddy.'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    Het meisje grinnikte even en begroete me toen terug, terwijl ze met haar hand door haar haar haalde.
    Ik zag ik haar ogen een lichte aarzeling, maar toen stak ze toch haar hand uit. 'Madeline. Ze noemen me Maddy.' glimlachte ze toen. ik verwisselde mijn skateboard naar mijn linkerhand zodat ik haar hand kon pakken. 'Brandon, ze noemen me Bam.' Zei ik vrolijk terwijl ik haar hand schudden. 'In welke villa zit jij?' vroeg ik toen, terwijl ik mijn zonnenbril van mijn neus afhaalde en op de clep van mijn pet zetten en het board weer op de grond lechde om mijn linkervoet erop te zetten en deze zachtjes heen en weer te bewegen. ik keek haar vragend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madeline 'Maddy'
    ''Bam.'' herhaalde ik nadenkelijk, en grijnsde toen. Klonk wel grappig.
    ''In welke villa zit jij?'' vroeg hij me, en automatisch wierp ik een blik op de villa's achter me. ''Twee.'' zei ik, nadat ik me weer had omgedraaid.
    ''En jij?'' vroeg ik hem geïnteresseerd, terwijl ik mijn blik even over hem heen liet glijden. Niet slecht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    'Bam' herhaalde Madeline nadenkelijk en grijnsde toen.
    'Twee.' Gaf ze antwoord op mijn vraag en ik knikte even. 'En jij?' vroeg ze toen en ik dacht even na. 'een.' zei ik toen. en ik dacht even terug aan die twee arroganten kinderen van in de bus. ik zuchte even. dat ging nog leuk worden als ik daar al die tijd mee in een huis zat opgescheept. 'Heb jij een beetje leuke mensen in je villa of niet?' Vroeg ik haar en ik zag hoe ze even haar gen over me heen liet glijden. ik grijnzde. 'beetje intressant of niet?' lachte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madeline 'Maddy'
    ''Heb jij een beetje leuke mensen in je villa of niet?'' vroeg hij, en ik haalde mijn schouders op. ''Ik heb tot nu toe maar één iemand echt ontmoet, en hij was aardig.'' zei ik, en glimlachte even. ''Bevalt het bij jou ook een beetje?'' vroeg ik hem automatisch, en ik zag hoe er een grijns op zijn gezicht verscheen.
    ''Beetje interessant, of niet?'' lachte hij, en ook ik kon een klein lachje niet onderdrukken.
    ''Zeer interessant.'' gaf ik toe, en wiebelde een beetje op mijn hakken. Een slechte eigenschap, niet alleen voor mij maar ook voor mijn schoenen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    'Bevalt het bij jou ook een beetje?' Vroeg ze, maar voor ik antwoord kon geven gaf ze antwoord op mijn vorige vraag. 'Zeer interessant.' Gaf ze toe en iik zag haar even wiebelen op haar hakken. Ik grijnzde even en schudden toen mijn hoofd. 'Ik heb pas twee mensen ontmoed, maar die mochten me al niet vanaf het moment dat ik ze begroeten.' Gaf ik aan, waarna ik mijn schouders ophaalde. 'Maarja, je kan niet iedereen aaridg vinden he.' Glimlachte ik. Ik haalde mijn pet van mijn hoofd en streek de haren die voor mijn gezicht waren gevallen weer naar achter om hem daarna weer op te zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madeline 'Maddy'
    Ik fronste even. ''Balen.'' mompelde ik toen, en tuitte nadenkelijk mijn lippen. ''Dus, ehm-'' begon ik, en keek hem aan. ''Vertel eens wat over jezelf?'' vroeg ik toen glimlachend. ''Eh- wat vind je leuk om te doen?'' vroeg ik maar, en keek hem afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    'Balen.' Mompelde ze, waarna ze haar lippen tuitte even na leek te denken.' Vertel eens wat over jezelf.' vroeg ze uiteindelijk, glimlachend. 'Eh- wat vind e leuk om te doen?' Ze keek me afwachtend aan. 'Skateboarden.' Grinnikte ik maar haalde toen mijn schouders op. 'Ik doe eigenlijk niet anders, Ja met vrienden chillen maar die skaten ook allemaal dus.' het moest best wel sneu klinken dat ik bijna heel mijn dag op een skateboard doorbracht. Maar ik moest wel, want anders zou ik net zo arm zijn als de helft hier. 'En jij?' vroeg ik geïnteresseerd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madeline 'Maddy'
    Ik lachte eventjes.
    ''En jij?'' vroeg hij, met een geïnteresseerde ondertoon. Ik haalde mijn schouders op. ''Zingen.'' biechtte ik op, en sloeg mijn ogen neer. ''Niet dat ik.. Goed ben, maar ik vind het leuk om te doen.'' mompelde ik bescheiden, en dacht weer even na. ''Tekenen..'' ging ik verder, en haalde nogmaals mijn schouders op. ''Dat is 't wel zo'n beetje.'' bedacht ik me.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''