• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik ga ook over op de ik-persoon anders voel ik me een buitenstaander x'D

    ~ Ik moet nu gaan maar ik zie jullie morgen (:]

    Jayden

    Terwijl ik over de stoep liep nam ik het lijstje nog eens door in mijn hoofd. Veel kleren had ik niet mee en verder was een tandenborstel, wat zeep en shampoo al genoeg om ervoor te zorgen dat ze me niet zouden ruiken. Gelukkig dat de plek van samenkomst niet al te ver van mijn huis lag. Met grote passen liep ik verder, de bus kwam stap voor stap dichterbij. Het leek wel alsof het voertuig me zo stond aan te gapen. Ik schudde kort mijn hoofd en wisselde de zak van schouder. De weg was nog lang dus het zou nog wel even duren voordat ik daar zou zijn. Zeker met dat geslof van mij, of was het gewoon een uitvlucht om niet als eerste bij de bus te hoeven staan. Ik wilde namelijk een niet al te goede eerste indruk nalaten. Ik wilde niet eens contact hebben met de andere mensen, misschien voor een gevecht ofzo. Stiekem hoopte ik dat ze me met rust zouden laten zodat ik van de luxe kon genieten, maar dan had je ook nog dat duivelse schema waar we ons dagelijks aan moesten vasthouden.


    And I hope.. we'll meet again..

    Piper
    Langzaam werden de huizen groter en de straten breder, we waren weg uit het deel waar de criminelen de baas waren.
    Het kleine gammelen autootje reed niet snel maar ik was toch op tij genoeg.
    Ik kwam als ik weet niet hoeveelste aan er stonden al wat mensen, ik bedankte de buurvrouw en pakte mijn koffer en tas, van een afstandje bekeek ik de andere 2, ik sloeg mijn eastpack over mijn schouder en sjorde de koffer achter me aan en liep naar derest.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:39 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Jacky May White
    Ik wilde net antwoord geven op de jongen, toen er iemand schreeuwde: Óke, wie hier is E. Lonage?' ik keek in de richting, een andere jongen. Toen schreeuwde de jongen waari k bij stond: 'Is Antz ook goed?' en ik moest er om lachen. En ineens kwam er nog een jongen bij staan. Ik zei lachend:
    'Oke, zijn hier ook nog meisjes? Of ben ik hier het enige meisje.'toen draaide ik me richting de jongen die had gezegd dat hij Antz was,:
    'Ik ben Jacky, Jacky May White. Maar je mag me noemen zoals je wilt.' en ik bekeek even iedereen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yasmin

    Het plein stroomde steeds voller en ik keek om me heen. Verschillende soorten mensen, sommige zagen er rijker uit dan anderen, sommige zagen er ronduit smerig uit. Pap ik haat je dacht ik. Ik vervloekte hem dat hij me naar deze plek had gestuurd, ik was veel liever met mijn vriendinnen naar Ibiza gegaan en lekker gaan feesten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:


    Ik krijg geen antoord van Mn. Lonage. "Is Antz ook goed." Hoor ik en draai me om. "Prima, maar alsnog ik wil zo snel mogelijk vertrekken en dat kan pas als die Lonage er is." Zeg ik terwijl ik mijn zonnebril wegstop. Dan was er ook nog een meisje, Jacky. "Mooie naam. Jasper. Aangenaam." Zeg ik en zwaai even.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Rot Yasmin xd hier is lekker geen Austin :p en ik moet moeite doen om even uit elkaar te houden dat Jacky Jasper hier nog niet kent ;p]

    Jacky
    'Jasper. Aangenaam' zegt de jongen die net schreeuwde met de vraag of Lonage er was. 'Jacky, mooie naam.'
    Ik vroeg me af wie er hier rijk was, en wie niet. Maar bij sommige zag je het duidelijk. Ik vroeg me af of ze het bij mij ook zagen, ik was niet onverzorgd, we hadden het alleen niet breed.
    'En ik hoop dat de bussen snel vertrekken, dan is het maar begonnen. Right,' zei ik.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:42 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik draaide me weer om naar het meisje waarneer ze beogn te praten.
    'Oke, zijn hier ook nog meisjes? Of ben ik hier het enige meisje.' vroeg ze terwijl ze me weer aankeek. 'Je zal op zijn minst alle aandacht krijgen als dat het geval is.' Grinnikte ik. 'Ik ben Jacky, Jacky May White. Maar je mag me noemen zoals je wilt.' gaf ze toen antwoord op mijn eerste vraag. 'OKe, dan heet je bij deze Minni J.' Besloot ik. als ik haar toch mocht noemen zoals ik wilde, kon ik haar eerder een naam geven die me aan thuis herinnerden. Dan past ze tussen mijn beste vriend Phat J en zijn zoontje Baby J. Niet dat ze zou begrijpen waaorm ik haar zo wilde noemen.
    de jongen die net vroeg waar ene E. was stelde zich voor als Jasper en ik knikte. 'Antz dus.' stelde ik mezelf nogmaals voor.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Piper
    Onverschillig besloot ik tegen een van de bussen op de grond te gaan zitten, ik haalde mijn eastpack weer van mijn schouder en keek rond, er liepen een paar rijke tutholas rond, daar zat ik echt op te wachten.
    Ik haalde mijn gedeukte en afgedankte mp3-speler uit mijn tas en zuchtend stelde ik vast dat hij heet ritje hieheen niet had overleefd dus stopte ik hem weer teug.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Robin Daniel Hastings
    'Kan ik ergens mijn bagage kwijt of blijven we hier zo staan wachten.' vroeg ik in het algemeen. Ik was niet gewend om met de bus ergens naar toe te gaan en al helemaal niet met al deze bagage. Het plein liep langzaam voller en steeds meer mensen vormden groepen om elkaar snel te inspecteren. 'Ik ben trouwens Robin.'

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:43 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Jane
    Ik zag een meisje (Yasmin) staan die er goed gekleed, dus rijk, uitzag. Voor de zekerheid kijk ik nog naar haar, ik wil niet hebben dat ik met een arm iemand praat. Straks gaan ze je nog drugs verkopen. Zo te zien vond ze de mensen hier net zo erg als ik. Ze is dus rijk. Ik stap van de auto en loop naar haar toe. 'Ik ben Tiffany,' zeg ik tegen haar. Een jongen begon in het algemeen te praten. 'Ik ben Robin,' zei hij. Zo te zien was hij arm, die kleren zijn duidelijk niet van een designer. 'Je moet je haren laten knippen,' zeg ik en draai me weer om naar Yasmin.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:45 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Yasmin

    Ik zag een jongen met mooie bruine krullen staan die zich afvroeg of hij zijn bagage kwijt kon en zich voorstelde als Robin. Ik besloot niks te zeggen. Ik had altijd geleerd dat jongens maar naar mij moesten komen en dat meisjes netjes moesten wachten. Dus dat was wat ik deed.
    'Ik ben Tiffany.' hoorde ik ineens een meisje zeggen. 'Hey, ik ben Yasmin.' zei ik en ik stak mijn hand uit. Ze zag er rijk uit en dat was maar goed ook, ik had het niet zo op arme mensen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:45 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Lol, ik kan dit topic echt gaan verwarren door Jane en Jasper hahaha xd en natuurlijk zelf Jacky]
    Jacky
    'Je zal op zijn minst alle aandacht krijgen als dat het geval is.' ik wilde net zeggen dat ik dat dus echt niet hoefde, toen er een modepopje kwam aanlopen in de verte. Ze zag er op en top uit, en nog even en ik ging er van walgen.
    'Nou, niet als je haar daar ziet staan.' zeg ik tegen Antz. Antz besloot me Minni J te noemen, en ik vond het best. Zolang hij maar niet dacht dat ik klein was, of me zo gedroeg. En toen stelde een jongen zich voor als Robin. Ik besloot om me later druk te maken over namen en wie wie was. Ik vroeg me af met wie ik in de villa zou zitten. Een ander meisje zei tegen Robin dat hij zijn haar moest knippen. En ik wilde bijna een opmerking maken, maar besloot dat om niet te doen. Ze zag er zo designer achtig uit dat ik bang was dat ik haar mode hartje zou kwetsen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brandon 'Bam'
    Met vol gas reed ik mijn rode Hummer de pakkerplaats op. '10 punten voor die muts daar!' Floyd wees naar een meisje wat met veelsteveel bagage midden op het terrein stond en ik schoot in de lag. maar week wel netjes voor haar uit, waarna ik mijn hummer praties voor de bus pakeerde. Ik gooide de deur open en qilde uit gewoonte wachten totdat mijn spullen uit de auto werden gehaald tot ik erachter kwam dat Floyd dat toch echt niet voor me ging doen. Zuchtend trok ik de twee koffers van de achterbak waarna ik ook mijn rugtas en skaeboard eruithaalde. 'Doe voorzichtig met me schatje.' beveelde ik Floys die al stond te popelen om achter het stuur te kruipen. 'Doe ik. doei veel plezier!' Er voor ik nog wat kon zeggen was mijn beste vriend al vertrokken. wat onveschilig rolde ik met mijn ogen en zette ik mijn pet goed om vervolgens rond te kijken naar de wat groepjes mensen die zich hadden gevormd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Piper
    Ik stond op en besloot iniedergeval wat kennis te maken met wat mensen dus ik liep op een meisje (jacky) af die naast een jongen stond, ze zagen er niet super rijk of truttig uit dus ik besloot maar wat tegen hen te zeggen.
    "Hey ik ben Piper" mengde ik me in hun gesprek,


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Anthony 'Antz'
    'Nou, niet als je haar daar ziet staan.' zei Minni J tegen me en ik draaid eme om om te kijken over wie ze het had. een meisje met een veel te hoog mode gehalte kwam aanlopen en meteen schoot ik in de lach. 'Ja, kijk dat is nou precies het typen waar ik op val.' zei ik spottend terwijl ik me terug omdraaide. 'Ji, ik ben Piper.' mengde een meisje zich ertussen. 'Ik niet.' ik zetten nu mijn zonnenbril in mijn haar en keek haar grijnzend aan. 'en zei ook niet, want zei is minni J.' Grinnikte ik erachter aan terwijl ik vrolijk naar Jacky keek.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''