• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Madeline 'Maddy'
    Ik lachte toen hij onder water dook, en na een tijdje vlak voor me neus weer boven kwam. ''Ja hoor, ziet er goed uit!'' zei hij, en grinnikend schudde ik mijn hoofd. ''Ik voel me vereerd, Robin. Dank u zeer.'' zei ik, net zo bekakt als hem hiervoor, en lachte.
    Ik genoot van de warme zonnestralen die op mijn rug brandden. Ik heb hier enkel van kunnen dromen, een gigantische villa, een zwembad..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Robin Daniel Hastings
    Ik ging op de rand van het zwembad zitten terwijl al mijn kleding aan me vast bleef plakken. 'Mooie dagroom zeker?' Riep ik terwijl ik opnieuw een poging deed mijn haart goed te krijgen. Ik stond op een liep met mijn piepende allstars van het water naar binnen. 'Zonnebril, zonnebril zonnebril' zei ik al graaiend door mijn tas.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Jacky
    ´Orlando´ mompelde hij kort. He shit, wat is dit dan weer voor gesprekspartner. Ik dacht koortsachtig na over wat ik kon zeggen. Totdat ik besloot dat het er eigenlijk niet toe deed.
    'Waarom ben jij hier?' vraag ik aan hem. 'Tuurlijk, om aan het project mee te doen. Maar wat is de reden daarvoor?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Madeline 'Maddy'
    Net toen ik me omdraaide om te reageren, was Robin al weer vertrokken. Ik fronste. ''Telepathie..?'' ik schudde vaagjes mijn hoofd, en zwom rustig verder.
    Na een tijdje ging ik aan de rand van het zwembad zitten, negeerde mijn jurkje en kneep mijn haar uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Robin Daniel Hastings
    Met mijn zonnebril op en een handdoek om mijn hoofd loop ik weer naar buiten. Ik zag dat Maddy haar haren aan het uitknijpen was en ging stil achterhaar staan. Mijn gezicht bracht ik naar haar horen waarna ik hard 'Boe' riep. Zonder dat ik ook verder ook maar een ding hoefde te doen lag ze alweer in het water. 'Ik hoefde je niet eens te duwen!' riep ik gepikeerd toen ze weer boven was.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Madeline 'Maddy'
    Kalmpjes wiebelde ik mijn voeten heen- en weer in het water, tot er iemand heel hard 'Boe.' riep. Ik gilde, en door de schok viel ik met een plons in het water.
    Sputterend kwam ik weer boven, en keek quasi-boos naar Robin. ''Ik hoefde je niet eens te duwen!'' riep hij, en ik grijnsde. ''Nee, weet je niet hoe eng je wel niet bent?!'' grapte ik. Ik zwom naar de kant.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Robin Daniel Hastings
    'Weet je niet hoe eng jij wel niet bent.' Deed ik haar met een meisjestemmetje na. 'Tss, ik praat niet meer met jou!" en overdreven draaide ik mezelf van haar af en nam plaats op een ligstoel. 'Ik praat niet meer met jou!' Roep ik nog een keer verontwaardigd door haar opmerking


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Madeline 'Maddy'
    behendig klom ik uit het zwembad, ging naast hem liggen en sloeg mijn armen om hem heen. ''Vergeef het me.'' zei ik met een zielig stemmetje. Toen ik nog geen antwoord kreeg, begroef ik mijn gezicht in mijn handen, en deed alsof ik huilde.
    Helaas voor mij is acteren niet mijn grootste talent, en kon ik een klein lachje niet onderdrukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yasmin

    Ik hing mijn kleding netjes gesorteerd op kledingstuk, seizoen en kleur. 'Dus wat zullen we nu is gaan doen?' vroeg ik aan Tiffany toen we eindelijk klaar waren.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Orlando

    'Ik ben gestuurd door mijn moeder, waarschijnlijk vond ze dat ik er aan toe was of zoiets' Zeg ik 'Jij dan?' Vraag ik haar op mijn beurt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Robin Daniel Hastings
    Ik haalde haar handen van haar gezicht, 'Oke ik vergeeft je!' Ik grijnsde breed en klapte haar handen tegen elkaar.
    'Trouwens kun je me leren hoe je moet lachen terwijl je huit.' Zei ik met een knipoog waarna ik opstond en mijn hand naar haar uitstak. 'Ik ga naar binnen.'

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:40 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Jacky
    'Mijn vader dacht dat het beter voor me zo zijn,' zei ik, een beetje zacht. 'Dat ik meer dingen zou zien.' Orlando is niet erg spraakzaam merk ik. Maar ja, elk gek zijn gebrek zou Jack dan zeggen. Jack, mijn beste vriend, ik vroeg me af wat hij nu deed. Maar ik wist dat dat geen zin had, we zaten toch van elkaar gescheiden. En aangezien ik geen mobiel of wat dan ook had, kon ik het ook niet vragen.
    'Ik denk dat ik maar eens mijn tas uit moet gaan pakken.' zeg ik tegen Orlando, en doe bij wijze van spreken de tas een beetje omhoog.
    'En ze ook goed moet opbergen, je weet nooit wat voor sadistische mensen hier zijn.' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Madeline 'Maddy'
    Ik maakte een blij, kinderlijk geluidje bij zijn vergiffenis, en haalde mijn schouders op. ''Ik heb er het talent voor, daar ben ik mee geboren.'' lachte ik, en pakte zijn hand aan waardoor ik een paar tellen erna weer op mijn voeten stond. We liepen samen naar binnen, en ik bleef even stilstaan. Verbaast keek ik rond. Grote, dure meubelstukken, perfecte details op de deuren en muren..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tiffany
    Netjes en gesorteerd hing ze haar kleren in de kast. Ik ben daar niet zo van, meestal gooi ik het in een hoek of over een stoel. Thuis ruimen de anderen het voor me op. Terwijl zij bezig was met haar kleren, was ik druk bezig met het onderhouden van mijn sociale leven. Elke seconde kreeg ik een nieuw berichtje over hoe erg ze het allemaal wel niet vonden. 'Zeg jij het maar, in ieder geval iets buiten. Straks ben ik de enige bleekscheet hier omdat ik alleen maar binnen zit,' lach ik. Ik post een laatste tweet, pas mijn status aan op facebook, post een foto op instagram en zet mijn mobiel uit. Nu had ik even geen zin in gezeik van mensen. Mijn mobiel gooi ik in een hoek. 'Die haal ik later wel op.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ben er weer, ik heb veel gemist zeker ._.]


    And I hope.. we'll meet again..