• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yasmin

    'Haha sukkel.' lachtte ik en ik dronk mijn glas leeg. 'Hier, nieuwe kans.' zei ik en ik gaf het glas aan haar om dit keer wel raak te gooien. Ik keek naar de mensen die buiten bleven zitten. Jeetje, hadden ze dan echt geen idee hoe je moest feesten en vrienden moest maken?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Ik nam het glas aan en waagde nog een poging. Nauwkeurig mikte ik hem in de wasbak. 'Hole in two!' roep ik en gooi mijn handen in de lucht. Het maakte me niets uit dat het glas alsnog kapot was gegaan in de wasbak, die twee glazen zal ik echt niet missen. 'Zal hier een poolbar zijn?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Yasmin

    'Like a boss!' zei ik lachend toen ze dit keer wel raak gooide. Het glas spatte alsnog uit elkaar, maar dit keer niet op de grond. 'Geen idee eigenlijk. Zouden hier ergens clubs in de buurt zijn?' vroeg ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Yas, we zitten hier vast niet in the middle of nowhere, tuurlijk is hier wel iets om uit te gaan. Elke stad heeft wel iets om uit te gaan.' Ik keek naar de puinhoop die nu al is ontstaan. Hopelijk heeft er iemand hier smetvrees en ruimt dit allemaal op, anders wordt het een bende in dit huis. Ik ben nou eenmaal niet zo van het opruimen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 22:15 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Amy, ik ga voor de verandering eens optijd naar bed. Slaaplekker! ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Haha, slaap lekker xx]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Anthony 'Antz'
    Jacky legte uit waarom ze hier zat en ik knikte waarna ze vroeg waarom ik hier zat. 'mijn moeder denkt dat als ik met ander type mensen omga dan mijn vrienden ik mischien eens van mijn verslavingen afkom.' gaf ik toe. Ik liet enkel achterwegen dat het waarschijnlijk enkel een excus was om me buiten mijn ouders hun verkapte huwelijk te houden. Mijn moeder gaf nog altijd mijn vader de schuld van mijn verslaving en illegale handeltjes en ze hadden konstant ruzie. Ze dacht dachten dat ik het nooit doorhad maar ik wist dondersgoed dat de ruzies over mij gingen. Waarschijnlijk hoopte ze dat als ik even weg was ze het op konden lossen ofzo. Maar met de voorraad die mijn vader had meegekregen en het spul wat ik zelf nog had ging ik verloopig nog lang geen afkickverschijnselen krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    adores schreef:
    Robin Daniel Hastings
    'Ik denk het.' Ik wist dat mijn vader dit niks ging vinden hij vindt het onzin zijn rijkdom met anderen te delen aangezien die er niet voor gewerkt hadden. Mijn moeder en ik zijn daar echter anders in vooral in zo'n situatie heb ik altijd medelijden met minder bedeelden. Ik keek naar haar gezicht waar verschillende emoties te zijn waren en ik hoopte oprecht dat het zou mogen.

    Madeline 'Maddy'
    ''Ik denk het.'' mompelde Robin, en ik glimlachte. ''Dat.. is echt héél aardig van je. Ik dacht dat-'' ik schudde mijn hoofd en grijnsde zwakjes. Ja, ik had mijn oordelen over de rijken maar dat kwam gewoon omdat ik er ervaring mee had.
    Ik dacht dat ze hier hetzelfde zouden zijn; arrogant, minachtend en egoïstisch. Gelukkig was dat niet zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    Ik had mijn twee koffers ondertussen voor mijn villa gedumpt en reed nu wat rondjes op mijn skateboard ik was erachtergekoemen dat ze hier geen remp hadden en was bijna van plan er eentje voor me te laten maken. Ik kon namelijk moeilijk 4 weken niet oefenen aangezien er mensen waren uw op me rekende en ik daarom in topvorm moest blijven. Ik kon moeilijk bij mijn eerste wetstrijd na deze weken ontzettend afgaan. Dan kon ik wel fluiten naar mijn geld. Ik reed langs de bussen en zag nog altijd mensen zitten daar. Ik deed een olly en keerde om naar de trappen voor een van de villa's ik stapte van mijn board en rende naar boven om er daarna via de reling weer af te borden.
    De veveling was groot maar ik had nog niema gezien waarvan ik echt een goede indruk had.

    [Is er nog iemand die gezelschap wil van Bam. Want hij begint zich langzamerhand redelijk alleen te voelen x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Robin Daniel Hastings
    'Je dacht wat?' Ik stond op en en pakte mijn sporttas en gitaar van de grond om die vervolgens de grote villa in te schouwen. 'Je kan wel zwemmen toch!?' riep ik richting Maddy. Ik liet al mijn spullen midden in de hal liggen om vervolgens met al mijn kleren nog aan in het enorme zwembad te springen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Bam kan naar Tiffany en Yasmin komen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    {Wie wil er met Orlando of Elena praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    Tiffany keek naar de rommel in de keuken en ik lachte. 'Dat ga ik niet opruimen hoor.' zei ik lachend. De huishoudster ruimt mijn kamer op, en mama ruimt mijn rotzooi op als ik iets laat vallen ofzo. Opruimen was niks voor mij, dadelijk brak ik een nagel of ging er allemaal vuil onder mijn nagels zitten. 'Dus, ik ga maar eens een kamer uitzoeken, ga je mee?' vroeg ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Ik kijk nog een keer naar de troep in de keuken. Net als ik, heeft Yasmin ook geen zin om iets op te ruimen. Het is begrijpelijk voor mij, ik zou ook nooit iets schoonmaken. Ik denk alleen niet dat het me erg geliefd maakt bij mijn huisgenoten. 'Dus, ik ga maar eens een kamer uitzoeken, ga je mee?' vraagt Yasmin. Ik kijk weer naar haar en glimlach. 'Tuurlijk.' Ik haal de muts van mijn hoofd, zorg ervoor dat mijn haren weer goedzetten en zet de muts weer op. Vervolgens spring ik van de tafel, waar nu een plas champagne op ligt, en loop richting villa 2.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Madeline 'Maddy'
    Ik schudde glimlachend mijn hoofd, en wuifde het weg.
    Met mijn ogen volgde ik de bewegingen van Robin toen hij de spullen in de villa sjouwde. ''Je kan wel zwemmen, toch?!'' riep hij, liet zijn spullen midden in de hal liggen en sprong, met al zijn kleding aan, in het gigantische zwembad. Ik lachtte. ''Natuurlijk.'' antwoordde ik, al betwijfelde ik of hij het hoorde.
    ik had een wit-grijs achtig jurkje aan, wat hoogstwaarschijnlijk zou doorschijnen als het in aanmerking kwam met een vloeibaar iets; maar wat maakte het uit?
    Lachend rende ik naar het zwembad, en sprong er in wat veel spetters veroorzaakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''