• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Robin Daniel Hastings
    'Vind je het mooi?' Haar ogen vlogen letterlijk de kamer door om alles te bekijken. Ik grinnikte terwijl ik naar de hal renhuppelde. 'Oke dus jij blijft nog even naar de bank staren dan ga ik mijn koffer naar boven brengen.' Opnieuw kreeg ik een quasi-boze blik mijn kant op gegooid en ik zette mijn hand overdreven in mijn zij, 'Wat?'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Orlando

    'Ik dank dat ik dat ook maar eens moet gaan doen ja' Zeg ik grijnzend, ik zou niet weten wat voor mensen hier nog meer waren, en als ik er over na dacht wist ik niet eens hoeveel mensen er presies waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jacky
    Orlando zei grijnzend dat hij dat ook maar eens moest doen. Ik stond op, pakte mijn tas en liep richting villa 3. De deur stond open ik ging naar binnen. De buitenkant had er al fraai uit gezien, maar wat er allemaal binnen stond. Ik had gelijk de neiging om van afgrijzen mijn ogen dicht te doen. Dat mensen hun geld uitgeven alleen voor dit. Toen dacht ik bij mezelf, come on Jacky, doe het voor je vader, stel je meer open. Ik keek rond, en vond dat het er wel oke uit zag. Als wij het geld zouden hebben, dan hadden we ook wel luxere spullen. Daardoor heb ik er waarschijnlijk gelijk een afkeer voor gekregen. Ik liep door naar een kamer, die best wel dicht bij de uitgang lag zodat ik naar buiten kon wanneer ik wilde, en deed de deur open. Ik zag dat niemand die zich nog had toegeëigend en dat er een slot op de deur zat. Dat is mooi, denk ik bij mezelf. Ik legde de spullen die ik had in een kast, en eindigde bij de badkamer, die ook weer zo groot was. Met een bad en een douche. Toen ik alles had neergelegd controleerde ik het slot. Ik was daar blij mee. Ik liep weer terug naar buiten, en genoot van de vitamine-D, zon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Madeline 'Maddy'
    ''Zeg, jij mag dit alles wel gewend zijn, maar wij zitten thuis op een bank twee keer zo klein als die, en niet meer in goede staat.'' zei ik hem, en lachte even. Ja, ik kon er wel om lachen, maar dat komt omdat ik er aan was gewend. Ik sleepte mijn twee koffers achter me aan, en terwijl ik liep keek ik een beetje om me heen. Ik bleef naast Robin stilstaan, die een hand in zijn zij had gezet. Ik lachte even.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:09 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Robin Daniel Hastings
    Ik greep mijn koffer bij zijn handvat en gooide mijn sporttas over mijn schouders zodat ik in mijn anderen hand mijn gitaar kon meenemen. 'Waarom kwam je eigenlijk naar me toe om met mij te praten, ik bedoel meestal zijn arme mensen niet echt close met rijkeren.' Ik liet mijn oven over de gesloten deuren gaan toen we eenmaal boven waren ik besloot de meest rechtse deur te kiezen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Madeline 'Maddy'
    Ik haalde mijn schouders op. ''Het is het beste om gewoon iedereen een beetje te leren kennen, toch?'' grijnsde ik, en koos de kamer tegenover hem, aan de linker kant dus. Ik deed de gigantische deur open, en mijn mond viel open van verbazing.
    Éen muur was compleet van ramen, die afgedekt konden worden door prachtige gordijnen. Verder was er een tweepersoonsbed gehuld in zijden lakens, en er stond zelfs een bank. Ik plofte op mijn bed neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Robin Daniel Hastings
    Ik liet mezelf op mij bed neervallen en pakte mijn mobiel waarna ik mijn twitter bijwerkte. Mijn koffer was next terwijl ik het grootste gedeelde aan de kant gooide omdat ik die waarschijnlijk toch niet ging gebruiken besloot ik te gaan douche aangezien ik nog steeds helemaal doorweekt was. Ik sloot de badkamer deur achter me en hoopte dat het water snel warm zou worden.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Yasmin

    'Zullen we maar gaan zonnen dan?' zei ik zuchtend. Ik wilde wel met een kleurtje terug naar huis hoor. 'Ga je bikini halen, dan gaan we het zwembad checken.' zei ik terwijl ik richting mijn kast liep en er een mooie zwart met gouden bikini uithaalde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Robin Daniel Hastings
    Nadat ik grondig gedoucht had trok ik een lichtblauwe polo aan met mijn zwembroek eronder. Ik hield van mooi weer dus besloot ik net als ik thuis altijd deed met mijn ipodoortjes in bij het zwembad te gaan liggen. Ik koos een stoel redelijk in de schaduw en nestelde mezelf. Ik kwam hier vandaag niet meer vanaf.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Tiffany
    'Be right back!' roep ik en loop naar mijn kamer. Ik had zoveel verschillende bikini's mee, dat ik niet kon kiezen welke ik zou kiezen. Alle soorten en kleuren zaten in mijn koffer en allemaal waren ze van de beste kwaliteit. Uiteindelijk kies ik voor een strapless zalmroze bikini. Uit mijn normale tas haal ik mijn iPod en zonnebril, verwissel mijn ballerina's voor teenslippers en ga weer terug naar Yasmin. Ik was niet van plan om te gaan zwemmen, daarom nam ik ook geen handdoek mee. 'Kom je?' riep ik vanaf beneden. Ik was te lui om naar boven te lopen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Dan hoor ik ineens iemand praten, mijn ogen gaan met een ruk open. Bitch nummer 1. 'Kom je?' hoorde ik haar roepen. Waarschijnlijk richting bitch nummer 2. Maar ik besloot me er niets van aan te trekken. Ik deed min ogen dicht en genoot weer van de zon. Ik was gezegend met een huid die nooit verbrand, en mooi bruin wordt. Ik vond het niet zo erg als ik gedacht had om hier te liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Antonhy 'Antz'
    Nadat Jacky er plots vandoor was gegaan had ik besloten mijn villa op te zoeken. ik liep met mijn koffer richting Villa nummer 2 en deed niet eens de moeite alles in me op te nemen. ik liep meteen naar boven, met de gedachten dat daar de slaapkamers wel zouden zijn en ik had gelijk. Bij de eerste de beste deur bleef ik staan en trok deze open. Hij was nog niet geclaimed met spullen dus ik besloot dat deze van mij was. Ik dropte mijn koffer op het grote bed en klikte hem open, om deze vervolgens uit te pakken. Dan hadden we dat ook weer gehad. Zodra ik klaar was liep ik naar twee grote deuren naast het bed en kwam uit op een enorm balkon. Kijk dit was wat ik nodig had. ik ging op een van de witte confortable stoelen zitten en graaide in mijn zak naar mijn spullen. het lage tafeltje trok ik dichterbij zodat ik er makkelijk bij kon en op mijn gemakje begon ik en J te draaien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wie wilt er iets doen met Maddy? ;d.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Wie wilt er iets doen met Maddy? ;d.

    [Brandon! want hij is wel toe aan gezelschap., ;c]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:01 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Maddy zit in haar kamer, niks te doen x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''