• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Verslavingen. De wiet dus. Ik vroeg me af of hij nog meer verslavingen had. Maar ik ging er niet naar vragen. Even leek Antz diep in gedachten verzonken, maar daarna niet meer. Ik keek voor me uit, en zag verschillende mensen. Sommige zagen er echt heel rijk uit, en sommige echt heel arm. En een paar daar tussenin. Zelf hoorde ik bij ertussenin. 'Ik ga maar eens met andere mensen praten.' deelde ik mee. En ik liep naar een jongen. Hij zag er wel oke uit.
    'Hoi,' zeg ik tegen hem.

    [dit is tegen Orlando :)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yasmin

    Samen liepen we naar villa 2 en ik deed een poging om mijn koffers te trap op te slepen en met de hulp van Tiffany lukte het uiteindelijk een beetje. De koffers lagen op een grote kamer waar ik meteen neerplofte op het bed. 'Zo, nu nog uitpakken, omkleden, en even de buurt verkennen.' zuchtte ik. Ik had nog niks gedaan en was nu al moe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Orlando

    'Hoi' Hoorde ik iemand zeggen, als ik opkijk zie ik een meisje staan, zelf kon ik niet inschatten of hij rijk of arm was, of juist ertussenin, maar dat kon ook ligen aan het fijt dat ik nooit goed was geweest in het inschatten van mensen. Ik kijk nog kort naar haar en zeg dan kort: 'Hoi'

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 16:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [waar zijn Yasmin en Tiffany dan? ;3 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tiffany
    Ik hielp haar met het naar boven brengen van haar koffers. Uitgeput plofte ze neer op het bed. Het is een gewoonte van mij om iemands spullen te checken. Ik maak de eerste koffer open en pak er een heel leuk uitziend jurkje uit. 'Wauw, deze is gaaf!' roep ik terwijl ik het jurkje voor mijn lijf hou en het bekijk in de spiegel. Ook een gewoonte van me. Dan kijk ik verder naar de kleding. 'Wat bezielde je toen je deze kocht?' roep ik uit en houd een truttig topje omhoog. Zo gaat het met meer kledingstukken. De een vind ik leuker dan de ander. Alles bij elkaar vind ik toch dat ze een leuke garderobe heeft.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Nu in villa 2, zo gaan ze denk ik weer naar buiten. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Do'oh come on you guys, Jacky is een meisjesnaam xD. En anders bij deze, Jacky is een meisje xD]

    Jacky (meisje)
    Hij antwoord kort 'Hoi' terug.
    'Aangenaam, ik ben Jacky. Jacky May White.' zeg ik tegen hem. Ik was trots op mijn naam, omdat mijn tweede naam de naam van mijn moeder is. Was. Shit, het hoort verleden tijd te zijn, maar toch blijf ik tegenwoordige tijd over haar praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    Madeline 'Maddy'
    Ik schudde glimlachend mijn hoofd, en wuifde het weg.
    Met mijn ogen volgde ik de bewegingen van Robin toen hij de spullen in de villa sjouwde. ''Je kan wel zwemmen, toch?!'' riep hij, liet zijn spullen midden in de hal liggen en sprong, met al zijn kleding aan, in het gigantische zwembad. Ik lachtte. ''Natuurlijk.'' antwoordde ik, al betwijfelde ik of hij het hoorde.
    ik had een wit-grijs achtig jurkje aan, wat hoogstwaarschijnlijk zou doorschijnen als het in aanmerking kwam met een vloeibaar iets; maar wat maakte het uit?
    Lachend rende ik naar het zwembad, en sprong er in wat veel spetters veroorzaakte.

    Onderaan de pagina belandt. :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik meot gaan, adios amigos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {DAAMMM.. I'M SO SORRY!}

    Orlando

    'Aangenaam, ik ben Jacky. Jacky May White' Stelt ze zichzelf voor, ik ben enigsins verbaast doordat ze haar achternaam en 2de naam ook zecht, want waar ik vandaan word er vaak alleen je eerste naam gezecht, of helemaal niet. 'Orlando' Stel ik mezelf voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [ik meot gaan, adios amigos]


    {See you later ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [oke dan hou ik het wel inde gaten als ze baar buiten komen want het is een beetje vreemd als die zo Yaden haar kamer in loopt ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Robin Daniel Hastings
    Toen ik eenmaal boven kwam sprong Maddy er net in wat een stoet water mijn kant op liet komen. 'Oke ten eerste, kijk niet naar mijn haar!' Ik ging weer onderwater om het te fatsoeneren maar toen ik merkte dat dat niks ging worden kwam met wat spastische bewegingen boven. 'Je weet dat ik nu nogal uitzicht op je heb he,," Grinnikte ik.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Madeline 'Maddy'
    Ik schoot in de lach toen ik zijn haar zag, en ik kwam niet meer bij door de bewegingen die hij maakte om het te fatsoeneren.
    ''Je weet dat ik nu nogal uitzicht op je heb, hè.'' grinnikte hij, en mijn blik dwaalde af naar mijn eigen lichaam.
    Ik kwam tot de ontdekking dat mijn jurkje erger doorscheen dan dat ik verwacht had, en met een grijns keek ik Robin aan. ''Bevalt het?'' grinnikte ik, terwijl ik mijn natte haar uit mijn gezicht veegde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Robin Daniel Hastings
    'Ik zou het niet weten, ik kijk niet naar meisjes zonder hun toestemming." ik liet mijn bekakte Britse accent hier horen. 'Maar aangezien ik nu waarschijnlijk toestemming heb.' Ik dook onder en begon bij haar voeten terwijl ik al rondjes zwemmend haar lichaam bekeek. Toen ik eenmaal boven was stopte ik bij haar gezicht. 'Ja hoor, ziet er goed uit!'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor