• Een maand geleden ongeveer las ik in de krant een artikel over een onderzoek, waaruit bleek dat Nederlandse kinderen en tieners de gelukkigste zijn ter wereld. Tenminste van de landen waar het onderzoek had plaatsgevonden en dat was in best veel landen, niet alleen in Europa. Nu lees ik net op twitter dat Nederlandse tieners het meeste drinken van de Europese tieners. Nu vraag ik me af, zou er een verband zijn :'D?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nnope en waren de Britten niet de gene die het meest dronken?


    Shoganai i ne~

    Ik denk niet dat er een verband is c:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik denk dat Nederlandse tieners in het algemeen wat vrijer zijn in wat ze mogen, de opvoeding is hier niet overal even streng. Misschien dat dat ze gelukkiger maakt of iets. Of het nou beter is, is een hele andere vraag :'D.


    i put the fun in funeral

    Ze feesten het meest en zijn daarom gelukkig, maar drinken daarbij toevallig ook veel? Geen idee. :'D

    Ik drink in ieder geval niet en heb ook nog nooit gedronken, en toch ben ik gelukkig. (:

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:41 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk eigenlijk dat er ook geen verband is, maar het viel me wel op, haha.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hahaha, jouw username erachter leek even heel grappig :3
    Maar het is wel raar ja.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Ze feesten het meest en zijn daaromen gelukkig, maar drinken daarbij toevallig ook veel? Geen idee. :'D

    Ik drink in ieder geval niet en heb ook nog nooit gedronken, en toch ben ik gelukkig. (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Momentum schreef:
    Hahaha, jouw username erachter leek even heel grappig :3
    Maar het is wel raar ja.


    Haha, lol


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa