• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexys

    Ik kijk grijnzend naar de crew, het blijft leuk hier.
    Ik beweeg nog wat mee op de beat.


    El Diablo.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik ga zitten bij de radio en kijk toe hoe iedereen los gaat op mijn eigen gemaakte mix, een lach ontglipt mij, iets wat al een tijdje niet gebeurt is.

    Amy Price
    "Hei, lafaard! Ik daag je uit!" schreeuwde ik naar mijn broer. Hij keek me aan en ik zag dat ik eindelijk zijn volledige aandacht had. Ik genoot ervan. Ik deed het er allemaal voor. Het roken, het dansen. Ik wou dat hij trots op me was! Of toch in ieder geval aandacht aan me schonk.
    Hij kwam grijnzend en met grote passen op me af gelopen. Vlak voor me bleef hij staan en begon te dansen.
    God, hij was goed! Maar ik kon beter zijn, ik moest beter zijn! Ik sloot de rest buiten en liet de muziek mijn lichaam overnemen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    OMFG! I'm dreaming!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk toe hoe Amy en Aedan in een battle vallen, ik kijk toe hoe ze de moves doen met de gedachten dat ik nooit zo goed zou worden of ubberhoudt kan zijn.

    {Is er nog iets gebeurt? & waar kan ik met Alex & James heen? ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik begin vanavond ! Eerst naar mn bandje :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    TheRumIsGone schreef:
    {Is er nog iets gebeurt? & waar kan ik met Alex & James heen? ^^}


    {Iedereen zit in het park, voorderest is het even terug lezen :) }

    {Er is nog niet veel gebeurd. Aedan verloor een battle van Don en nu gaat hij battlen met Amy (zijn zusje)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    "Nou, zus! Het dansen zit zeker in je bloed! Alleen een beetje weinig oefening. Je zou meer moeten battlen."
    Ze antwoordde niet, maar bleef vastbesloten kijken, terwijl ze verder danste.
    Ik schudde mijn hoofd, maar grinnikte toen ik een stuk hoorde die gewoon om popping smeekte.

    Amy Pirce
    Ik hoorde de muziek een beetje veranderen. Oh nee! Niet dat!
    Hij keek me grijnzend aan en begon te poppen. Zoals hij het deed. Het was onbeschrijflijk. Net alsof hij echt een robot was of foto's die achter elkaar getoond werden.
    Woedend sloeg ik tegen zijn borst, toen ik besefte dat ik niet kon winnen.
    "Dat is niet eerlijk!"
    Ik wou weglopen, maar hij nam mijn pols vast en sleurde me een stukje van de groep af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex

    Ik keek even toe naar Eadan en Amy die ook begonnen te battlen, zelf zou ik ook wel weer willen battlen, maar dan zou ik of iemand moeten uitdagen of iemand zou mij moeten uitdagen, en dat zat er alle twee waarschijnlijk niet in.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aedan Price
    Ik keek met een vermoeide en verontschuldigende blik achterom naar de rest.
    Ik dwong haar me aan te kijken.
    "Je bent goed! Maar je mag je niet zo concentreren op het winnen, ok? Het gaat om het plezier. Je moet niet denken, gewoon dansen!"
    "Ja, jah." zuchtte ze.
    "Amy, je bent echt goed! Leer gewoon genieten!"

    Amy Price
    Hij liet me los en liep terug de dansende groep in. Ik sloeg mijn armen om me heen en ging naast Zero zitten.
    "Bedankt voor de muziek." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk op als Amy naast me komt zitten, ik knik even 'Geen dank, ik doe het graag' zeg ik dan tegen dr en pak dan mijn ipod en kabel weer. Ik stop de kabel terug in mijn zak en doe mijn oortjes weer in mijn ipod en daarna doe ik een oortje in mijn linker oor zodat ik gewoon met Amy kan praten.

    [Haha, wil iemand tegen Alexys battelen??]


    El Diablo.

    Amy Price
    "Ik word nooit zo goed als hem!" brieste ik plots.
    "Heel mijn leven is het altijd al hetzelfde. Alles wat hij doet, kan hij beter! Ik wil hem eens verslaan! Gewoon 1 keer!"


    “To live will be an awfully big adventure.”