• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (Reserveer maar een meisje als het kan (: )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kom omhoog en kijk naar de mensen die er nu allemaal staan, een groep die ieder hun eigen dansstijl hebben. Een groep waar jij toch nooit in past, je kan dansen maar niet zo goed als hun. Je kent dan wel twee mensen van de groep maar je zal het tot nu toe bij kijken houden, je pakt je ipod uit je zak en doet je oortjes in en zet een van je zelf gemaakte mixjes op.

    Don Smith
    Om even uit te rusten ga ik zitten. Mijn pet zet ik weer recht op mijn hoofd en ik steek een sigaretje aan. De zon brandt vel op mijn huid, dus ik besluit in de schaduw te gaan zitten. Ik glimlach als ik zie dat een aantal mensen een soort volksdansje aan het doen zijn.

    Aedan Price
    "Hé, Zero!" roep ik als ik zie dat hij wat afzijdig blijft. Ik ken iedereen dus ook hem.
    "Kom er toch bij man!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Pirce
    "Jij gaat niet weer naar die hangjongeren!"
    "Aedan mag er ook heen!"
    "Aedan is 19, hij is volwassen!"
    "En dan! Ik ga er ook heen. Ik wil dansen!"
    "Jongedame, jij gaat nergens heen. Jij-"
    "Doeg mam!" kapte ik haar af. Ik liet de deur van ons appartement hard toe vallen en rende weg. Toen ik halfweg was ging ik wat trager lopen. Ik stak een sigaret op, terwijl ik slenterend mijn weg vervolgde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik hoor in de verte, door de muziek mijn naam en kijk op. Ik lach even als ik Aedan mijn kant op zie kijken, ik stop mijn ipod terug in mijn zak en spring dan via een balkon en boom naar beneden. Ik ren daarna het park in maar blijf aan de zijkant zitten nadat ik Aedan gegroet heb. Ik pak daarna weer mijn ipod en stop een oortje in mijn oor en kijk dan naar iedereen die danst.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:02 ]

    Pace Saade
    Ik begon wat op te warmen en deed al snel mijn sweater uit. Ik had het snel warm als ik danste en stond hier dan ook in een korte trainingsbroek en een onderlijfje [Ik heb geen idee hoe dat in Nederland noemt, maar bij ons is dat een marcelleke.]. Ook had ik mijn favoriete schoenen van DC aan.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:05 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik grijnsde toen ik de dansende bende zag. Ik liep het grasveld over, plots stond Aedan voor me.
    "Hallo, grote broer. Laat me eens door." grijnsde ik.
    Hij griste de sigaret uit mijn handen en stak ze zelf in zijn mond.
    "Hé! Geef terug!"
    "Nee, roken is ongezond."
    "Jij doet het ook."
    "Ik ben 19."
    "En daar gaan we weer. Ik haat het om de jongste te zijn!"
    Hij grinnikte en sloeg zijn arm om mijn nek. Hij duwde mijn pet van mijn hoofd en maakte mijn haar in de war, terwijl hij me tegen zijn borst drukte. Ik gaf hem een stomp in zijn zij en hij liet me lachend los.
    Boos mopperend raapt ik mijn pet weer op.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:26 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Ik hoor Aedan roepen naar iemand, dus ik kijk op. Dan zie ik Zero in onze richting lopen. Hij blijft altijd een beetje afzijdig, terwijl hij volgens mij aardig wat talent heeft. Meer aandacht schenk ik hem niet, ik ga weer staan en begin wat te dansen. Mijn specialiteit is dubstep, en net als ik ga staan begint er een dubstep nummer.

    Aedan Price
    Ik voelde me geweldig als ik hier met de bende was. Er begon een dubstep nummer en ik zag Don meteen weer tussen de dansende bende springen.
    "Go Don!" grijnsde ik, terwijl ik hem in mijn handen klappend aanmoedigde!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk de groep rond en zie Amy aankomen lopen, ik zie hoe Aedan haar sigaret en pet afpakt. Daarna kijk ik de groep rond, Aedan nam mij altijd mee maar ik weet zelf dat ik niet kan dansen. Ik kijk even naar Don wanneer ik hoor dat een Dubstep nummer opkomt en zie hem meteen losgaan.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:31 ]

    [ o, oeps, ik zie net dat ik van verleden tijd naar tegenwoordige tijd ging... ik hou me vanaf nu aan de verleden tijd! :') ]

    Aedan Price
    Ik laat Don nog even zijn zin doen, maar ging toen voor hem staan. Ook al wist ik dat ik het met dubstep nooit van hem kon winnen, wou ik toch een battle aangaan.
    Ik maakte wat uitdagende moves en liet me toen gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik merk dat ik deels begin te trillen en dat mijn handen beginnen te zweten, ik kijk even of er iemand mijn kant op kijkt en loopt dan snel weg. Ik pak een zakje met wit poeder uit mijn hoodie en doe er wat van op mijn vinger, ik snuif het snel weg, veeg de resten bij mijn neus weg en loop dan snel weer terug en ga weer rustig zitten.

    Alice Pirce
    Ik keek even toe hoe mijn broer helemaal los ging in de battle tegen Don.
    Eigenlijk zou ik eens tegen hem moeten battlen, misschien als er een liedje kwam waarop je goed kon breaken. Dan zou ik hem eens op zijn plek zetten.


    “To live will be an awfully big adventure.”