• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jasmine eberson

    ik ga naast hannah op het bankje zitten en kijk toe, als het toch niet helpt

    jasmine eberson

    '' don doe dan iets schreeuw ik''

    Don Smith
    Even kijk ik met grote ogen naar Zero. Is... is hij homo? Ik draai me om en ik loop naar een boom. Daar ga ik met mijn rug tegen de boom zitten en ik doe mijn ogen dicht. Dit kwam wel heel onverwachts.

    Pace Saade
    Ik kwam aan op het pleintje en zag dat Aedan en Zero aan het vechten waren. Ik spurtte naar hun toe en wurmde me tussen de menigte. Ik trok Zero van Aedan af en ging tussen beide staan, met mijn armen gespreid.
    'En nu gaan jullie mij vertellen wat er exact gebeurd is toen ik weg was om Amy naar huis te brengen!' riep ik woedend. Ik haate het als er werd gevochten, en al helemaal als het binnen de crew was.

    [Man jullie posten snel.]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:43 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan Price
    Ik zette een stap dichter naar hem toe, waardoor ik helemaal tegen Pace geplakt stond.
    "Er is misschien dan niets gebeurd volgens jou." siste ik woedend. "Maar je hebt haar wel zat gevoerd. Waarschijnlijk herinnerd ze zich niks weer, dat zou handig komen, eh?"
    Ik draai me om en loop woedend weg.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:49 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [oh , laat maar ik zie het al lol.]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:44 ]

    SupahBaby schreef:
    Pace Saade
    Ik kwam aan op het pleintje en zag dat Aedan en Zero aan het vechten waren. Ik spurtte naar hun toe en wurmde me tussen de menigte. Ik trok Zero van Aedan af en ging tussen beide staan, met mijn armen gespreid.
    'En nu gaan jullie mij vertellen wat er exact gebeurd is toen ik weg was om Amy naar huis te brengen!' riep ik woedend. Ik haate het als er werd gevochten, en al helemaal als het binnen de crew was.

    [Man jullie posten snel.]

    {oeps, je was weer te laat! xD
    Ik verander de mijne wel!}

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:45 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {oeps, je was weer te laat! xD}

    [Mijn post is eerder as die van u eh kiekske xD]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik luister half naar Aedan en kijk deels naar Pace, de woede had me iets teveel overgenomen om nog normaal te doen. Als Aedan wegloopt spuug ik nog wat bloed uit en loop dan de andere kant op, ik klim een boom in en ga erin zitten. Ik haal daarna het zakje met het witte poeder uit mijn zak en neem er een snuif van. Ik kijk even naar de lucht en zucht.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:48 ]

    [Hey gaste, ik heb gepost en geen 1 van jullie beide reageert erop.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Don Smith
    Ik kijk naar Zero die wegloopt. Ik voel een sterke dwang om hem te volgen. Dus mijn voeten lopen richting de boom, waar hij net ingeklomen is. Ik ga er onderstaan en vraag: 'Hey, heb je dat altijd al geheim gehouden?'

    Paddo schreef:
    Wayne /AKA/ Zero

    Ik luister half naar Aedan, de woede had me iets teveel overgenomen. Als die wegloopt spuug ik nog wat bloed uit en loop dan de andere kant op, ik klim een boom in en ga erin zitten. Ik haal daarna het zakje met het witte poeder uit mijn zak en neem er een snuif van. Ik kijk even naar de lucht en zucht.

    {en nu is die van jou weer verkeert!
    verdorie mensen we gaan te snel xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    [Hey gaste, ik heb gepost en geen 1 van jullie beide reageert erop.]

    {hé, ik wel ondertussen eh!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    [Hey gaste, ik heb gepost en geen 1 van jullie beide reageert erop.]


    { Omdat je post (klinkt lullig) nogal moeilijk gaat :/ we waren al uit elkaar, voorderest heb je wel idd gelijk sorry :( heb mijne ook aangepast nu}

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:48 ]

    Paddo schreef:
    (...)

    { Omdat je post (klinkt lullig) nogal moeilijk gaat :/ we waren al uit elkaar, voorderest heb je wel idd gelijk sorry :( }

    {wacht laten we opnieuw beginnen, dus we springen zelf al uit elkaar en daarna kan Pace aankomen?}


    “To live will be an awfully big adventure.”