• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex

    'Mooizo' Zeg ik grijnzend waarna ik met een elastiekje mijn haar bij elkaar bind en ook naar het midden loop, ik begin eerst met een paar simpele danspassen om in te komen, waarna mijn lichaam zich al gauw sneller beweegt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amy Price
    Ik keek via de regenpijp omhoog en slikte. Dit kon misschien wel nog moeilijker worden dan ik dacht!
    Ik greep de buis vast en klom moeizaam omhoog. Toen ik bijna boven was zat ik vast.
    "Fuck." mompelde ik, terwijl ik zocht naar een manier om helemaal boven te geraken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik zucht even als ik merk dat ze vast zit en laat mezelf hangen aan de rand van het dak, ik reik met mijn hand richting haar en pak dr hand vast waardoor ik haar extra steun geef om omhoog te klimmen.

    Amy Pirce
    Ik bloosde toen ik eenmaal op het dak stond.
    "Sorry." murmelde ik. "Ik heb niet veel ervaring als spiderman."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik klim zelf ook weer omhoog en ga naast dr staan, ik had gezien dat Aeden ons door had en knik alleen naar Amy. Ik loop over de daken, ze zitten dicht genoeg bij elkaar om er namelijk over heen te lopen. Als we vijf huizen verder zijn kijk ik een stuk naar beneden waar een plat gedeelte is met palen, genoeg beweeg ruimte om te dansen en nog wat dingen die ik er zelf heb neer gezet om mijn tricks te oefenen.

    Alexys

    Ik grijns, en begin ook met dansen.
    Ik laat me gaan, en als ik stop kijk ik haar grijnzend aan.


    El Diablo.

    Amy Pirce
    "Is dat het? Hoe stoer!" Ik sprong zonder op een uitnodiging te wachten naar beneden. Daar keek ik enthousiast om me heen.
    "Echt een cool plek hier!" plots keek ik hem aan.
    "Ik heb jou nog nooit zien dansen." besefte ik. "Hoe goed ben je?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk dr even na hoe ze naar beneden spring en schrik dan van dr vraag, ik spring naar beneden en schud even me hoofd 'Ik... Ik dans niet' zeg ik dan tegen dr en zucht even.

    Amy Price
    Ik keek nadrukkelijk om me heen.
    "Lijkt me van wel." glimlachte ik. "Komaan! Geef nu gewoon toe en laat zien!"
    Ik knipperde lief met mijn ogen. Nu kon mijn jongen uiterlijk misschien wel eens handig komen. "Alsjeblieft?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ dudes, omg, sorry! na het eten kreeg ik ruzie met me ouders, en nu mag ik dus niet achter de pc... ik ga hem nu afsluiten... tot moren dan maar? ]

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk dr even aan 'Ik dans niet oke?!' ik merk hoe mijn stem boos klinkt en loop van dr weg. Ik heb nooit kunnen dansen, als ik het probeerde was ik altijd een kluns, enigste waar ik goed in ben is freerunnen. Ik pak weer het zakje met wit poeder uit me zak en neem er een snuif van, stop hem snel terug en leun tegen een balk aan.

    prejudices schreef:
    [ dudes, omg, sorry! na het eten kreeg ik ruzie met me ouders, en nu mag ik dus niet achter de pc... ik ga hem nu afsluiten... tot moren dan maar? ]

    {owh, jammer! Tot morgen dan! }(doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Ik zag dat Aedan van plan was om achter Zero en Amy aan te gaan. Ik legde mijn hand op zijn schouder en trok hem naar me toe.
    'Aed, komaan, laat haar gaan. Ze is oud genoeg en ze zal heus geen dingen doen die ze niet wil doen. We laten beter die choreografie zien waar we op hebben geoefend.' zei ik om zijn gedachten wat te verzetten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Hmm.. Mijn ouders zijn ook al leuk bezig.. Moet ook gaan afsluiten.. Srry.. :( }


    Don't be like the rest of them, darling

    Amy Price
    "Hei, wat was dat?" vroeg ik nieuwsgierig. Hij had waarschijnlijk al spijt dat hij me had meegenomen. Ik ging dichter bij hem staan en keek hem verwachtingsvol aan.

    Aedan Price
    Ik keek nog een keer bezorgd naar de snel verdwijnende contouren van Amy en Zero, en draaide me toen om. Ik perste een glimlach naar buiten.
    "Ja, laten we dat even doen."
    Ik draaide me naar de groep toe. "Hei, mensen!" schreeuwde ik luid. "we zouden graag iets tonen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”