• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    Jayson /AKA/ Zero

    Als ik voet zet in het oerwoud kijk ik om mij heen, ik hoor het geruis van een riviertje en begin te lachen. Ik loop door het oerwoud heen richting de rivier waarna ik oversteek en tien meter verder stop 'Hier maken we een kamp voor de avond' zeg ik lachend, je kan precies horen wanneer er iemand over steekt en als ze van achter komen heb je ze allang gespot voordat ze iets kunnen doen.
    Ik leg de twee rugzakken neer en laat mezelf neer vallen, nu pas merk ik de pijn van het mes wat in mijn arm nog steeds zit. Vast vanwege de adrenaline dat ik hem niet heb gevoeld, ik trek hem eruit en gooi hem in de grond.

    Ailith Fleta - District 9

    Ik lach vriendelijk naar Amelia. 'District 9.' Beledigd kijk ik naar Jayson, als hij besluit dat hij blijkbaar beslist over alles. Toch zeg ik er niks van. Ik heb geen zin in ruzie. Als hij een mes uit zijn arm trekt, zucht ik hoorbaar,
    'Je moet eerst kijken als je een mes uit je arm trekt. Je kan jezelf alleen maar meer beschadigen.'
    Ik ga met mijn bloederige arm in de rivier en laat het water hem schoonspoelen. Nu alleen nog een soort bladeren of zo vinden om een verband te maken.


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    'Oke' zeg ik tegen Ailith. Ik volg haar voorbeeld en maak mijn handen en het mes dat ik had gebruikt om de jongen uit 6 te vermoorden schoon. 'Misschien moet jij het ook even schoonmaken Jayson' zeg ik kalm.


    ~

    (Ik ga slapen. Laat Ailith maar haarzelf verzorgen, jagen, of slapen, ofzo)


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson /AKA/ Zero

    Ik kijk even naar Ailith als ze dat zegt, zucht even en kijk dan naar Amelia die Ailith dr voorbeeld volgt 'Waarom zou ik het bloed van een van mijn slachtoffers eraf wassen? Het bloed wat deze wapens bevatten zijn alleen maar tekens van wat ik kan, het eraf wassen is zonde' zeg ik tegen ze en laat mezelf achterover vallen 'We moeten misschien een kampvuur maken voor als het zo meteen avond word, kunnen we warm blijven' zeg ik dan.

    { Ik ga zelf ook ff andere dingen doen }

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 23:29 ]

    Rider schreef:
    (Ik ga slapen. Laat Ailith maar haarzelf verzorgen, jagen, of slapen, ofzo)


    [Ik ga ook slapen. Morgen ben ik niet online. Moet van alles doen en morgenavond werken tijdens de wedstrijd van Nederland. Sweet dreams everyone<3]


    ~

    Jerro district 1

    Ik liep nog steeds door de rotsen heen en toen ik een geschikte plek gevonden had trok ik de pijl uit mijn rug. Het deed even pijn maar het was te verdragen. Ik pakte mijn rugzakje die ik al die tijd onder mijn mantel had zitten. Ik deed de capuchon af en dronk wat water. Ik ston weer op en liep weer verder. Langzaam zag ik iets groens in de verte. Eindelijk tijd om onzichtbaar te zijn!


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mijn oog viel op drie tributen die het oerwoud binnen kwamen lopen en ik hield me zo stil mogenlijk. Een opgeluchte zucht verlaten mijn toen ze voorbij waren.ik pakte mijn veldfles en dronk er een paar slokken uit. Morgen zou ik weer veder gaan..

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Het lukt Revenna eindelijk om rechtopstaand verder te lopen en ze klautert over de rotsen heen, kijkt achterom en ziet dat ze de meeste tributen achter zich gelaten heeft. Opgelucht loopt ze verder en begint een soort van oerwoud in zicht te krijgen.

    Acis Wyn Midgard || District 12
    Uiteindelijk komt Acis aan bij een meer. Het is een groot meer, maar zuchtend kijkt hij achterom en ziet dat iedereen zich bij de rotsen heeft verzameld. Als hij daar heen loopt, loopt hij de kans om meteen vermoord te worden. Hij heeft niets om zich te verdedigen, en misschien moet hij dan eerst maar eens checken of het water drinkbaar is.

    [Is het water van de meren drinkbaar?]


    help

    )Waar kan ik inspringen)

    Izzy Aphrodite Moore - District 12

    Terwijl ik verder liep werd het steeds warme. Het duurde niet lang voor dat ik ontdekte waar door het zo warm was. Lava, hadden ze hier nou werkelijk lava. Het duurde dan ook niet lang voordat ik me om draaide en zo hard als ik kon terug rende naar de plek waar ik vandaan kwam. Het was dan misschien een grote fout maar alles was beter dan levend verbranden door lava. Eenmaal bij de rotsen drukte ik me er tegen aan en keek om me heen. Toen ik dacht dat de kust veilig was rende ik zo hard als ik kon naar een meertje. Eenmaal daar liet ik me achter een steen zakken die gelukkig groot genoeg was en zag al snel mijn District genoot. Het enigste wat ik van hem wist was dat hij even oud was. Dat hij Acis heette en dat hij zich aangeboden heeft. En wat ik ook van wist was dat het een stille jongen kon zijn. In elk geval dat leek er op. Ik keek nog een keer om me heen en liep naar hem toe. Natuurlijk hield ik wel afstand. "Hey."

    [Volgens mij is het water wel drinkbaar iedereen drinkt er van xD]


    Happy girls are the prettiest !

    (@LovelyLonely Ik zou gewoon vanaf de gong een stuk typen en dat je dan ergens heen gaat en je spullen bekijkt of zo...)


    Happy Birthday my Potter!

    Ailith Fleta - District 9

    Ik schrik door de opmerking van Jayson. Ik ga dus mooi niet bij dat vuur slapen. Ik vul mijn fles en kijk dan om mij heen voor een goede klimboom.
    'Van mij mogen jullie doen wat jullie willen, maar ik ga vannacht in een boom slapen.' Dan moet ik wel touw hebben, bedenk ik mij. Ik kijk om mij heen en ontdek een agave. Ik moet even opletten dat ik mijzelf niet open haal aan de stekels, maar het lukt mij veilig en wel twee van de bladeren eraf te halen. Vervolgens begin ik aan het maken van een trouw.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (@LovelyLonely Ik zou gewoon vanaf de gong een stuk typen en dat je dan ergens heen gaat en je spullen bekijkt of zo...)
    )Heb ik al gedaan)

    (Dan ben je toch al ingesprongen?)


    Happy Birthday my Potter!