• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    (meisje district 8, volgens mij had ik het 1 of 2 pagina's geleden gezegd)


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson /AKA/ Zero

    Als ik bij de rotsige vlakte ben zie ik in de verte een meisje iemand neer stekken, nog geen seconde later zie ik iemand anders neer vallen dankzij een pijl. Een meisje rent op de ander af, ik verberg mijzelf achter een van de rotsen en bedenk hoe ik nu het beste richting het oerwoud kan komen, ik merk de kanon schoten en zie de gezichten van een paar deelnemers, ik begin te lachen als het jochie van district 10 voorbij komt. Ik sluip daarna van rots naar rots om dichter bij het oerwoud te komen terwijl ik de twee in de verte in de gaten hou.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:14 ]

    KANONSCHOT
    MEISJE DISTRICT 8 IS DOOD


    ~

    April Eleanor Diver

    Hijgend ren ik door en door. Ik gok dat ik al een 5 minuten non-stop aan het rennen ben. Ja, dat is zwaar. Ik had immers nog mijn wapens en rugzak bij me en mijn conditie was niet geweldig. Overal waar ik was, had ik het idee dat ik niet alleen was. Op een open plek stopte ik met rennen en hijgte uit. Ik keek rond en ging op de grond zitten. Voorzichtig opende ik mijn rugzak en bekeek de inhoud. Een slaapzak, fles en een nachtkijker. Mooi, maar waar zou ik water kunnen vinden? Ik keek naar een hoge boom en deed mijn rugzak weer op mijn rug. Ook de koker met pijlen ging op mijn rug. Met behulp van mijn speer klim ik in de boom en ga goed zitten. Ik ben bang dat ik val, maar alles is beter dan beneden staan. Ik trek mijn knieen op en maak me klein. De speer prik ik in de boom.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:16 ]

    Amelia Rivers - District 3

    Ik hoor drie kanonschoten af gaan en slik. Ik stop alles in mijn rugzak en begin de kant waar Jayson op ging te rennen. In de verte zie ik hem staan. Gebukt en kijkend naar iets. Geruisloos kom ik steeds dichter bij hem en hou een mes klaar. 'Waarom ging je weg?' vraag ik en kijk recht in zijn koude ogen.


    ~

    Izzy Aphrodite Moore - District 12

    Geschokt kijk ik toe hoe het meisje tegen over mij dood op de grond neer viel. Ik keek om me geen en zag al snel het meisje. Een voorzichtige glimlach sierde mijn gezicht toen ik haar herkende. Het was het meisje uit District 9. Nog steeds geschrokt van het hele gebeuren wist ik me zelf op mijn benen te dwingen. Ondanks dat ze me net gered had vertrouwde ik het niet helemaal. Het ging hier immers om leven en dood. En zelf had ik ook net iemand vermoord. Ik keek om naar het lichaam van de dode jongen en rilde. Hoe kon ik zo hard zijn. Ik voelde de mist weer uit mijn hoofd verdwijnen en verschillende gevoelens kwamen er in me op. Ik keek weer terug naar het meisje van District 9 en kan even niet op haar naam komen. Mijn blik gleed naar haar pijl en boog en al snel liep ik langzaam naar achteren. "Ik denk het", mompelde ik. Ondertussen gleed mijn blik weer naar de jongen. "Fuck ik heb iemand vermoord.", mijn stem klonk verbaast en dat was ik zelf ook. Uiteindelijk gleed mijn blik weer naar het meisje voor me en besefte nu pas hoe dom het was geweest om mijn wapens in mijn tas te laten. Plots voelde ik iets hards tegen me rug aan en besefte dat het een stuk steen bleek te zijn.


    Happy girls are the prettiest !

    Rider schreef:
    (meisje district 8, volgens mij had ik het 1 of 2 pagina's geleden gezegd)


    [Ja sorry had het niet helemaal mee gekregen. Mijn quizlet doet steeds vet raar:s]


    ~

    Jayson /AKA/ Zero

    Ik draai me om als er tegen mij gepraat word, in een simpele seconde hou ik een kunai tegen de keel van Amelia. Ik grijns even, het is zo gemakkelijk, gewoon een simpele snee en ze valt hier nu dood neer van het bloede maar ik doe het niet. Ik trek de kunai terug en wijs alleen richting het oerwoud.
    Ik kijk weer even richting de twee personen in de verte en dan weer naar Amelia 'Wees gewaarschuwd, er staan er twee daar' zeg ik tegen dr en wijs dan weer richting de twee personen.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik ga half achter Jayson zitten en kijk over zijn schouder mee naar het tafareel voor ons. Ik kijk scherp alle kanten op en hou het mes stevig in mijn hand geklemd. 'Wat is je plan?' vraag ik.


    ~

    Ailith Fleta -District 9

    Ik zie dat ze geschrokken is. Dan bedenk ik dat ik zou moeten weten hoe ze heet. Izzy geloof ik. Ja, het was Izzy.
    'Mooi, ga dan. Pak je spullen en verschuil je. De kanonnen kunnen andere tributen trekken.' Ik kijk om mij heen en zie een heel eind verder twee tributen. Is dat Jayson? Ik weet het niet zeker.
    Als ik merk dat het meisje nog steeds angstig tegen de rots gedrukt staat, schud ik mij hoofd.
    'Serieus, die tributen daar zijn waarschijnlijk een stuk gevaarlijker. Pak je spullen en ga.' Ze schrikt van mijn bevel en gaat er dan eindelijk vandoor.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson /AKA/ Zero

    Ik lach even geniepig 'Wat dacht je ervan om ze uit te schakelen?' zeg ik tegen Amelia maar hou mijn ogen op de twee voor ons. Mijn hand glijd over de kunai's, 10 in totaal heb ik er nu, kan er vast wel twee of drie missen.

    Jerro District 1

    Ik liep nog steeds rond en probeerde zo onzichtbaar mogelijk te zijn. Ik ben een beroeps maar heb niet getraind met wapens maar hier op, op het rennen en camoufleren enz.. Ook heb ik niet zo de drang om mensen te vermoorden maar gewoon om ze bang te maken, al kan ik ze zo neer zwaaien met mijn dodelijke flail, handig je zwaait er mee en verschillende prikkende uitsteeksels schrapen je huid open, kop op zeg het is maar een onschuldig balletje. Ik liep verder terwijl ik verschillende kanonschoten hoorde. Ik moet hier snel weg, ik wil naar de bomen toe... daar kan ik tenminste echt onzichtbaar zijn.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:25 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Als Izzy weg rent, kun je komen met Jerro Anne)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    'Laten we dat gaan doen ja' zeg ik en kijk nog even achter me als ik iets hoor. 'Jayson kijk uit' gil ik en duw hem aan de kant voor hij geraakt kan worden. Ik herkende hem als de jongen uit district 6. Als hij nog een keer wil uithalen steek ik zo mijn mes door zijn hart. Ik trek het er weer uit en zie hem voor mijn voeten dood neer vallen.


    ~

    KANONSCHOT
    JONGEN DISTRICT 6 IS DOOD


    ~