• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    { Already did >=D xD D8 dat het al mocht (A) xD }

    Paddo schreef:
    { Already did >=D xD D8 dat het al mocht (A) xD }


    [Hahaha ik las het xD. Maar nu sla je op de vlucht voor mij:(]


    ~

    (okeej film is af)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    LHemsworth schreef:
    (...)

    [Hahaha ik las het xD. Maar nu sla je op de vlucht voor mij:(]


    { Hahaha, loop dan ook naar de rotsige vlakte? Komen we elkaar daar tegen :P }

    Izzy Aphrodite Moore - District 12

    Ach was ik toch dom. Natuurlijk zou hij me vermoorden als hij de kans er voor kreeg. Aarzelend keek ik naar het mes in mijn hand en vervolgens weer naar de jongen. Voor een seconden sloot ik mijn ogen en voelde me gevoelens en emoties weg zakken. Wat natuurlijk betekende dat ik me afgesloten had voor de buitenwereld. Langzaam liep ik op de jongen af. Ik voelde hoe mijn hart sneller begin te kloppen en hoe de zweet me uit brak. O god ik ging nu echt iemand vermoorden. Toen ik uiteindelijk voor hem stond keek ik hem aan en stak zonder aarzelen mijn mes in zijn buik. Natuurlijk was dit niet genoeg. Ik trok mijn mes terug en keek naar de jongen die naar zijn buik greep. Ik rilde toen ik de woede in zijn ogen zag en voor ik het wist voelde ik een stekende pijn in mijn buik. Ik keek naar beneden vervolgens haalde ik nog een keer uit met mijn mes. Ik stopte pas toen de jongen op de grond neer viel. Ik liet me op mijn knieën zakken en voelde in zijn hals. Toen ik geen hartslag meer hoorde legde ik mijn mes naast me neer en liet mijn handen over zijn lichaam heen gaan. Misschien kon ik nog wat vinden bij hem en gebruiken. Helaas vond ik niks wat ik zou kunnen gebruiken. Ik pakte mijn mes weer op en keek naar mijn handen die onder het bloed zaten. Veel tijd om er over naar te denken had ik niet want al snel stond ik oog in oog met een meisje.


    Happy girls are the prettiest !

    (Okee, ik heb nu twee dingen te doen, dus kom maar op. Dan verveel ik mij niet zo. Rusland staat nog steeds voor. 2-1)


    Happy Birthday my Potter!

    KANONSCHOT
    JONGEN DISTRICT 10 IS DOOD

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:09 ]


    ~

    (Komt zo weer xd)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:15 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    KANONSCHOT
    JONGEN DISTRICT 8 IS DOOD


    ~

    Ailith Fleta

    Ik kijk rond en zie dat er nog steeds drie tributen te zien zijn. Ik herken het meisje uit 12. Ik zat soms wel eens bij haar aan een tafel met eten. Ze is wel oké. Plots steekt ze een mes in de buik van de jongen voor haar en nog eens en nog eens. De jongen valt neer op de grond, vermoedelijk dood, en het meisje knielt bij hem neer. De derde tribuut vliegt er gewapend met een speer op af. Ik twijfel geen seconde en doe alsof het een hert is. Mijn pijl zoeft over de vlakte en raakt de tribuut recht tussen de ogen. Ze valt meteen dood neer. Logisch, de pijl heeft vast allerlei fatale delen geraakt.
    Ik ren er op af en trek ondertussen nog een pijl uit mijn koker. 'Gaat het?' vraag ik het meisje uit twaalf.


    Happy Birthday my Potter!

    (Kan je even wachten Deejay, ik red meisje twaalf eerst even)


    Happy Birthday my Potter!

    (jaaw is goed, roep je als je klaar bent dan plaats ik hem opnieuw, wist niet precies wat ik gemist had xd )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ welken heb je nou net dood gemaakt? xD Ik kan het nergens terug vinden namelijk.:$]


    ~

    (Zal ik doen ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    (okeej ty!)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.