• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    Ferron Grey Pierce
    De weg naar de jungle was opvallend rustig. Opmerkelijk... Ik klim in een boom aan de rand van de jungle. Er zijn genoeg takken en bladeren om me te beschutten. Dit beschouw ik als een rustmomentje. Op te tak probeer ik het me zo comfortabel mogelijk te maken en sluit even mijn ogen. Mijn rustmomentje is al snel voorbij als ik de geluiden van een gevecht hoor. Voorzichtig gluur ik tussen het bladerdak door.


    I can't define who I am.

    LHemsworth schreef:
    (...)

    [hahahaha, er zijn nog 2 om te vermoorden xD]


    [Oeh, echt jammer dat je geen slachtoffers mag reserveren... muahaha]


    I can't define who I am.

    Jayson /AKA/ Zero

    Ik knik even naar Amelia 'Mooi, ik heb een tweede tas hier bij me vol met eten waar we wel een paar dagen mee kunnen' zeg ik en kijk even naar dr, ik hoor dan mijn naam en lach als ik merk dat het Ailith is 'Ik kan je vanaf deze afstand echt wel raken hoor!!' schreeuw ik en gooi een van de kunai's recht voor haar voeten waar die afkaatst en blijft liggen. Ik sta dan op, pak de andere rugzak en loop op haar af met een grijns op mijn gezicht.

    (Miss is het trouwens wel leuk als de beroeps ook beroeps zijn... gewoon een suggestie)


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk verbaasd naar Jayson maar loopt achter hem aan. 'En jij bent?' vraag ik en kijk haar aan terwijl ik dreig met mijn mes. Ik kijk met samengeknepen ogen naar het meisje voor me. Ik kon haar zo raken met mijn mes.


    ~

    Ailith Fleta

    Ik schop tegen zijn speciale wapen. Echt geniaal die dingen. 'Ik wed dat ik toch echt dodelijker ben op deze afstand.' Dan laat ik mijn boog zakken en loop ook op hem af. Hij is de afspraak dus niet vergeten. Ik zou echt gek worden als ik de hele tijd in mijn eentje door deze arena zou moeten wandelen.
    'Is dat je district genoot?' Vraag ik duidend op het meisje. 'Ik ben Ailith,' antwoord ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 23:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jesper Treves.
    Rustig zat ik op een tak beschut achter balderen. Vanaf hier kon ik net een stukje van het rots veld zien. Ik zie hoe een paar tributen worden vermoord en ben blij dat ik op dit moment nog veilig hier zit.

    Jayson /AKA/ Zero

    Ik lach van Ailith dr reactie en pak de kunai weer op, dan merk ik het mes wat Amelia nog vast houdt en zet mijn kunai op haar nek 'Waag het en jij valt hier ook' zeg ik met een vastbesloten stem.
    Mijn lach word ook deels duivels, alsof ik het zelfs leuk vind om te vermoorden.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik knik. 'Ik ben Amelia, Jayson zijn districtgenoot ja' zeg ik. Ik vind het raar dat hij haar ergens van kent maar ik hou mijn mond. Ik laat mijn mes weer zakken maar hou het bij hand voor het geval dat.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 23:09 ]


    ~

    Ailith Fleta - District 9

    Ik schrik als Jayson opeens zijn metgezel aanvalt. Hij lijkt opeens een heel ander persoon. 'Rustig, ze kent me gewoon niet,' zeg ik snel.


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson /AKA/ Zero

    Ik lach even richting Ailith en stop de kunai dan terug in de riem, ik kijk even om mij heen 'Alsof het uitmaakt of ze dood gaat of niet' zeg ik met een emotieloze stem en stap richting het oerwoud.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik voel nog zijn ding in mijn nek. Dit is niet meer Jayson die ik kende van thuis. Hij is nu nog killer en nog meer gesloten. Ik kijk even naar het meisje wat Ailith heet. Ze lijkt me wel aardig maar ik blijf toch op mijn hoede.


    ~

    Ailith Fleta

    Ik schud mijn hoofd en wandel achter hem aan met mijn boog in aanslag. Die beroeps zou de anderen in de buurt moeten hebben. Grote kans dat we der eentje tegenkomen dus.
    'Natuurlijk, de jongen die nergens mee zit,' mompel ik.


    Happy Birthday my Potter!

    (srry was ffies weg, is gied ik pas het wel aan)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik loop rustig achter hun aan. 'Welk district kom je?' vraag ik Ailith. Ik neem een slokje van mijn water en bied haar ook aan. Aangezien Jayson blijkbaar ook een verbond met haar heeft gesloten zal ik maar normaal moeten doen. En als het tijd is kan ik altijd nog toeslaan.


    ~