• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Op mijn mobiel staan een aantal Free Step nummers, dus ik plug hem in en ik zet een nummer op. Meteen kan ik niet meer stil staan, en de muziek neemt me over.

    Hannah Victoria Emberson.

    "Zero! Doe normaal! Ze zei toch dat ze er niet over wilde praten?!" Roep ik naar hem, terwijl ik langzaam weer opsta en hem aankijk. Even kijk naar zijn hand die nu vol zit met bloed en een rilling gaat over mijn lichaam heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aedan Price
    "Jasmine je bent gestoord." grinnikte ik.
    Ik danste al iets meer opgevrolijkt verder, enkel de gedachte aan Amy bleef nog in mijn hoofd steken.
    Waarom lag dat onderwerp nog steeds zo gevoelig?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jasmine eberson

    Ik hoor welk liedje don opzet en begin meteen mee te dansen

    jasmine eberson

    'Nouja zeg' roep ik naar aedan ' Noem je mij nou gestoord' zeg ik glimlachend.

    Amy Price
    Ik keek bang naar ze op en kromp ineen.
    Ik kon me niet meer groot houden. Ik werd echt bang en trilde over mijn hele lichaam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    Toen het liedje gedaan was keek ik bezorgd naar de plek waar Amy verdwenen was.
    "Dit duurt me veel te lang. Ik moet weten hoe het is." ik liep in een drafje richting het gebouw waar achter ze verdwenen zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even naar Hannah en dan weer naar Amy, ik sla mijn vuist weer tegen de muur aan en laat hem deze keer tegen de muur aan zitten. Ik laat mijn hoofd tegen de muur aan vallen.
    'Amy... Ik wil niet dat je iets overkomt oke? Het is moeilijk dit te accepteren maar het is nauw eenmaal zo en... En ik wil je net zoals je broer deed beschermen, dus als het echt zo is en hij hier nog is vertel het mij dan. Ik zal het Aedan niet vertellen ik beloof het'
    ik zucht nog even, draai me om en laat me via de muur naast Amy zakken.

    Pace Saade
    Ik ging naar Aedan toe. 'Aed, jij gaat nu met me mee dansen, of je het nu wilt of niet.' zei ik en trok hem terug naar de groep. Ik liep naar de radio en sloot mijn ipod erop aan. Ik zocht één van onze favoriete nummers en zette het op. Niet veel later klonk Tetris van Doctor P door de boxen. Ik ging helemaal los en wachtte op Aedan.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:19 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    jasmine eberson

    'Oke, dat is er nog 1 weg' zeg ik tegen pace en don. 'Nou zijn alleen wij hier nog'.

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    'Oke, dat is er nog 1 weg' zeg ik tegen pace en don. 'Nou zijn alleen wij hier nog'.

    [Misschien heb je het nog niet gelezen, maar Pace trekt Aedan terug naar de groep.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik schud weer mijn hoofd.
    "Ik mag het niet zeggen." piepte ik verslagen. "Ik- Ik mag niet, nee! Hij gaat hem pijn doen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hannah Victoria Emberson.

    "Als jullie even alleen willen zijn, moeten jullie het zeggen hoor" Zeg ik en kijk ze even aan. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. In ieder geval is er iets wat ik, en waarschijnlijk ook de rest van de crew, niet weten behalve dus Amy en Zero.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk Hannah even aan en knik alleen waarna ik opsta en Amy omhoog trek 'Amy, als je het niet vertelt kan er ook niks aan gedaan worden. Laat mij het regelen, Aedan die zal dan niks overkomen. Ik beloof het' zeg ik tegen dr met een rust gevende stem.

    Aedan Price
    "Pace, nee! Ik kan nu niet dansen!" Ik zette een stap naar voren.
    "Je weet dat ik geen vader heb, hé? Dat komt niet omdat hij gestorven is. Hij deed dingen, ok? En ik dacht dat Amy eroverheen was, maar blijkbaar niet. Ze is emotioneel zo sterk als een twijgje."
    Ik keek hem zo goed als wanhopig aan. "Ik moet zien hoe het met haar is!"


    “To live will be an awfully big adventure.”