• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Ik zucht, dit kan toch niet waar zijn? Ik heb niks tegen homo's, maar... Aedan? Een homo? Dat is echt is wat ik nooit had verwacht.
    'Wow...' Breng ik uit, helemaal overrompeld.

    Hannah Victoria Emberson.

    "No way!" Brengt nu ook Pace verbaasd uit. Wanneer ik opkijk zie ik Adean en Zero hand in hand aan komen lopen.
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Homo's heb ik altijd al leuk gevonden, ook al komt het nogal onverwachts.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:18 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Price
    Ik schoot in de lach.
    "Ok, das een goeie!" Toen Aedan me gewoon serieus aankeek, werd ik zenuwachtig.
    "Hou op! Het is wel genoeg."
    "Nee, Amy! Het is geen grap."
    Mijn mond viel opnieuw open en ik zakte zowat door mijn benen.
    Mijn broer kon geen homo zijn. Nee toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Toen ik merkte dat Amy bijna door haar benen zakte, sloeg ik mijn andere arm om haar heen om haar te ondersteunen. Nu had ik aan elke kant een geweldige vriendin staan. 'Gaat het?' vroeg ik bezorgd aan Amy.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    jasmine eberson

    'Ja, Don iedereen kan homo worden' zucht ik. 'Maar had je het wel verwacht van zero dan' vraag ik aan don.

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    'Ja, Don iedereen kan homo worden' zucht ik. 'Maar had je het wel verwacht van zero dan' vraag ik aan don.


    [waar reageer je nu op?]

    prejudices schreef:
    (...)

    [waar reageer je nu op?]


    [Op je gedachte..]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even de groep rond, Amy heeft het er moeilijk mee het te accepteren terwijl de andere meer en deels verbaasd toe kijken. Ik draai me om om weg te lopen, dit had ik niet gewild voor hem, het leven wat die had is anders nu voor hem, net zoals het anders werd voor mij.

    prejudices schreef:
    (...)

    [waar reageer je nu op?]


    Ik zucht, dit kan toch niet waar zijn? Ik heb niks tegen homo's, maar... Aedan? Een homo? Dat is echt is wat ik nooit had verwacht.
    'Wow...' Breng ik uit, helemaal overrompeld.

    ik zal er voortaan even bij zeggen waar ik op reageer

    Amy Price
    "Nee!" riep ik uit.
    Ik zag Aedan bezorgd op me af stappen, maar mijn ogen schoten meteen naar hun in elkaar verstrengelde handen.
    Ik deinsde achteruit.
    "Nee! Laat me met rust!" ik rukte me los uit Pace's greep en rende weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    xkimx124 schreef:
    (...)

    Ik zucht, dit kan toch niet waar zijn? Ik heb niks tegen homo's, maar... Aedan? Een homo? Dat is echt is wat ik nooit had verwacht.
    'Wow...' Breng ik uit, helemaal overrompeld.

    ik zal er voortaan even bij zeggen waar ik op reageer

    {Nou, op gedachten kan je eigenlijk nier reageren.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    xkimx124 schreef:
    (...)

    Ik zucht, dit kan toch niet waar zijn? Ik heb niks tegen homo's, maar... Aedan? Een homo? Dat is echt is wat ik nooit had verwacht.
    'Wow...' Breng ik uit, helemaal overrompeld.

    ik zal er voortaan even bij zeggen waar ik op reageer


    [ ja, ik weet dat je daarop reageert, maar het enige wat ik zei was 'Wow...', & volgens mij reageerde jij op iets anders?

    Hannah Victoria Emberson.

    "Amy!" Roep ik, waarna ik Pace zijn arm van mijn nek afhaal en achter haar aan ren. Ik snap dat het moeilijk voor haar is, maar het is haar broer. "Amy! Wacht nou!" Roep ik nogmaals, terwijl ik achter haar aan blijf rennen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    jasmine eberson

    'Ik denk dat we amy beter even met rust kunnen laten' zeg ik tegen de rest.

    Aedan Price
    Ik voelde hoe Zero zich om draaide, maar hij kon me nu niet alleen laten.
    Amy rende van me weg, volgens mij had ik tranen op haar wangen gezien. Ik wou wel achter haar aan gaan, maar ze zou me nu niet in de buurt willen hebben.
    Ik zuchtte triest. Ik had gefaald in haar beeld van superbroer. Natuurlijk was dat onmogelijk allemaal na te komen, maar dit had ze niet zien aankomen. Ik wist wel zeker dat het niet was omdat ze iets tegen homo's had. Ze kon gewoon geen verandering aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”