• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mensjes, ik ga frietjes halen, dus tot straks.
    Niet te snel posten a.u.b. xD ]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:30 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik hoorde hoe Amy dr naam werd geroepen, ik draai me terug om en zie dr wegrennen. Ik zuch even, kijk even naar Aedan 'Aedan... Ik ga wel met haar praten' zeg ik dan hoewel ik wist dat Hannah haar ook achter aan was gerend. Ik lach nog even naar Aedan wanneer ik een dak op klim om achter de twee aan te rennen via de daken.

    Don Smith
    'Nee, het is goed dat Hannah achter Amy aan gegaan is, we zijn tenslotte één grote familie.' Mompel ik tegen Jasmine. Ik laat me op de grond vallen en ik staar naar de lucht.

    Amy Price
    Ik rende verder. Achter het eerste het beste gebouw bleef ik staan. Ik veegde de tranen ruw van mijn wang en leunde tegen de muur.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jasmine eberson

    Ik zucht diep, ik weet even niet meer wat ik moet zeggen.

    Aedan Price
    Ik liet me op de grond zakken en sloeg mijn handen voor mijn gezicht.
    "Verdomme!" riep ik. "Waarom kan niets eens makkelijk gaan?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jasmine eberson

    'ja, daar heb je gelijk in zeg ik tegen don. en ga naast hem op de grond zitten

    -Nvm

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Wayne /AKA/ Zero

    Als ik op een dak sta zie ik Amy tegen de muur aan leunen, ik ging zitten op de rand van het dak voordat ik iets ondernam. Voor het zelfde geld weet Hannah het goed te praten met dr.

    Hannah Victoria Emberson.

    Op een gegeven moment slaat ze links af en blijft ze achter een gebouw staan. Ik minder ook vaart en loop uiteindelijk naar haar toe. "Amy, hé," Prevel ik en leg mijn hand even op haar arm neer. Ik wil dat ze weet dat we er allemaal voor elkaar zijn en dat we niemand laten stikken. Ook Amy niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Price
    "Ik- nee... Ik."
    Ik liet me via de muur op de grond glijden en verborg mijn gezicht tegen mijn knieën.
    "Ik wil dit niet. Het mag niet." zei ik radeloos.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jasmine eberson

    Ik sta op en loop naar aedan toe en sla mijn armen om hem heen. ' aedan jij weet wel he dat je er niks aan kan doen, je kunt je gevoelens niet uit zetten'

    Don Smith
    'Jongens, we moeten even afleiding hebben... anders lopen we een groot risico dat de crew uit elkaar breekt.' Ik sta op en doe de radio op zijn aller hardst aan. 'Hannah en Zero praten wel met Amy. Aedan, wat ga jij doen?' Ik probeer mijn stem zacht te houden, maar eigenlijk raak ik best wel geïrriteerd van al dit gedoe.

    Aedan Price
    Ik zuchtte. "Bedankt, Jasmine, maar ik had aan Amy moeten denken."
    Ik staarde voor me uit en besefte niet dat ik het volgende luidop zei.
    "Ik dacht dat het allemaal in orde was. Ik wist niet dat ze er nog steeds zo mee zat. Ze is een wrak."
    Ik kijk naar Don op.
    "Doen jullie maar. Ik blijf nog even hier zitten." Ik keek vastberaden naar hem op. "En wees gerust. Ik laat deze crew niet uit elkaar vallen!"

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hannah Victoria Emberson.

    "Ik- nee... Ik." Stamelt ze.
    Ze laat zichzelf via de muur op de grond glijden en verbergt haar gezicht in haar knieën.
    "Ik wil dit niet. Het mag niet" Ratelt ze.
    "Amy, rustig maar. Je reactie is best normaal" Sus ik haar, terwijl ik naast haar neer hurk en over haar arm heen wrijf. Ik heb besloten om haar eerst even rustig te krijgen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'