• Het is een hele lange tijd geleden, maar hier is hij vanavond. Vooral om het even te testen en voor de leukigheid en alleen met mij vanavond. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
    Klik hier voor de radio


    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:16 ]


    Your make-up is terrible

    http://www37.zippyshare.com/v/37033604/file.html
    Aanschouw de awesomeness van Halestorm (met zangeres Lzzy Hale)
    Had geen liedje van het eerste album in mp3 op mijn pc staan, dus dan maar eentje van het tweede album.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:06 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh leuk , ik ben ook weer aan het luisteren :3 Maar mijn liedjes vind niemand leuk denk ik haha


    -

    Vorige zomer ben ik samen met mijn vriend naar Duitsland geweest (naar center parcs met een bongobon) en toen stonden we ook 2à3u in de file. We waren zelf iemand voorbij gereden wiens motor ontploft was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Canadees!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:05 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Een paar jaar (2008 geloof ik) geleden kwam mijn broer zijn Frans leraar tegen (mijn zus Frans leraar die ze vorig jaar had) bij een tankstation op een tolweg in Frankrijk :W

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:05 ]


    Shoganai i ne~


    Het is wordt(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    http://www13.zippyshare.com/v/21529457/file.html

    Nou ik ben benieuwd of het gewaardeerd wordt :Y)


    -

    Pff, ik blijf achterlopen. :Y)

    Genius schreef:
    http://www13.zippyshare.com/v/21529457/file.html

    Nou ik ben benieuwd of het gewaardeerd wordt :Y)


    Klinkt leuk ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Clint schreef:


    Het is wordt(cat)

    Nouhouhouhou D:
    Ik ben slecht in grammatica ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb al eens herladen, ik heb ook mijn pc al opnieuw opgestart en van account gewisseld, ik lijk meer en meer achter te lopen telkens ik 't doe. Ahja :d Niks aan te doen. (cat)

    Gabumon schreef:
    (...)

    Klinkt leuk ;d

    Ill Nino is echt geweldig <3 Iedereen zou dat moeten luisteren.


    -

    Ik vind dat we eigenlijk ook even naar de awesomeness van Halestorm moeten luisteren... Klik :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Marling schreef:
    Ik heb al eens herladen, ik heb ook mijn pc al opnieuw opgestart en van account gewisseld, ik lijk meer en meer achter te lopen telkens ik 't doe. Ahja :d Niks aan te doen. (cat)


    Dat is best stom, misschien komt het wel door je internetverbinding. Maar héél veel loop je ook niet achter hoor.


    Your make-up is terrible

    Dit nummer klinkt best wel mooi :3


    Shoganai i ne~