• Het is een hele lange tijd geleden, maar hier is hij vanavond. Vooral om het even te testen en voor de leukigheid en alleen met mij vanavond. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
    Klik hier voor de radio


    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:16 ]


    Your make-up is terrible

    Kun je nog aanvragen? zo ja;

    http://www37.zippyshare.com/view.jsp?locale=tr&key=3996429

    Deze vind ik nogal mooi namelijk.

    BTW coole radio! (Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Al goed (bloos)
    Awh yesh. Hier heb je een pannenkoek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit is de laatste die ik ga aanvragen :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Wie had deze aangevraagd?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oeh nice song right now.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gabumon schreef:
    Wie had deze aangevraagd?


    Ikke haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ikke haha.


    Dan heb jij dat goed aangevraagd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Glee!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat vind ik toch een mooi liedje van Glee, echt knap. :Y)

    Ik heb er ook een aangevraagt van Glee, maar die staat op deze pagina en ik denk neit dat die nog komt?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marling schreef:
    Dat vind ik toch een mooi liedje van Glee, echt knap. :Y)
    Indeed. Maar de logica in de aflevering ontbreekt wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga eens een leuke en schaamtelijke anekdote vertellen.
    Mijn hondje dat ziek is daar, vroeger legde die vaak een poepie in de gang, en bij voorkeur voor mijn slaapkamerdeur.
    Nu wou ik vorig jaar in de zomervakantie gaan slapen, en had mijn hondje blijkbaar een cadeautje achtergelaten. Ik had 't licht niet aangestoken en dus kan je al raden dat ik in dat strontje getrapt had - met mijn blote voeten.
    Dus ik hopte op een been door de gang om naar de badkamer te gaan om 't af te schrobben en ja hoor, ik sprong in een ander poepie.
    Mijn zus en mama lagen echt in een deuk en achteraf vond ik 't ook best grappig.

    jij hebt echt een leuke en schattige stem.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oh gewoon Rachel zit emotioneel door en dan schrijft ze dat lied die avond en de dag erna brengt heel de Glee cast dat met dansje en al. Geen logica dus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmmm, jammer moet zo naar bed, hopelijk hoor ik mijn liedje nog xD


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.