• Het is een hele lange tijd geleden, maar hier is hij vanavond. Vooral om het even te testen en voor de leukigheid en alleen met mij vanavond. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
    Klik hier voor de radio


    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:16 ]


    Your make-up is terrible

    - It was a dream is wel een leuk liedje, en anders wake up call


    Life is hard, just break it with your head <3

    Wow, die laatste R van jou in hoor -Toch?- Klonk een beetje bekakt ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh dit, hier is mijn moeder helemaal fan van ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    http://www26.zippyshare.com/v/78899467/file.html

    zo. dan ga ik het ook spammen ook.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Vraag Alwin of hij al iets van plastische chirurgie kan ;)


    En dan? Perongeluk haar neus op haar voorhoofd vastmaken met hechtingen :'D? ze zou er niet lelijker van worden

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:41 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik dacht inderdaad dat je rond de 17 jaar draaide, sowwy (:
    Don't shoot me now:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eh, ik weet niet meer goed hoe het gekomen is, maar er stond zo'n grote typische Chinese vaas en toen begonnen we grapjes te maken. We vroegen ons af of ze Chineesjes het land in smokkelden in die vaas en toen vertelde mijn oma dat ze die graag wel in haar tas wou steken omdat ze 'm mooi vond ofzoiet, waarna ze vertelde dat ze vroeger glaasjes stal uit cafés en dat ze op een keer met een groep op reis waren en ze bijna allemaal een glaasje mee hadden gepikt omdat ze zo mooi waren.
    En eigenlijk is het totaal niet grappig meer, maar zoals vele dingen, is het op 't moment echt hilarisch.

    Leela schreef:
    http://www26.zippyshare.com/v/78899467/file.html

    zo. dan ga ik het ook spammen ook.


    Ik heb hem al hoor haha.


    Your make-up is terrible

    Marling schreef:
    Eh, ik weet niet meer goed hoe het gekomen is, maar er stond zo'n grote typische Chinese vaas en toen begonnen we grapjes te maken. We vroegen ons af of ze Chineesjes het land in smokkelden in die vaas en toen vertelde mijn oma dat ze die graag wel in haar tas wou steken omdat ze 'm mooi vond ofzoiet, waarna ze vertelde dat ze vroeger glaasjes stal uit cafés en dat ze op een keer met een groep op reis waren en ze bijna allemaal een glaasje mee hadden gepikt omdat ze zo mooi waren.
    En eigenlijk is het totaal niet grappig meer, maar zoals vele dingen, is het op 't moment echt hilarisch.
    Ik vond het THEE gedeelte eerder grappig. Vooral omdat Jelle en ik die dan nog in de Lidl tegenkwamen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Marling schreef:
    Eh, ik weet niet meer goed hoe het gekomen is, maar er stond zo'n grote typische Chinese vaas en toen begonnen we grapjes te maken. We vroegen ons af of ze Chineesjes het land in smokkelden in die vaas en toen vertelde mijn oma dat ze die graag wel in haar tas wou steken omdat ze 'm mooi vond ofzoiet, waarna ze vertelde dat ze vroeger glaasjes stal uit cafés en dat ze op een keer met een groep op reis waren en ze bijna allemaal een glaasje mee hadden gepikt omdat ze zo mooi waren.
    En eigenlijk is het totaal niet grappig meer, maar zoals vele dingen, is het op 't moment echt hilarisch.


    Ik zie het verschil niet echt tussen Chinezen en Japanners. Mijn moeder had het laatst over een Vietnamees toen ze een Turk bedoelde... Dus, gelukkig ben ik niet de enige.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh god, dit liedje draait 24/7 bij mij thuis, mijn moeder is hun allergrootste fan. :W

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:42 ]


    Great minds think alike.

    Errin schreef:
    (...)Ik vond het THEE gedeelte eerder grappig. Vooral omdat Jelle en ik die dan nog in de Lidl tegenkwamen.

    Oja toen vroeg ze of we koffie of thee wilden, maar ze schreeuwde echt THEE, ik weet niet wat 't was. ;d

    Heb je het nu over chineesjes?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    'Heb je nu honger Sevda?'
    'JA! Oh, wait ze hoort me niet :'D'


    Let it come and let it be

    Shh dat weet ik maar ze is echt arrogant. En gemeen. En ze denkt dat ze een prinses is en helemaal geweldig en askgfapgfuae. Doet echt alles om je naar beneden te halen, stom kind.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.