• Het is een hele lange tijd geleden, maar hier is hij vanavond. Vooral om het even te testen en voor de leukigheid en alleen met mij vanavond. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
    Klik hier voor de radio


    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:16 ]


    Your make-up is terrible

    Hier doet hij het ook weer normaal


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heb je mijn liedje (of eigenlijk die van mijn vriend) al in je lijst staan die ik had aangevraagd? :3


    -

    Doe je nog liedjes of aanvaard je geen aanvragen meer? :-)

    Genius schreef:
    Heb je mijn liedje (of eigenlijk die van mijn vriend) al in je lijst staan die ik had aangevraagd? :3


    Doctor P? Ja die heb ik. En ik doe nog wel aanvragen hoor, zeker zolang er luisters zijn.


    Your make-up is terrible

    Pff, ik heb zo net in een verkeerde topic een liedje gevraagd omdat ik 2 vensters open had staan
    Laaaaaaame.
    Dit is 't dan.

    Trouwens aan de rare tekens in het plaatje kan ik niks doen, is iets wat ik niet kan veranderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chiara wilt sexytime met Sammeke. Dus iemand moet nu een SA voor haar schrijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yaaaaay Blink-182. Ik hou zoveel van dat nummer.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Errin schreef:
    Chiara wilt sexytime met Sammeke. Dus iemand moet nu een SA voor haar schrijven.

    Hallo zeg.
    Ik typte trouwens onlangs 'verhaal' in in google omdat ik de latijnse vertaling nodig had en ik kwam bij de tweede link al op een site met behoorlijk wat erotische verhalen ...

    Assassin schreef:
    (...)

    Doctor P? Ja die heb ik. En ik doe nog wel aanvragen hoor, zeker zolang er luisters zijn.

    Ik ben dat diarree monster niet. Dat is een vriend van Pim die schijnbaar ook luistert. En ze zijn kinderachtig bezig dus draai het nummer maar niet :Y)


    -

    Nou nerdje ik vind dat je het goed doet en ik kan met zekerheid zeggen dat ik het je niet kan nadoen.

    Mijn vriend heeft die liedje trouwens eens voor mij gezongen. Super lief!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Nou nerdje ik vind dat je het goed doet en ik kan met zekerheid zeggen dat ik het je niet kan nadoen.

    Mijn vriend heeft die liedje trouwens eens voor mij gezongen. Super lief!

    Korte notitie: Ik kan er alles behalve tegen als mensen mij nerd noemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja dankje :Y)


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Korte notitie: Ik kan er alles behalve tegen als mensen mij nerd noemen.
    Oh sorry, dat was om te lachen bedoelt. Doe ik ook tegen mijn vriend. Ik ga het niet meer doen. Mijn excuses.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Oh sorry, dat was om te lachen bedoelt. Doe ik ook tegen mijn vriend. Ik ga het niet meer doen. Mijn excuses.

    Al goed (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.