• Het is een hele lange tijd geleden, maar hier is hij vanavond. Vooral om het even te testen en voor de leukigheid en alleen met mij vanavond. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
    Klik hier voor de radio


    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:16 ]


    Your make-up is terrible

    Errin schreef:
    (...)Sorry ik ben geen Spaanse expert.

    Ik wel -cheers-

    Zo wel?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Moet je eens iets triest horen.
    Mijn hond had in iets getrapt in de tuin en zijn pootje begon heel te etteren en dat arme beestje kon niet meer lopen. En nu had hij medicamenten gekregen en werd hij daar ook ziek van.
    Ah mijn Sietje pietje toch. :-(

    Marling schreef:
    Moet je eens iets triest horen.
    Mijn hond had in iets getrapt in de tuin en zijn pootje begon heel te etteren en dat arme beestje kon niet meer lopen. En nu had hij medicamenten gekregen en werd hij daar ook ziek van.
    Ah mijn Sietje pietje toch. :-(
    Aaaawh :c


    Shoganai i ne~

    haha en net bij het leukste liedje ben ik er gewoon ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    http://www4.zippyshare.com/v/16829265/file.html


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoerai!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www1.zippyshare.com/v/22325870/file.html
    Met de groeten van Pim, mijn vriend dus :Y)


    -

    Freee!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin haar reactie toen je zei dat je die op je pc hebt:


    En ja die heet mijn nummer 6 omdat ik 'm moest omzetten in mp3 - via garageband en dan slaat die dat zo op :Y)

    Nu we het daarnet toch over foto's hadden. Ik wil anders jouw vleugels wel eens zien. ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Marling schreef:
    Errin haar reactie toen je zei dat je die op je pc hebt:


    En ja die heet mijn nummer 6 omdat ik 'm moest omzetten in mp3 - via garageband en dan slaat die dat zo op :Y)
    Haha lach niet met mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chiara je liedje is op de radio.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Volgens mijn mams is er hier een kokos bom ontploft ;$
    -Me shampoo is dat en blijkbaar ruik je dat nu door de hele kamer-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zooo, nu wordt het liedje ook weergeven. Ik verontschuldig me voor het niet zo mooie lettertype, maar daar kan ik helaas niks aandoen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.