• Schrijfwedstrijd Russia


    Ik heb toestemming van Yoda.

    Wat is precies de bedoeling?


    Ik geef een opdracht en jullie krijgen ongeveer een dag of 14 om deze te schrijven hoewel dit dankzij vakanties kan variëren. Daarna zal ik alle inzendingen beoordelen [de tijd die daar voor nodig is hangt ook van vakanties af, maar ik doe mijn best] en komen zowel die beoordelingen als de uitslag online te staan. Ook zal ik de afvallers bekend maken. De mensen die door de eerste drie rondes heen zijn gekomen, kunnen de rest van de opdrachten maken zonder af te vallen. Na de laatste opdracht zal de top drie worden samengesteld die naast de eer ook prijzen zullen ontvangen.

    Wat ontvangen de winnaars?


    • De persoon die op de 3e plaats eindigt ontvangt naast de eer 5 credits en zijn of haar naam zal met trots twee weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 2e plaats eindigt ontvangt naast de eer 12 credits en zijn of haar naam zal met trots drie weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 1e plaats eindigt, onze winnaar, ontvangt naast eer en eeuwige roem 20 credits en zijn of haar naam zal met trots vier weken op mijn profiel pronken.

    Hoe zit het met uitstel?


    Uitstel kan je minimaal een dag van te voren met geldige reden aanvragen, dus niet op de dag zelf of na de deadline. Het maximale aantal dagen uitstel dat je krijgen kan zal verschillen, afhankelijk van hoeveel tijd jij zelf nodig denkt te hebben. Het zal zeker niet veel langer dan vijf à zes dagen zijn. [Zelf ga ik ook op vakantie, dus ik heb er heus begrip voor, maar ik wil mijn best doen om tussen mijn vakanties door alles na te kijken.]

    Waar ga ik op letten:


    • Spelling/grammatica/interpunctie
    • Geloofwaardigheid/originaliteit
    • De opdracht zelf (of je je er aan hebt gehouden)
    • Het verhaal zelf

    Verder wordt er natuurlijk ook gelet op:


    • Het minimaal aantal woorden van de opdracht

    Ook belangrijk:


    • Geef verandering van username altijd in het topic aan
    • Vraag alsjeblieft op tijd om uitstel
    • Zet je opdracht in een story en stuur de link OF naar mij via een pb, OF zet het in het topic
    • Bij de beoordeling worden ook tips gegeven
    • Commentaar op mijn commentaar is welkom, maar graag wel op een normale manier
    • Alleen Nederlandse inzendingen


    Story met opdrachten en beoordelingen.

    DE UITSLAG

    3. Yognaught
    2. LittleMixer
    1. freestyle

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:24 ]


    Intersectional feminist

    Ik, ik, ik, ik!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ook!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik doe mee (:


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Ik waag mijn kans.


    Cool, neat, swell -Cry

    Mag ik meedoen???


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wanneer zou de inleverdatum van opdracht 1 dan zijn?
    Is van belang voor m'n examens.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik doe niet mee, maar ik ga je wedstrijd zeker volgen c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hmm oke vooruit, ik ga het er ook op wagen. Heb de laatste tijd veel te weinig geschreven :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Yail schreef:
    Wanneer zou de inleverdatum van opdracht 1 dan zijn?
    Is van belang voor m'n examens.


    27/07.


    Intersectional feminist

    I'm in!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Zerefu schreef:
    Hmm oke vooruit, ik ga het er ook op wagen. Heb de laatste tijd veel te weinig geschreven :].


    Lol, we'll all screwed now.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil graag beginnen!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Okee hierbij wil ik meedoen(:


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Haha, Janneke, alle pro-schrijvers van Q gaan meedoen aan je wedstrijd lol _O_


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ...

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:44 ]


    The truth may be orange!