• Schrijfwedstrijd Russia


    Ik heb toestemming van Yoda.

    Wat is precies de bedoeling?


    Ik geef een opdracht en jullie krijgen ongeveer een dag of 14 om deze te schrijven hoewel dit dankzij vakanties kan variëren. Daarna zal ik alle inzendingen beoordelen [de tijd die daar voor nodig is hangt ook van vakanties af, maar ik doe mijn best] en komen zowel die beoordelingen als de uitslag online te staan. Ook zal ik de afvallers bekend maken. De mensen die door de eerste drie rondes heen zijn gekomen, kunnen de rest van de opdrachten maken zonder af te vallen. Na de laatste opdracht zal de top drie worden samengesteld die naast de eer ook prijzen zullen ontvangen.

    Wat ontvangen de winnaars?


    • De persoon die op de 3e plaats eindigt ontvangt naast de eer 5 credits en zijn of haar naam zal met trots twee weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 2e plaats eindigt ontvangt naast de eer 12 credits en zijn of haar naam zal met trots drie weken op mijn profiel pronken.
    • De persoon die op de 1e plaats eindigt, onze winnaar, ontvangt naast eer en eeuwige roem 20 credits en zijn of haar naam zal met trots vier weken op mijn profiel pronken.

    Hoe zit het met uitstel?


    Uitstel kan je minimaal een dag van te voren met geldige reden aanvragen, dus niet op de dag zelf of na de deadline. Het maximale aantal dagen uitstel dat je krijgen kan zal verschillen, afhankelijk van hoeveel tijd jij zelf nodig denkt te hebben. Het zal zeker niet veel langer dan vijf à zes dagen zijn. [Zelf ga ik ook op vakantie, dus ik heb er heus begrip voor, maar ik wil mijn best doen om tussen mijn vakanties door alles na te kijken.]

    Waar ga ik op letten:


    • Spelling/grammatica/interpunctie
    • Geloofwaardigheid/originaliteit
    • De opdracht zelf (of je je er aan hebt gehouden)
    • Het verhaal zelf

    Verder wordt er natuurlijk ook gelet op:


    • Het minimaal aantal woorden van de opdracht

    Ook belangrijk:


    • Geef verandering van username altijd in het topic aan
    • Vraag alsjeblieft op tijd om uitstel
    • Zet je opdracht in een story en stuur de link OF naar mij via een pb, OF zet het in het topic
    • Bij de beoordeling worden ook tips gegeven
    • Commentaar op mijn commentaar is welkom, maar graag wel op een normale manier
    • Alleen Nederlandse inzendingen


    Story met opdrachten en beoordelingen.

    DE UITSLAG

    3. Yognaught
    2. LittleMixer
    1. freestyle

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:24 ]


    Intersectional feminist

    Een feestje? Hmm. Goed idee. En ja, ik heb de beoordelingen al in een hoofdstuk gezet, gnagna. Zal alles zo activeren.


    Intersectional feminist

    DE UITSLAG

    3. Yognaught
    2. LittleMixer
    1. freestyle



    Stuk voor stuk hebben jullie allemaal ontzettend jullie best gedaan en ik heb er heel erg van genoten. Heel erg bedankt, jullie mogen trots zijn! Ik sta nog steeds te kijken van jullie talent! Blijf vooral lekker doorgaan met schrijven. Ik zal zo snel mogelijk de credits overmaken. Fijne vakantie en heel erg bedankt voor jullie deelname aan mijn eerste wedstrijd.


    Intersectional feminist

    De beoordelingen staan overigens in de story.


    Intersectional feminist

    Gefeliciteerd! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Inderdaad, gefeliciteerd iedereen :3


    Intersectional feminist

    Wow, ik sta echt te kijken van mijn beoordeling!
    Ik ben er dan ook echt heel blij mee!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    Wow, ik sta echt te kijken van mijn beoordeling!
    Ik ben er dan ook echt heel blij mee!


    You deserved it :3 En wat een verbetering, echt waar!


    Intersectional feminist

    Loniless schreef:
    (...)

    You deserved it :3 En wat een verbetering, echt waar!


    Bedankt!
    Wow, ik ben zo blij (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.