• RPG rechten zijn van: @MyMisery.

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Alvast mijn topics.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMockingjayy schreef:
    [Alvast mijn topics.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [>Mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madeline 'Maddy'
    Ik lachte eventjes.
    ''En jij?'' vroeg hij, met een geïnteresseerde ondertoon. Ik haalde mijn schouders op. ''Zingen.'' biechtte ik op, en sloeg mijn ogen neer. ''Niet dat ik.. Goed ben, maar ik vind het leuk om te doen.'' mompelde ik bescheiden, en dacht weer even na. ''Tekenen..'' ging ik verder, en haalde nogmaals mijn schouders op. ''Dat is 't wel zo'n beetje.'' bedacht ik me.


    Brandon 'Bam'
    'Zingen.' Gaf ze toe en ik glimlachte. 'Niet dat ik.. Goed ben, maar ik vind het leuk om te doen.' mompelde ze bescheiden en op het moment dat ik wilde aansporen om wat te zingen noemde ze ook nog tekenen op. 'Zing is wat.' zei ik alsnog en ik keek haar hoopvol aan. 'En nu niet zeggen dat je niet goed genoeg bent, want ik klink al hellemaal al een kraai.' Wees ik haar op mijn beroerde zangstem. En om het een beetje aan te sporen keek ik haar liefdevol aan en knipperde een paar keer met mijn ogen. 'Alsjeblieft.' vroe gik met ene pruillip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madeline 'Maddy'
    Ik keek verrast op toen hij me vroeg om wat te zingen.
    Hij knipperde met zijn ogen, wat me liet lachen. ''Alsjeblieft.'' vroeg hij met een pruillipje, en twijfelend keek ik naar de grond.
    Ik had nog nooit echt voor iemand gezongen..
    Ik vergat voor een klein momentje de omgeving om me heen, en focuste me op het liedje dat ik zong.

    ''Seems like it was yesterday when I saw your face
    You told me how proud you were but I walked away
    If only I knew what I know today

    I would hold you in my arms
    I would take the pain away
    Thank you for all you've done
    Forgive all your mistakes
    There's nothing I wouldn't do
    To hear your voice again
    Sometimes I want to call you but I know you won't be there

    I'm sorry for blaming you for everything I just couldn't do
    And I've hurt myself by hurting you
    Some days I feel broke inside but I won't admit
    Sometimes I just want to hide 'cause it's you I miss
    You know it's so hard to say goodbye when it comes to this''


    Na de laatste zin opende ik mijn ogen, en keek hem twijfelend aan. ''D-dat eh-'' ik krabte wat aan mijn achterhoofd, en wendde mijn blik af.
    Het liedje liet me denken aan mijn moeder, alsof.. ik haar al had verloren. Ik wist niet waarom ik dat gevoel had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    Even keek ik verast toen ze begon te zingen maar al snel begn ik aandachtig te luisteren. De woorden kwamen vloeiend uit haar mond. Ze had haar gen gesloten en pas bij de laatste zin keek ze me aan. 'D-dat eh-' stamelde ze en krabte wat aan haar achterhoofd. Even was ik vergeten om te praten maar ik herstelde mezelf en schudden even mijn hoofd. 'Als ik jou nog een keer hoor zeggen dat je niet goed kan zingen geef ik je op voor zo'n zangwetstrijd.' waarschuwde ik haar. 'Jij, niet zingen. laat me niet lachen.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madeline 'Maddy'
    Ik keek hem verbaast aan. ''Zo goed was het nou ook weer niet..'' begon ik, en grinnikte zachtjes.
    ''Dankjewel. Je bent eigenlijk de eerste die me hoort zingen, wist je dat?'' gaf ik toe, en glimlachte eventjes.
    Ik ging op een bankje zitten, die een halve meter van ons vandaan stond, en zuchtte even terwijl ik mijn blik op de hemel vestigde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Maaiinnn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brandon 'Bam'
    'Zo goed was het nou ook weer niet..' begon ze en ik schudden mijn hoofd. 'Niet zo bescheiden.' Tuurlijk had ik wel eens mensen better horen zingen, maar dat maakte haar nog niet slecht. 'Dankjewel. Je bent eigenlijk de eerste die me hoort zingen, wist je dat?' ze glimlachte even en liep toen naar een bankje dat nog geen halve meter van ons vandaan stond en ik volgde haar voorbeeld. 'Nou, dan voel ik me ten eerste vereerd en te tweede moet daar dan snel verandering in komen. Ik trok mijn benen op het bankje en sloeg mijn armen eromheen zodat ik mijn hoofd erop kon leggen.
    Ik draaide mijn hoofd naar Madeline en ik zag hoe ze haar blik op de hemel vestigde. Voor mij even de kans om haar goed in me op te nemen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madeline 'Maddy'
    Ik glimlachte na zijn woorden, maar keek hem verder niet aan en zweeg. In mijn ooghoeken zag ik hoe hij me bekeek, en dit keer was ik degene die hem grijnsend aankeek.
    ''Bevalt het?'' grinnikte ik, terwijl ik een beetje aan mijn jurkje friemelde. De zon stond wat lager dan eerder deze dag, wat me liet realiseren dat het ergens aan het eind van de middag was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    'Bevalt het?' Grinnikte ze ditkeer op haar beurt, terwijl ze aan haar jurkje begon te friemelen. 'Ja, eigenlijk wel.' Gaf ik nochalant toe terwijl ik haar glimlachend aankeek. Ze was knap en dat mocht ze best weten ook. ik richte mijn blik weer naar voren en keek tegen de villa's aan. Alledrie waren ze verschillend, maar stuk voor stuk groot. naar mijn smaak iets te groot. het was allemaal zo overdreven. ik was luxe gewent, maar dit hoefde ook wel niet. En toen begon ik me wel af te vragen of Madeline eigenlijk arm of rijk was. Aan haar uiterlijk kon ik het eignelijk niet echt opmerken. vanuit mijn ooghoeken keek ik nog eens anar haar, waarna ik besloot dat het me eignelijk niet uitmaakte ook. Ze was aardig en daar ging het om.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madeline 'Maddy'
    ''Ja, eigenlijk wel.'' gaf hij toe, en glimlachend sloeg ik mijn ogen neer. Ik was een ster in flirten en alles wat erbij hoorde, maar ik werd altijd verlegen van complimentjes.
    Ik zag dat hij even naar de villa's keek, en ik vond het jammer dat we niet in dezelfde villa zaten. Dan wist ik zeker dat er in ieder geval twee aardige personen in 'mijn' villa zaten, aangezien ik de rest nog moest ontmoeten. Iets waar ik redelijk nerveus over was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tiffany
    'Be right back!' roep ik en loop naar mijn kamer. Ik had zoveel verschillende bikini's mee, dat ik niet kon kiezen welke ik zou kiezen. Alle soorten en kleuren zaten in mijn koffer en allemaal waren ze van de beste kwaliteit. Uiteindelijk kies ik voor een strapless zalmroze bikini. Uit mijn normale tas haal ik mijn iPod en zonnebril, verwissel mijn ballerina's voor teenslippers en ga weer terug naar Yasmin. Ik was niet van plan om te gaan zwemmen, daarom nam ik ook geen handdoek mee. 'Kom je?' riep ik vanaf beneden. Ik was te lui om naar boven te lopen.


    Robin Daniel Hastings
    'Wat ben jij nou weer aan het doen?' vroeg ik aan Tifanny die in haar bikini onderaan de trap stond. 'Wacht, wacht!' riep ik toen ze net wilde antwoorden. Ik versnelde mijn pas naar keuken en haalde daar een flesje water uit de koelkast en liep weer terug richting Tifanny terwijl ik mijn haar terug in model schudde.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 23:10 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Bradon 'Bam'
    ik zag hoe Madeline haar ogen neersloeg en daarna ook richting de villa's keek.
    ik volgde haar blik weer. 'zouden we veel met de mensen van onze eigen villa moeten doorbrengen of denk je dat je ook gewoon dingen met de rest gaat doen?' Vroeg ik haar. Ik hoopte namelijk dat ik geen dingen hoefde te doen met die mafkezen uit de bus. Ik wist niet eens meer percies wat ze allemaal gezegt hadden, alleen dat eentje me er een trut noemde. Zachtje grinnikte ik. 'Vind je me een trut?' Ik draaide mijn hoofd weer naar Madeline en keek haar grijnzend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''