• RPG rechten zijn van: @MyMisery.

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Robin Daniel Hastings
    'Dwangarbeid.' zeg ik kil. 'Als jij nou gaat zingen ga ik op mijn gitaar spelen, nou maak daar maar jengelen van.' verbeter ik mezelf. Ik sta zuchtend op en slof de grote trap naar mijn kamer op, dreun onderweg nog even op de deur van Yasmin en loop daarna met mijn geweldige (ahum) gitaar weer richting het zwembad. 'Well lady, choose a song'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Tiffany
    Ondanks dat ik al vaak genoeg gemoeten heb moeten zingen op verjaardagen en andere feestelijke gebeurtenissen, word ik nog steeds verlegen als ik voor iemand moet zingen. 'Uhm oke dan.' Zacht begin ik aan het lied, ik wil niet dat iedereen het hoort.

    I'm at a payphone trying to call home
    All of my change I spent on you
    Where have the times gone
    Baby it's all wrong,
    Where are the plans we made for two?

    If happy ever after did exist
    I would still be holding you like this
    All those fairy tales are full of shit
    One more fucking love song I'll be sick
    Now I'm at a payphone.


    'Dus, zoals ik al zei: niet heel bijzonder.' Nu de zon onder is gegaan begint het toch wat frisjes te worden buiten, dat geeft mij een excuus om dit ongemakkelijke moment te ontlopen. 'Zo terug.' Snel ren ik naar mijn kamer om een jurkje met een spijkerjasje erover aan te trekken. Zo snel als ik erheen was gekomen, ben ik ook weer terug. 'Dus, nog ideeen om vanavond te doen?'

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 23:18 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Robin Daniel Hastings
    Toen Tifanny klaar was met zingen sprong ze op en was al weg voordat ik de kans kreeg de antwoorden. Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen er omheen zodat mijn hoofd daar op kon rusten. Toen ze terug kwam had ze zichzelf gehuld in een jurkje met een lichtspijkerjackje erover. 'Dus, nog ideeën om vanavond te doen?' vroeg ze aan mij. Ik haalde mijn schouders hoofdschuddend op. 'Nee, mijn ideeën zijn op. Jij?"


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Tiffany
    Ik ging weer op dezelfde manier zitten als eerst, met mijn benen in het water. 'Jezus, dit water is koud, ze moeten echt het water gaan verwarmen,' mompel ik tot ik besef dat er iemand naast me zit. 'Maar dat is natuurlijk niet nodig want dat zou zonde zijn van dit warme weer?' probeer ik mijn gezeur nog goed te maken. Ik zucht als ik besef dat het niet echt goed gelukt is. 'Maar goed, ik wil jou nu horen zingen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Sorry, dat ik nooit kwam maar ik kom er nu pas achter dat deze RPG al is gestart duss...... Waar kan ik inspringen?? Ik zit trouwens in villa 3)

    Robin Daniel Hastings
    Ik luister niet echt naar haar betoog over het zwembadwater. Ik begin pas weer te luisteren als ze zegt dat ze mij wil horen zingen. 'Uhm, oke..' Ik haal een keer diep adem en begin met het zingen van de eerste zin terwijl ik op mijn been sla om het ritme aangegeven.

    It's hard for me to say what I want from you, I have had 22 years of trying to form the words that somehow might mean I am feeling.
    So many colors in this distraction, brown hair makes her lips more red, words would not describe what I'm seeing, I try to hold my tongue, but it's useless
    she makes my heart scream color, I know by now she should have found me out, every sense I have has been exhausted, but color makes her smile


    Als ik klaar ben open ik mijn ogen en kijk haar glimlachend aan. 'Ook niet zo heel bijzonder."

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:26 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Tiffany
    Hij begint te zingen, het klinkt werkelijk perfect. Zijn stem klinkt echt prachtig, ik zou niet echt weten hoe ik het moet beschrijven. Hij kijkt me glimlachend aan als hij klaar is. 'Ook niet zo heel bijzonder,' zegt hij. 'Niet zo bijzonder? Je zingt echt geweldig!' Voor de rest weet ik niet echt wat ik moet zeggen. 'Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen nu,' geef ik voorzichtig toe. Ik bloos zelfs, iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Robin Daniel Hastings
    'Bloos je nou?' Ik til haar gezicht op wat ze waarschijnlijk uit schaamte heeft afgewend. 'Aaah...' zeg ik lachend. ' Ik frunnik wat ongemakkelijk aan de koortjes van mijn zwembroek. Ik vind zingen leuk maar de mening van mensen maakte me altijd onzeker. 'Zo goed was het niet.' zeg ik uiteindelijk en ril even door de frisse bries die intussen is komen opzetten.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Tiffany
    'Dan ben je doof gekkie, het was echt goed!' Hij rilt door de koude wind die is gekomen. 'Zullen we dan maar naar binnen gaan? Ik weet iets om te doen, deze trap is er perfect voor.' Dit huis heeft iets weg van de kostschool waar ik afgelopen jaar heen ging, de trap is zelfs precies hetzelfde. 'We gaan met een matras van de trap af glijden.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Robin Daniel Hastings
    Ik knik gretig 'maar niet met mijn matras daar moet ik nog op slapen!' Ik trek Tifanny aan haar hand omhoog. Als ik eenmaal boven ben gooi ik een willekeurige slaapkamer deur open en sleep het matras weer mee naar buiten. 'Dames eerst zeg ik terwijl ik het matras voor haar neus neergooi.

    [minder actief door onderanderen leerwerk]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Tiffany
    Ik kijk naar het matras, het is duidelijk al een paar keer gebruikt. Vol afgunst kijk ik naar het matras. Ik zucht en ga uiteindelijk toch nog zitten. Op deze manier maak ik niet een al te goede indruk. Ik draai me om naar Robin. 'Probeer alsjeblieft mijn negatieve kanten te negeren.' Tot nu toe heb ik niet het idee gehad dat hij luxe erg belangrijk vind. Bij mij is het er na al die jaren de gewoonte geworden om de beste kwaliteit van alles te hebben. 'Kom je erbij?'

    [Is niet erg hoor, school gaat altijd voor!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Robin Daniel Hastings
    'Heb jij slechte kanten?"vraag vol verbazing. Ik knik als ze vraagt of ik erbij kom. Met enige moeite klim het matras op. 'Te lang geleden dit.' deel ik haar mee om vragen te voorkomen. 'Trouwens, wie gaat ons nou eigenlijk duwen?' ik leg mijn armen over elkaar om aan te duiden dat ik niet nog is ga opstaan.
    [Ik ben op vakantie van 30 juni tot de 12 juli]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor